Onnistuuko nelivedon muuttaminen takavedoksi kunka helpolla? Eräässä autoleffassakin käytettiin Evoo drifterinä. Kuinka tuo onnistuu muussakin kuin ellussa?
Neliveto takavedoksi
14
5644
Vastaukset
Poistaa etu vetarit, ja tekee vetareitten paikoille jotkut kupit ettei oljyt, yms nesteet valu ulos/paskaa mee sisään.
Rakentekee lukot siten että takasenkaille menee kokoajan 100% tehosta, tietysti eteenkin saa tulla mutta miks tarttis tulla?
Periaatteessa se ois siinä. mutta kuin laillinen projekti tuo on?- D-King
jannetin82 kirjoitti:
yleensäottaen kuinka järkevää?
Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.
- asia
D-King kirjoitti:
Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.
että kuinka kauan kestää jakolaatikko? Evolla takoitat varmaan sitä FF3 mitsua. se oli vissiit ihan rahalla rakennettu.
- JOK_
D-King kirjoitti:
Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.
Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.
- D-King
JOK_ kirjoitti:
Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.
En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.
http://www.blocket.se/vi/8701776.htm - F115
D-King kirjoitti:
En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.
http://www.blocket.se/vi/8701776.htmKova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.
- D-King
F115 kirjoitti:
Kova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.
4666.20 euroa Forexista ostetuilla kruunuilla. Tietysti aina putoo hinta pari kymmentä prosenttia kun rahalla ostaa. Kyllä se irtoisi miltei neljään tonniin. Eli et saa siihen hintaan rakennettua mitään jostain Datsunin reuhkasta.
Juu... miks mälläiltävää drifteriä kilpiin laitetaan? - JOK_
D-King kirjoitti:
En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.
http://www.blocket.se/vi/8701776.htmTolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.
Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla. - D-King
JOK_ kirjoitti:
Tolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.
Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla.Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.
Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona. - JOK_
D-King kirjoitti:
Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.
Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.Alusta ei maksa paljoa Datsuniin ja ei se 1:s Evon alusta ole mikään kovin hyvä... onhan se vakiota parempi, mut kuitenkin. Itse ostaisin 1000€ Datsunin ja sijoittaisin muihin kilkkeisiin toisen tonnin.
- driftaa
D-King kirjoitti:
Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.
taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.
- paisti oot
D-King kirjoitti:
Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.
Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.luuletkos että sun evon 93vm alusta on kun pakastavedetty. vaihda ensin uudet osat siihen kertaalleen, että sillä voi edes ajaa.
- minä taas
driftaa kirjoitti:
taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.
Kyllä mielummin tuolla 4000e:llä hommaisin vaikka jonkun takatuuppari kyllin... tosin tuon drifting suosion taki on vaikeampi löytää. Ja nuo 200:t säksättimet on juu syytä pitää pois radalta ellei ole varaa alustaa uusia kokonaan. ellei sitten jotain vanhempaa s13:sta ne jo vakiona melko hyviä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381688
- 1131315
- 1691212
Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?
Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia881137- 188922
- 83875
- 94837
- 39829
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt76768Naantalissa kohahtaa
Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä137702