No.näin pääsi sitten käymään kun kerran yhtenä yönä olin kännissä ja matkalla kotiin.muistan kun lähdin yökahvilasta kottin ja lähdin ylittämään tietä aivan kotini vieressä,kotiin matkaa oli n.30m.eli tien toisella puolella.tosiaan lähdin ylittämään tietä ja yhtäkkiä huomasin että mutkan takaa kaartaa auto ilman valoja (pimeellä). viimeisin muisti kuva on siitä että yritin juosta pois auton alta.....seuraavan kerran herään sairaalassa.
auto oli osunut minuun,olin lentänyt töytäyksessä n.20metriä,takaraivo osui rotvallin reunaan,polvi melkein katki,muistista ei mitään tietoo,vakava aivotärähdys.
se on ollut vain luojan suomaa onnea että selviydyin siitä.kosmeettiset vauriot tämänlaiset että hampaat tuli huulesta läpi n.3cm vekki ja leuassa saman kokoinen arpi.eli ei hirveemmät, mutta henkiset traumat sitäkin rajummat.näen vähintään kerran viikossa painajaisia siitä että jään uudelleen auton alle ja kun todellakaan en halua muistaa sitä tilannetta ikinä...polvi leikattu sen jälkeen 2 kertaa.ensimmäinen sen takia kun mun plven sisällä oli irronnut luun sirpale joka vaivasi ja toinen sen takia kun ensimmäinen leikkaus meni överiks!tällä hetkellä n.90%todennäköisyys että jalkani vaivaa koko lopu iän.
Mutta asiasta rasiaan,kaikista tärkein asia on että selviydyin hengissä ja ns.vähillä ruhjeilla.
kaikista ikävintä sen jälkeen on ollut se että jojtkut ihmiset on kehdannu tulla väittään päin naamaa että olisin tarkoituksella juossut sen auton alle.
Säälin niitä ihmisiä keillä ei todellakaan ole muuTA TEKEMISTÄ KUIN TEHDÄ KAIKKIEN MUIDEN ELÄMÄSTÄ SAIPPUAOOPPERAA.,
Ihmeselviytyminen
2
1241
Vastaukset
- epeli..
Miun mielestä sulls on aika terve suhtautuminen aiheeseen ja se mitä muut puhuu tai on tietävinään, kannattaa laskee menemään toisesta korvasta ulos. Tai kysyy että onko kyseinen henkilö arvellu joskus hankkii omanki elämän.
Ite oon ollu kolomisen viikkoo sairaslomilla, kun törmäiltiin auton kans. Minä olin suojatiellä rullaluistimilla ja auto tuli kintuille.
selkä on edelleen kohtuullisen tönkkö, mut ainekset oli pahempaankii. Oli onneks kypärä ja muut suojat. Halenneen kypärän saa kaupasta uuven mut ainakaan täällä päin ei uusia päitä oo myynnissä.
Sulla on kans ollu tuuria, koska tuommosessa mätkyssä ois ihan täysin mahollista olla esim. pyörätuolissa loppuikä.
Elämä on kuitennii hyvä juttu vaikka joutus vähä linkkaamaankii.
Kesänjatkoo. - jenska.
Joo, no ne jotka väittää sun "juosseen tahallaan auton alle", on kai sen kuljettajan omaisia ja tuttavia, vai...?
Kurja juttu sulla, mutta kuten tiedät, kurjemminkin olisi voinut käydä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389