Kokemuksia Air Francesta

Äide

Onko kokemuksia Air Francen lennoista Pariisin kautta Houstoniin? Aika monta juttua luin matkalaukkujen katoamisvaarasta Pariisissa. Miten palvelu pelaa?

20

6343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan huoletta

      tarinoita että Pariisin kentällä häviää matkatavaroita. Ei sen enempää kuin missään isolla kentällä tahansa ja aina kun on miljoona käviää päivässä niin jotain "katoaa". Monesti oma huolellisuus auttaa, vaihtoväli riittävä ja hyvät tunnisteet jotka myös pysyy kovassa käsittelyssä sillä matkalaukkuja käsitellään rajusti.Ja lisäksi lappi myös laukun sisälle niin löytyy nopeammin.

      • poku

        Yksi kokemus AF:n kaukolennosta, viimeiseksi jäi. Pas*a ruoka, vanha kone.. mene muilla jos vaihtoehtoja on.


      • väärässä!

        Nimen omaan Pariisin CDG-lentokenttä on tunnettu siitä,että matkatavaroita katoaa,jää makaamaan,päätyy väärille lennoille.Kyseisellä kentällä sitä tapahtuu ehdottomasti enemmän kuin missään muualla maailmassa ja se on aivan yleisesti tiedetty asia.Se mistä mahtanee johtua,onkin jo ihan toinen asia,enkä osaa siihen vastata - eikä minun edes kuulukkaan.


      • LAPPI laukkuun?

        Väität,että matkalaukun/matkatavaran katoamisen yhteydessä kadoneen löytyminen helpottuu jos laittaa LAPIN laukun sisään!?!No just joo...kerroppa miten laitat LAPIN laukkuusi niin teen saman perässä.Seuraavaksi varmaan ehdotat keinoksi SUOMEN laittamista laukkuun.Taidat olla näitä Tallinan risteilymatkustajia :-)


      • Lentäjä2
        väärässä! kirjoitti:

        Nimen omaan Pariisin CDG-lentokenttä on tunnettu siitä,että matkatavaroita katoaa,jää makaamaan,päätyy väärille lennoille.Kyseisellä kentällä sitä tapahtuu ehdottomasti enemmän kuin missään muualla maailmassa ja se on aivan yleisesti tiedetty asia.Se mistä mahtanee johtua,onkin jo ihan toinen asia,enkä osaa siihen vastata - eikä minun edes kuulukkaan.

        etnisiä koko kenttä täynnä, siksi siellä on aina niin helvetillinen kaaos. Mustaa mustan perään ja laukkuvarkaita mahtuu joukkoon kovasti.


      • TOSIASIA
        LAPPI laukkuun? kirjoitti:

        Väität,että matkalaukun/matkatavaran katoamisen yhteydessä kadoneen löytyminen helpottuu jos laittaa LAPIN laukun sisään!?!No just joo...kerroppa miten laitat LAPIN laukkuusi niin teen saman perässä.Seuraavaksi varmaan ehdotat keinoksi SUOMEN laittamista laukkuun.Taidat olla näitä Tallinan risteilymatkustajia :-)

        Tilastot kertovat että ko. kentällä katoaa ylivoimaisesti eniten laukkuja.
        Sekä määrällisesti että suhteellisesti.

        Kesällä pidätettiin useita kymmeniä kentän
        etnisiä työntekijöitä jotka kuuluivat kentällä
        toimivaan rikollisliigaan mutta laukkuja katoaa
        entiseen tahtiin eli vain murto-osa varkaista
        saatiin kiinni.


    • yksi parhaimmista

      lentoyhtiöistä. Itse olen kerran lentänyt Brasiliaan ja kerran Pariisista Lissaboniin AF:lla, ja molemmat kerrat odotukset ylittyivät. Lisäksi myös turvallisuuteen panostettu enemmän kuin keskivertoyhtiöillä; miehistönjäsenet joutuvat turvakoulutukseen n. 9kk välein kun muut laatuyhtiöt vuoden välein, joka on eurooppalainen standardi.

    • naurua piiisaa

      härmän jätkät jotka eivät ole koskaan edes lentäneet puhumattakaan että oikein Ranskassa ja vielä vähemmän Air Francella. Naurattaa tuomoiset navettajätkät jotka eivät muusta tiedä talikon mallista. Pysykää pois ja luokaa paskaa siellä missä olette, ei täällä.

      • totta....

        ihmettelen vaan kyllä että miksi itse sitten päivästä toiseen täällä luot vain pelkkää paskaa? :-)


      • Paskan luonti
        totta.... kirjoitti:

        ihmettelen vaan kyllä että miksi itse sitten päivästä toiseen täällä luot vain pelkkää paskaa? :-)

        Saana ei osaa puhua kuin paskan luomisesta ja navetoista. Nikki jäi pois mutta jutut on ennallaan...


    • air france

      Ite olen lentänyt Air Francella muutaman kerran mannertenvälisiä lentoja Pariisista, suuntana ollut sekä Amerikka että Etelä-Afrikka. Itse olen ollut ainakin tyytyväinen palveluun turistiluokassa! Viihdykettä on löytynyt yli 10 tunnin lennoille ja ruokailut ovat pelanneet (eli ruokaa ollut riittävästi tarjolla). Henkilökuntakin on ollut ystävällistä.

      Pariisiin ei ole ikinä laukkuni jäänyt vaikka useasti siellä on konetta tullut vaihdettua. Liekö ollut vain hyvää tuuria ;) Jos laukut ovat jäädäkseen, voivat ne jäädä han mihin kentälle tahansa...

      Lisäksi Air France on ollut mannerteenvälisillä lennolla useasti se kaikista halvin vaihtoehto - eli suosittelen!

      • Nimetön

        Mulla on erittäin hyviä kokemuksia Air Francesta. Viimeksi tultiin Shanghaista Pariisiin ja kaikki sujui paremmin kuin mitä ainakin suomalaisella kilpailijalla. Kaikilla oma telkkari ja muistaakseni 8 kanavaa myös turistiluokassa, ruokaa sai lisää jos oli nälkä ja palvelu erinomaista! Suosittelen.


      • Ranskan patonki
        Nimetön kirjoitti:

        Mulla on erittäin hyviä kokemuksia Air Francesta. Viimeksi tultiin Shanghaista Pariisiin ja kaikki sujui paremmin kuin mitä ainakin suomalaisella kilpailijalla. Kaikilla oma telkkari ja muistaakseni 8 kanavaa myös turistiluokassa, ruokaa sai lisää jos oli nälkä ja palvelu erinomaista! Suosittelen.

        Air france on PASKIN lentoyhtiö Euroopassa.(en laske Venäjän Lada koneita)Turkish Airlines tai Lufthansa ovat parhaimmat ja luotettavimmat lentoyhtiöt. Mikäli käy usein työn puolesta ulkomailla älä ota Air france, ihan mukavuus ja TURVALLISUUS SYISTÄ


      • Asiaton
        Ranskan patonki kirjoitti:

        Air france on PASKIN lentoyhtiö Euroopassa.(en laske Venäjän Lada koneita)Turkish Airlines tai Lufthansa ovat parhaimmat ja luotettavimmat lentoyhtiöt. Mikäli käy usein työn puolesta ulkomailla älä ota Air france, ihan mukavuus ja TURVALLISUUS SYISTÄ

        Huomasitko huippukommenteinesi, että topicci johon kirjoitit, on 7 vuotta vanha !!
        Oliko tuo mielestäsi nostamisen arvoinen kommentti?


      • PatonkiNegatiivinen

        Jumissa Guadeloupella jo yli 20h. Eivät suostu reitittämään korvaavaa lentoa Helsinkiin muun kuin Pariisin kautta. Yö meni rakennustyön alaisessa hotellin rähjässä. Saas nährä päästäänkö Atlantin yli - yritän yhä saada vaihdettua Norwegian lentoihin.


      • PTP-CDG

        Oikeestiko matkustat ilman matkavakuutus , joka olisi ainakin korvannut uuden (paremman ) hotellihuoneen? Mahdollisesti olisit jopa voinut ostaa uudet lennot Suomeen matkavakuutuksen piikkiin.


      • FuckAirFrance

        Pariisin CDG kentällä laukut katoilee edelleenkin. Air Francen asiakaspalvelu on todella huonoa tätä nykyä. En enää lennä Air Francella, jos suinkin muita järkeviä vaihtoehtoja tarjolla.


    • 54454

      Air France on yksi Isiksen kohde. Minä en käyttäisi jos muitakin on ja niitä on esim. Lontoo.

    • Anonyymi

      Otetaan nyt tämä aihe uudestaan esille,Air Francella tulen syksymmällä lentämään,mikä on ollut yhtiön tilanne viime vuonna,vieläkö laukut ovat kadonneet ja mikä on palveluasenne? Koneen vaihto Pariisissa,onko hyvinkin stressaava tilanne?

    • Anonyymi

      Pariisissa katoaa, tai paremminkin myohastyy, laukut 90%sti. Katso ketka niita pakkaa; 90% mustia entisista alusmaista...

      Lensin Jenkkeihin Air Francella usein Pariisista hinnan vuoksi. 4 viidesta kerrasta laukut tuli 2-3pv myohemmin. Ei ollut kadonnut mitaan sisalta mutta arsyttavaa.

      Paras, ja myos halpa, oli Air Tahiti Nui Losiksesta Pariisiin. Varikas, ystavallinen ja exoottinen yhtio ja kauniit likat. Lensin usein silla takaisin. Ja ihme; laukut ei koskaan kadonneet!? Luulen etta vain Pariisin paa on ongelmallinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe