mitä ostaa lahjaksi 18-vuotta täyttävälle tytölle/nuorelle naiselle!
vinkkejä pikaisesti
3
323
Vastaukset
- lillanen
kylmästi käteistä, juhlivasti kuplivaa, huumorilla vibra...
paha keksiä kun ei tiedä antajaa/tunne yhtään saajan makua (:ja vaikeinta on se, että mä oon ite se, jolta kysytään'' noh, mitäs synttäritoiveita on...?'' kiva.. :)
- sullekkin
samoja kuin edellisellekkin.., jos budjetti on tiukka niin rannekoruja ja sormuksia saa edullisestikkin ja vieläpä hienoja! ..Mut oma ehdoton suosikki korusarjoista on kalevalan Vanamo-sarja! ..ja uskon, että siitä moni muukin nuori nainen tykkää!! Esim. ne käädyt (kaulakorut) ja se sormus ovat aivan ihania!! Korukello on myös tän hetken trendejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770