käykö sandisk muistikostit sonyn digikameraan?

tiedoton..

tilasin hobbyhallista sony dsc-w40 digikameran. Nyt sitten mietityttää käyhän siihen sandisk sd-muistikortti 512mt?? en tiedä juurikaan kameroista yhtään mitään ja rupesi vain miettimään, että käyhän tuo muistikortti varmastikameraani?

tuhannet kiitokset jos joku vastaa!

9

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Sonylla on omat Memory Stick -muistinsa laitteissaan eikä Secure Digital siten käy.

• tiedoton..

ei hitsi jos se ei käy!! saako noita sonyn memory stick- muisteja sitten tavallisesta pikkukylän kameraputiikista? nimittäin ollaan reissun lähössä ja pitäisi saada kamera mukaan eikä kyllä varmaan tilaus enää ehdi..

• oikein..
        tiedoton.. kirjoitti:

ei hitsi jos se ei käy!! saako noita sonyn memory stick- muisteja sitten tavallisesta pikkukylän kameraputiikista? nimittäin ollaan reissun lähössä ja pitäisi saada kamera mukaan eikä kyllä varmaan tilaus enää ehdi..

sulle, perkele vituttaa tuollaiset rähmäkäpälät kun ei tajua käyttää niitä paikallisia liikkeitä jotka auttaisi ja avustaisi kameran ostossa, siksi niillä on siellä vielä tavaraa hyllyssä kun jotkut tajuaa ottaa neuvot vastaan, mutta eipä ole enää kauaa kun kaikki pitää MUKA ostaa halvalla, sitten ostetaan näkemättä ja tietämättä ja odotetaan viikkoja kameroita ties mistä, valitetaan kun etukäteen maksettu ja mitään ei kuullu... ja uutta tilausta olisit vielä jättämässä, ota nyt perkele järki käteesi ja mene sinne lähikauppaan..!!

• tiedoton..
        oikein.. kirjoitti:

sulle, perkele vituttaa tuollaiset rähmäkäpälät kun ei tajua käyttää niitä paikallisia liikkeitä jotka auttaisi ja avustaisi kameran ostossa, siksi niillä on siellä vielä tavaraa hyllyssä kun jotkut tajuaa ottaa neuvot vastaan, mutta eipä ole enää kauaa kun kaikki pitää MUKA ostaa halvalla, sitten ostetaan näkemättä ja tietämättä ja odotetaan viikkoja kameroita ties mistä, valitetaan kun etukäteen maksettu ja mitään ei kuullu... ja uutta tilausta olisit vielä jättämässä, ota nyt perkele järki käteesi ja mene sinne lähikauppaan..!!

minua taas vituttaa tuollaiset paskiaiset, jotka luulee olevansa kaikkitietäviä kunkkuja ja muita ihmisiä yläpuolella mutta oikeasti eivät tajua mistään mitään. Tiedän mistä tilaan ja tilaan sen vuoksi, että siltä ostaessani voin maksaa ostokseni osamaksulla vähitellen ja tiedän monen vuoden kokemuksella, että tämä kyseinen postimyynti on täysin luotettava. Minkä minä sille voin, että en kameroista niin paljoa tiedä, että valitsin vahingossa vääränlaisen muistikortin. Nyt olen menossa sitten ostamaan muistikorttia kameraani liikkeestä, mutta saan pulittaa samasta kortista 20e enemmän liikkeessä kuin jos olisin tilannut sen.

• säästää
        tiedoton.. kirjoitti:

minua taas vituttaa tuollaiset paskiaiset, jotka luulee olevansa kaikkitietäviä kunkkuja ja muita ihmisiä yläpuolella mutta oikeasti eivät tajua mistään mitään. Tiedän mistä tilaan ja tilaan sen vuoksi, että siltä ostaessani voin maksaa ostokseni osamaksulla vähitellen ja tiedän monen vuoden kokemuksella, että tämä kyseinen postimyynti on täysin luotettava. Minkä minä sille voin, että en kameroista niin paljoa tiedä, että valitsin vahingossa vääränlaisen muistikortin. Nyt olen menossa sitten ostamaan muistikorttia kameraani liikkeestä, mutta saan pulittaa samasta kortista 20e enemmän liikkeessä kuin jos olisin tilannut sen.

Kannattaa säästää väärässä paikassa!

• tiedoton..
        säästää kirjoitti:

Kannattaa säästää väärässä paikassa!

ehkäpä niin. Tietysti se on totta, että liikkeestä ostaessa saa mahdollisimman hyvän palvelun ja osaavan neuvonnan. Tämä on nyt kuitenkin minun taktiikkani ja näin olen tehnyt. Kysyin vain käykö tuo muistikortti ja kun se ei käynyt niin piti ostaa kaupasta. Tympii vaan tuollaiset kommentit jotka eivät liity mitenkään kysymykseeni.. :/ noh, nyt on kuitenkin kaikki hyvin, muistikortti valmiina ja kamera tulee ensi viikon alussa. :)

kiitos asiallisesti vastanneille!!

• Toivattavasti
        tiedoton.. kirjoitti:

ehkäpä niin. Tietysti se on totta, että liikkeestä ostaessa saa mahdollisimman hyvän palvelun ja osaavan neuvonnan. Tämä on nyt kuitenkin minun taktiikkani ja näin olen tehnyt. Kysyin vain käykö tuo muistikortti ja kun se ei käynyt niin piti ostaa kaupasta. Tympii vaan tuollaiset kommentit jotka eivät liity mitenkään kysymykseeni.. :/ noh, nyt on kuitenkin kaikki hyvin, muistikortti valmiina ja kamera tulee ensi viikon alussa. :)

kiitos asiallisesti vastanneille!!

kamerasi tulee alkuviikosta ettei tarvitse taas lähteä liikkeestä ostamaan!!

• tiedoton..
        Toivattavasti kirjoitti:

kamerasi tulee alkuviikosta ettei tarvitse taas lähteä liikkeestä ostamaan!!

Kamera tuli tänään perille, kuten luvattiin. :) Ihan hyvän tuntoinen vehje. Kätevän kokoinen ja helppo käyttöinen, näin ensisilmäyksellä.

• jee
        tiedoton.. kirjoitti:

Kamera tuli tänään perille, kuten luvattiin. :) Ihan hyvän tuntoinen vehje. Kätevän kokoinen ja helppo käyttöinen, näin ensisilmäyksellä.

Kauankohan sun sonys mahtaa pelittää , myt eipä vika oo postimyynnin vaan kestämättömän tekniikan.ps. elä vaan erehdy naarmuttaan peliäs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      266
      17492
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      185
      12429
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6180
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      26
      5047
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      73
      5001
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      53
      4148
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      50
      3732
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3682
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      60
      3249
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3139
    Aihe