Juanes mahtaa olla...?
Kuinka pitkä
9
546
Vastaukset
- misukka1
JUANES ON PITKÄ MIES, OLEN ITSE 166 JA OLI MINUSTA VARMAANN YLI 15 CM PITKÄ, SEISOIN VIERELLÄ
- misukka1
SIIS TARKOITIN ETTÄ MINUSTA AINAKIN 15 CM PIDEMPI, KUN ITSE OLEN 166CM :)
- :) :) :)
Kysyin tätä siksi, kun tuossa taannoin levykaupassa Juanesin levyjä ostaessani multa kysyttiin, tiedänkö kuinka pitkä hän on. Kun joku kuvaaja oli kuulemma väittänyt häntä suunnilleen kääpiöksi :) - samankokoiseksi kuin Mi Sangre -levyn pahvimainoksessa - heh heh!
- -S-
Herra on n. 183cm pitkä...
- luin
jostain, että olis tuon mittainen.
ei hän kauhean pitkältä kyllä näytäkään (mutta ei sentään kääpiö ole :)), olen sen verran videoita katsellut... ja vertaillut muihin miehiin.- tiedä
onko tuokaan just oikea tieto...
- :) :) :)
Tuo tuntuisi uskottavalta!
- hän..
onkin kai 173 cm. (laitoin googleen "Juanes height", niin tuollasia vastauksia sain)
- tuon
hän.. kirjoitti:
onkin kai 173 cm. (laitoin googleen "Juanes height", niin tuollasia vastauksia sain)
tiedon tarvitse mun puolestani täysin eksakti olla, kunhan edes suuntaa antava :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389