Kylppäriremontin jälkeen kylppärissä on alkanut haista tosi voimakkaasti? Mistä se vois johtua? Ihan kuin haju tulisi lattiakaivoista, jotka on ilmeisesti jäänyt remonttireiskoilta putsaamatta, ainakin jotain pikkusälää löytyi kun kädellä kokeilin ronkkia.
Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mitään kosteusvauriota en usko, kun kylppäri haisi jo kuivana ennen kuin otettiin edes käyttöön. Hajulukot eivät ole kuivuneet, vettä näyttäisi olevan. Pari kertaa olen huomannut, että veden laskemisen jälkeen haju saattaa jopa vahvistua, oikein tulla sellainen löyhähdys.
Osaako kukaan auttaa mistä voisi johtua?
uusi kylppäri HAISEE???
8
2510
Vastaukset
- Auttoi meillä
Putsaa lattiakaivo.
Jatkossa joudut joka tapauksessa itse huolehtimaan siitä hommasta,
joten voit aloittaa jo nyt. Putsaa samalla myös pesualtaan hajulukko.
Jos se ei auta, voit alkaa selvittämään muita mahdollisuuksia. - ohittaja
lattiassa jääneet tulppaamatta?
- rms
Katso sinne kaivoon.
Sieltä puuttu sellainen 2cm halkaisialtaan oleva proppu/tulppa, jonka tarkoitus on tukkia rassaureikä. - alkuperäräisen viestin kirj...
rms kirjoitti:
Katso sinne kaivoon.
Sieltä puuttu sellainen 2cm halkaisialtaan oleva proppu/tulppa, jonka tarkoitus on tukkia rassaureikä.Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?
Kiitoksia muuten vastauksista. - A-A
alkuperäräisen viestin kirj... kirjoitti:
Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?
Kiitoksia muuten vastauksista.Ainakin K-raudassa olen tulppia nähnyt, eiköhän niitä ole kaikissa rautakaupoissa. Niitä on ainakin kahta kokoa, mittaa reikä ennenkuin lähdet kauppaan.
- krassitulppa
alkuperäräisen viestin kirj... kirjoitti:
Mistä noita tulppia voisi hankkia?, löytyykö esimerkiksi Starkista?
Kiitoksia muuten vastauksista.Elikkä krassitulppa puuttuu.
Osaisiko joku lonkalta heittää, minkä kokoinen krassitulppa tarvitaan, jos lattiakaivo on RST neliökansi 197x197?
Krassitulppien kokovaihtoehdothan on:
25,5 mm
31 mm
1" kierre - Late-
krassitulppa kirjoitti:
Elikkä krassitulppa puuttuu.
Osaisiko joku lonkalta heittää, minkä kokoinen krassitulppa tarvitaan, jos lattiakaivo on RST neliökansi 197x197?
Krassitulppien kokovaihtoehdothan on:
25,5 mm
31 mm
1" kierreRST Neliökansi tarkoittaa sitä kaivon kantta mikä asennetaan laatoituksen yhteydessä. Sillä ei ole mitään tekemistä itse lattiakaivon kanssa, muuta kuin päästää vesi ritilän läpi.
Onko tuo mitta liian hankala mitattavaksi?
oliko tulppa pois paikoiltaan? yksi hajun lähde voi olla myös huonosti asennettu wc-istuimen ja viemärin välinen soviterengas..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954