misä mukava javhalpa majoitus läh.keskusaluetta
ja tiedätkö hintoja
shinkjukun hotellit
5
609
Vastaukset
- sasae
Jäin mietimään, mikä on Shinjukun keskus. Kabukicho? Se Altan videotaulu? JRn asema?
- JapanilaisenMies
Ja sen jälkeen edessä on Takashimaya, Tokyu Hands ja Kinokuniya. Minulle se on aina ollut Shinjukun keskus (^_^)
- Sini-Lintu
JapanilaisenMies kirjoitti:
Ja sen jälkeen edessä on Takashimaya, Tokyu Hands ja Kinokuniya. Minulle se on aina ollut Shinjukun keskus (^_^)
Olipa paljon näsäviisaita vastauksia. No, ehkä huonosti huollettu suomen kieli sellaiseen oikeuttaa.
Itse tajusin ainakin sen, että kyselijä tarkoitti Shinjuku = (Tokyon) keskusta.
En ole Tokyossa käynyt, mutta tiedän, että Shinjukussa ei ole halpoja hotelleja. Ilmeisesti hinnat ovat alkaen 8000 - 9000 jeniä/1hh.
- utelevauuno
yritin kysyä hotelleja ja niiden hintoja alueen lähistöllä,mutta se missä on oikea keskuspaikka ei ole hirmuisen tärkeää tietoa,olen ensikertalainen Japaniin menijä ja etsin hot.majoitusta ko.alueelta,tarjontaa on mutta jos Teillä olisi omakohtaisia suosituksia hintatietoineen olisinpa otettu tiedoista.mielusti myös muutkin alueet käy,mutta jostakin syystä olen ko alueen parhaaksi mieltänyt sen paremmin asiasta tietämättä.
- JapanilaisenMies
http://www.japan-guide.com/
Japani ja halpa on vain minulle vieras yhdistelmä, joten en osaa tuon paremmin neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457422
- 324088
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522366- 532327
- 432268
- 372258
- 162246