Neliveto takavedoksi

D-King

Onnistuuko nelivedon muuttaminen takavedoksi kunka helpolla? Eräässä autoleffassakin käytettiin Evoo drifterinä. Kuinka tuo onnistuu muussakin kuin ellussa?

14

7055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poistaa etu vetarit, ja tekee vetareitten paikoille jotkut kupit ettei oljyt, yms nesteet valu ulos/paskaa mee sisään.

      Rakentekee lukot siten että takasenkaille menee kokoajan 100% tehosta, tietysti eteenkin saa tulla mutta miks tarttis tulla?

      Periaatteessa se ois siinä. mutta kuin laillinen projekti tuo on?

      • yleensäottaen kuinka järkevää?


      • D-King
        jannetin82 kirjoitti:

        yleensäottaen kuinka järkevää?

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.


      • asia
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        että kuinka kauan kestää jakolaatikko? Evolla takoitat varmaan sitä FF3 mitsua. se oli vissiit ihan rahalla rakennettu.


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.


      • D-King
        JOK_ kirjoitti:

        Jaa että GT ja Evo ovat halpoja... osta ennemmin 200 Datsun Saksasta ja laita rahat tehon nostoon. Silloin säästät vielä muutaman tonninkin.

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm


      • F115
        D-King kirjoitti:

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm

        Kova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.


      • D-King
        F115 kirjoitti:

        Kova olet siinä tapauksessa tinkaamaan, kun hintalapussa ennen veroja on jo 5000 euroa. Tietysti jos ei aio sitä rekisteröidä, niin ei mene verojakaan.

        4666.20 euroa Forexista ostetuilla kruunuilla. Tietysti aina putoo hinta pari kymmentä prosenttia kun rahalla ostaa. Kyllä se irtoisi miltei neljään tonniin. Eli et saa siihen hintaan rakennettua mitään jostain Datsunin reuhkasta.

        Juu... miks mälläiltävää drifteriä kilpiin laitetaan?


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        En usko että rakentamalla saisi halvemman. Onhan EVO aito evo. Tämäkin pariin tonniin.

        http://www.blocket.se/vi/8701776.htm

        Tolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.

        Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla.


      • D-King
        JOK_ kirjoitti:

        Tolla hintaa saat uudemman 200:sen ja siihen vain lastu, putki, dumppi, bensapumppu ja isommat suuttimet. Sit aletaan jo puhumaan 300hv.

        Niin ja vanhempia Datsuneita saa jo 1000€:lla.

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.


      • JOK_
        D-King kirjoitti:

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.

        Alusta ei maksa paljoa Datsuniin ja ei se 1:s Evon alusta ole mikään kovin hyvä... onhan se vakiota parempi, mut kuitenkin. Itse ostaisin 1000€ Datsunin ja sijoittaisin muihin kilkkeisiin toisen tonnin.


      • driftaa
        D-King kirjoitti:

        Nelivetosilla vaikea driftata. Nelivetoisia on kuitenkin tehokkaita autoja joita saa halvalla, esim Gt-Impreza tai Evo jotka olisivat valmiiksi alustaltaan rakennettu driftaukseen sopivaksi.

        taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.


      • paisti oot
        D-King kirjoitti:

        Kiikku-200 tehoa kyllä löytyy mytta millä se pidetään tiellä? Tolla hintaa et rakenna alustaa evoa vastaavaksi.

        Evossa taas on miltei 350 hepoa samalla sarjalla. ..ja alusta rakennettu vakiona.

        luuletkos että sun evon 93vm alusta on kun pakastavedetty. vaihda ensin uudet osat siihen kertaalleen, että sillä voi edes ajaa.


      • minä taas
        driftaa kirjoitti:

        taas on joku juustopää lukenut gti läpyskää. auton rakentelun vielä ymmärtää, mutta ei siittä mitään romua tarvitse silti tehdä jolla voi vain leikkiä, koska gti lehdessäkin leikitään. kukaan ei myöhemmin maksaisi siittä sun upeasti pilatusta 4x4 mitsusta mitään, kun olet sen rikkonut takavedoksi. osta suoraan joku takaveto.

        Kyllä mielummin tuolla 4000e:llä hommaisin vaikka jonkun takatuuppari kyllin... tosin tuon drifting suosion taki on vaikeampi löytää. Ja nuo 200:t säksättimet on juu syytä pitää pois radalta ellei ole varaa alustaa uusia kokonaan. ellei sitten jotain vanhempaa s13:sta ne jo vakiona melko hyviä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe