Raittiina aion tänäänkin olla. En saanu sitä uutta työpaikkaa. Itkettää ja sattuu tää koko elämä. Pitäs vaan yrittää jaksaa, mutta kaikki tuntuu niin vaikeelta. Että tällanen torstai taas.
10.8.06 Torstai
8
443
Vastaukset
- Bushmills
hevonen hoitaa sen homman, on isompi pää nääs.
Kaikilla omat murheensa, mutta viinaa ei kannata tänään ottaa. Ehkä joku toinen kerta. - paranoidi
Raittiina, nyt lomaa pidellen.
Ja raitis torstai, vaimolla ruohonleikuupäivä ja mulla se tarkistus homma joten siinäpä sitä tälle päivää, huomenta kaikille!
- Papio1
Raittiina tämä kaunis kesäpäivä vietetään. Helle saisi kyllä mielestäni jo loppua.
- Cettuz!
Papio? Olen raittiina! Meinaan ilmoista, kyllä sieltä ihan kohta tullee rospuuttoaika eli syyskelit, kattoppa vaan ihan kohta.
- Papio1
Cettuz! kirjoitti:
Papio? Olen raittiina! Meinaan ilmoista, kyllä sieltä ihan kohta tullee rospuuttoaika eli syyskelit, kattoppa vaan ihan kohta.
En manaa kurakelejä, en. Mutta voisi tämä kuiva helle lieventyä vähän sellaiseksi loppukesän leudoksi ja kosteammaksi sääksi. Mutta raittiina ollaan, vaikka helle paahtaa.
Raittiina ajattelin viettää tämän loppupäivän.
- ambivalenttineN
nyt olo on jo parempi :) syön karkkii ja rupeen tekee mulle ja to-daylle ruokaa kohta. To- day lähtee nyt kauppaan ostaa kahvii, ku mä unohdin. Raittiina ollaan molemmat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771242
- 1131210
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804