Suomalaiset Turkissa

Nimetön

Alanyaan on tulossa nettisivut ja jokainen pidempiaikainen oleskelija ota yhteytta
sahkoposti [email protected] tätä kautta tietoa sivuista.Samoin haetaan yhteyshenkilöitä Marmaris, Istanbul, Ankara, Antalya alueen suomalaisiin ja jos teilla on mahdollisesti suomitoimintaa tai tietoa mistä sitä tietoa kaivaa?Epävirallinenkin yhteys hyvä.Kiitos etukäteen

1

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EgeanSuomalaisetYhdistys

Olemme Ege Finlandiyalılar Derneği eli Egean Suomalaiset Yhdistys. Yhdistyksen tarkoituksena on tehdä Turkin kulttuuria tutuksi suomalaisille sekä tehdä tutuksi Suomen kulttuuria turkkilaisille. Yhdistys keskittyy Egean alueeseen eli länsi-Turkkiin. Yhdistyksen toiminta alueeseen kuuluvat maakunnat ovat esim. Aydın, İzmir, Muğla. Yhdistys auttaa varsinaisia jäseniä sekä kannattaja jäseniä.

Ege Finlandiyalılar Derneği edistää länsi-Turkissa suomalaisten ja turkkilaisten keskinäistä kanssakäymistä ja toistensa kulttuurien tuntemusta, tukee suomalaisten kotoutumista ja asumista sekä auttaa suomalaisia matkailijoita saamaan enemmän irti lomastaan Kuşadasıssa ja länsi-Turkissa.

Yhdistyksen perustajajäsenet ovat Turkin ja Suomen suomalaisia sekä Suomen ja Turkin turkkilaisia. Yhdistys on rekisteröity Kuşadası/Turkkiin 26.10.2017. Me halutaan pysyä pystyssä. Sitä varten tarvitsemme uusia jäseniä. Tämä yhdistys on perustettu hyvällä tarkoituksella. Annamme mielellämme lisätietoja meistä. Kysykää pois. Meitä on tällä hetkellä 8 jäsentä ja 2 kannattajajäsentä.

Olemme todella nuori yhdistys. Nyt on mahdollisuus vaikuttaa yhdistyksen toimintaan liittymälle joukkoon. Yhdistykseen voi liittyä kaikki jotka ovat kiinnostuneet Turkin ja Suomen kulttuurista. Firmatkit voivat liittyä kannattajajäseneksi tai suoraan tehdä lahjoituksia kuittia vastaan. Tai voivat mainostaa nettisivullamme maksua vastaan. Esim. vuodeksi mainostilaa ₺2500 Turkin liiraa (n. 600€). Ottakaa rohkeasti yhteyttä meihin!

EGEAN SUOMALAISET YHDISTYS

Davutlar Mah. Deniz Cd. Beyaz Ada Sitesi No 7
      09400 Kuşadası – Aydın – Turkki
      Puh: 905308298695
      [email protected]
      Whatsapp: 358443422500
      Facebook ryhmä
      Facebook sivu
      JÄSENHAKEMUS

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe