Neliveto takavedoksi

D-King

Onnistuuko nelivedon muuttaminen takavedoksi kunka helpolla? Eräässä autoleffassakin käytettiin Evoo drifterinä. Kuinka tuo onnistuu muussakin kuin ellussa?

14

7055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistaa etu vetarit, ja tekee vetareitten paikoille jotkut kupit ettei oljyt, yms nesteet valu ulos/paskaa mee sisään.

      Rakentekee lukot siten että takasenkaille menee kokoajan 100% tehosta, tietysti eteenkin saa tulla mutta miks tarttis tulla?

      Periaatteessa se ois siinä. mutta kuin laillinen projekti tuo on?

      • yleensäottaen kuinka järkevää?


      • D-King
        jannetin82 kirjoitti:

        yleensäottaen kuinka järkevää?

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.


      • asia
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        että kuinka kauan kestää jakolaatikko? Evolla takoitat varmaan sitä FF3 mitsua. se oli vissiit ihan rahalla rakennettu.


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.


      • D-King
        JOK_ kirjoitti:

        Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm


      • F115
        D-King kirjoitti:

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm

        Kova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.


      • D-King
        F115 kirjoitti:

        Kova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.

        4666.20 euroa Forexista ostetuilla kruunuilla. Tietysti aina putoo hinta pari kymmentä prosenttia kun rahalla ostaa. Kyllä se irtoisi miltei neljään tonniin. Eli et saa siihen hintaan rakennettua mitään jostain Datsunin reuhkasta.

        Juu... miks mälläiltävää drifteriä kilpiin laitetaan?


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm

        Tolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.

        Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla.


      • D-King
        JOK_ kirjoitti:

        Tolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.

        Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla.

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.

        Alusta ei maksa paljoa Datsuniin ja ei se 1:s Evon alusta ole mikään kovin hyvä... onhan se vakiota parempi, mut kuitenkin. Itse ostaisin 1000€ Datsunin ja sijoittaisin muihin kilkkeisiin toisen tonnin.


      • driftaa
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.


      • paisti oot
        D-King kirjoitti:

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.

        luuletkos että sun evon 93vm alusta on kun pakastavedetty. vaihda ensin uudet osat siihen kertaalleen, että sillä voi edes ajaa.


      • minä taas
        driftaa kirjoitti:

        taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.

        Kyllä mielummin tuolla 4000e:llä hommaisin vaikka jonkun takatuuppari kyllin... tosin tuon drifting suosion taki on vaikeampi löytää. Ja nuo 200:t säksättimet on juu syytä pitää pois radalta ellei ole varaa alustaa uusia kokonaan. ellei sitten jotain vanhempaa s13:sta ne jo vakiona melko hyviä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe