Meidän eteisen kumipohja mattojen reunoista on jäänyt lattiamattoon rumat jäljet niinku ois liimaa n.5cm alueella joka kohdassa missä maton reuna on ollu..olen yrittäny vaikka mitä mut ei lähde pois! millähän ne sais pois tosta?
jäljet
lattiassa
1
868
Vastaukset
- siivoojatar
ainakin ovien karmeista kamalat tiivisteen liimajäljet pois maalipesulla (saa rautakaupoista). samoin tärpätti on kova sana. mutta: koeta varoen johonkin sellaiseen näkymättömään kohtaan, ettei siitä jää jälkiä mattoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463