Raittiina aion tänäänkin olla. En saanu sitä uutta työpaikkaa. Itkettää ja sattuu tää koko elämä. Pitäs vaan yrittää jaksaa, mutta kaikki tuntuu niin vaikeelta. Että tällanen torstai taas.
10.8.06 Torstai
8
458
Vastaukset
- Bushmills
hevonen hoitaa sen homman, on isompi pää nääs.
Kaikilla omat murheensa, mutta viinaa ei kannata tänään ottaa. Ehkä joku toinen kerta. - paranoidi
Raittiina, nyt lomaa pidellen.
Ja raitis torstai, vaimolla ruohonleikuupäivä ja mulla se tarkistus homma joten siinäpä sitä tälle päivää, huomenta kaikille!
- Papio1
Raittiina tämä kaunis kesäpäivä vietetään. Helle saisi kyllä mielestäni jo loppua.
- Cettuz!
Papio? Olen raittiina! Meinaan ilmoista, kyllä sieltä ihan kohta tullee rospuuttoaika eli syyskelit, kattoppa vaan ihan kohta.
- Papio1
Cettuz! kirjoitti:
Papio? Olen raittiina! Meinaan ilmoista, kyllä sieltä ihan kohta tullee rospuuttoaika eli syyskelit, kattoppa vaan ihan kohta.
En manaa kurakelejä, en. Mutta voisi tämä kuiva helle lieventyä vähän sellaiseksi loppukesän leudoksi ja kosteammaksi sääksi. Mutta raittiina ollaan, vaikka helle paahtaa.
Raittiina ajattelin viettää tämän loppupäivän.
- ambivalenttineN
nyt olo on jo parempi :) syön karkkii ja rupeen tekee mulle ja to-daylle ruokaa kohta. To- day lähtee nyt kauppaan ostaa kahvii, ku mä unohdin. Raittiina ollaan molemmat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054054Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv562280Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66834
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39762
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748