uusi kylppäri HAISEE???

mitä ihmettä

Kylppäriremontin jälkeen kylppärissä on alkanut haista tosi voimakkaasti? Mistä se vois johtua? Ihan kuin haju tulisi lattiakaivoista, jotka on ilmeisesti jäänyt remonttireiskoilta putsaamatta, ainakin jotain pikkusälää löytyi kun kädellä kokeilin ronkkia.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mitään kosteusvauriota en usko, kun kylppäri haisi jo kuivana ennen kuin otettiin edes käyttöön. Hajulukot eivät ole kuivuneet, vettä näyttäisi olevan. Pari kertaa olen huomannut, että veden laskemisen jälkeen haju saattaa jopa vahvistua, oikein tulla sellainen löyhähdys.

Osaako kukaan auttaa mistä voisi johtua?

8

2877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttoi meillä

      Putsaa lattiakaivo.
      Jatkossa joudut joka tapauksessa itse huolehtimaan siitä hommasta,
      joten voit aloittaa jo nyt. Putsaa samalla myös pesualtaan hajulukko.

      Jos se ei auta, voit alkaa selvittämään muita mahdollisuuksia.

    • ohittaja

      lattiassa jääneet tulppaamatta?

      • rms

        Katso sinne kaivoon.
        Sieltä puuttu sellainen 2cm halkaisialtaan oleva proppu/tulppa, jonka tarkoitus on tukkia rassaureikä.


      • alkuperäräisen viestin kirj...
        rms kirjoitti:

        Katso sinne kaivoon.
        Sieltä puuttu sellainen 2cm halkaisialtaan oleva proppu/tulppa, jonka tarkoitus on tukkia rassaureikä.

        Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?

        Kiitoksia muuten vastauksista.


      • A-A
        alkuperäräisen viestin kirj... kirjoitti:

        Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?

        Kiitoksia muuten vastauksista.

        Ainakin K-raudassa olen tulppia nähnyt, eiköhän niitä ole kaikissa rautakaupoissa. Niitä on ainakin kahta kokoa, mittaa reikä ennenkuin lähdet kauppaan.


      • krassitulppa
        alkuperäräisen viestin kirj... kirjoitti:

        Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?

        Kiitoksia muuten vastauksista.

        Elikkä krassitulppa puuttuu.

        Osaisiko joku lonkalta heittää, minkä kokoinen krassitulppa tarvitaan, jos lattiakaivo on RST neliökansi 197x197?

        Krassitulppien kokovaihtoehdothan on:
        25,5 mm
        31 mm
        1" kierre


      • Late-
        krassitulppa kirjoitti:

        Elikkä krassitulppa puuttuu.

        Osaisiko joku lonkalta heittää, minkä kokoinen krassitulppa tarvitaan, jos lattiakaivo on RST neliökansi 197x197?

        Krassitulppien kokovaihtoehdothan on:
        25,5 mm
        31 mm
        1" kierre

        RST Neliökansi tarkoittaa sitä kaivon kantta mikä asennetaan laatoituksen yhteydessä. Sillä ei ole mitään tekemistä itse lattiakaivon kanssa, muuta kuin päästää vesi ritilän läpi.

        Onko tuo mitta liian hankala mitattavaksi?


    • oliko tulppa pois paikoiltaan? yksi hajun lähde voi olla myös huonosti asennettu wc-istuimen ja viemärin välinen soviterengas..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe