2 näkökulmaa

hämähäkki-m

Olin saanut sulta
viestin, missä kerroit juuri sillä hetkellä haaveilevasi minusta.
Samalla katselit kuulema filmiä ja hieroit kaluasi... Hmm... Kumpikohan teki sen suuremman vaikutuksen... Television täydelliset naiset tositoimissa, vaiko haavekuva kiltistä, vaatimattomasta tytöstä? Meni muutama päivä. En saanut asiaa unohdetuksi. Mielikuva susta omissa touhuissas sai mut hulluuden partaalle. Ja etenkin ajatus siitä että olisin ollut jotenkin moisessa osallisena! Halusin sua aivan täysillä.
Ja mikään ei tuntunut auttavan...niinpä päätin pistää tohinaks.

Varasin kaupungin hienoimmasta hotellista huoneen... Valitsin päivän, kun tiesin sun olevan töissä. Laitoin sulle lyhyen viestin heti aamusta, että jos kiinnostaa niin mut löytää täältä klo 20, huoneesta 293. Menin hotelliin jo hyvissä ajoin. Pitkin iltaa käytin sormeani pillussa ja koetin kuinka märkänä olenkaan, kun sua odotan. Kerran jopa intouduin hieman liikaakin; nostin lyhyen hameeni ylös ja menin istumaan hotellihuoneeni nojatuolille jalat käsinojilla retkottaen. Kiimasta valuva pilluni oli aivan levällään... Pyörittelin sormeani kuvitellen, että se olisit sinä. Haaveilin käsittelystäs. Siitä kuinka hivelisit sormenpäilläs kaikkein herkimpiä kohtiani, nuolisit pehmeästi, välillä kovemmin. Huudattaisit mua ja vieläpä nauttisit siitä ihan mielettömästi.

En voinut jatkaa kuvitteluleikkiäni kovinkaan kauaa aina kerrallaan, sillä en halunnut vielä saada. Ilta tuntui menevän hitaasti. Olin jo aivan varma ettet edes haluakkaan tulla, mutta tulithan vihdoin ja viimein. Olit hiukka hämilläsi, kun olin heti kimpussasi. Hieroessani itseäni sua vasten huomasin kuinka
sulla jo seisoikaan... Taisit olla jo leikissä mukana. Otit musta
tiukan otteen ja suutelit mua taas niin, että veri syöksyi varpaisiin. Hellin sua hetken, kunnes menin nojaamaan pöytää vasten... Päälläni oli kireä musta paita ja lyhyen lyhyt hame, jonka alta pilkotti sukkanauhasysteemit, jaloissani kunnon piikkarit. Nostin hametta hiukan ylöspäin ja työnsin persettä pitkälle. Selkää pitkin valuivat tummat pitkät hiukset. Tulit taakseni ja tartuit lujasti rintoihin kiinni, samalla painoit kaluasi mua vasten.

Kielsin sua koskemasta muhun ja annoin luvan vain katsella..."kostona" siitä viestistäs mikä sai kiltintytön pään niin pyörälle. Jouduit irrottamaan otteesi, istahdit sängylle. Pyörähdin toistepäin ja menin istumaan pöydälle. Aluksi laskin paitani niin, että tissit olivat siinä jöpöttäen esillä. Sitten levitin jalkani, jotta näkisit suhun hulluna olevan pillun suoraan edessäsi. Märkänä valuva posliinipillu teki suhun jonkun asteisen vaikutuksen, koska meinasit väkisin jo tulla nuolemaan mua... Kielsin
taas ja sanoin että jos et usko niin mun on kohta sidottava sut kiinni koko illaksi. Lupasit olla kiltisti. Aloin hieromaan sormella pitkin pilluani, välillä pyöritellen, välillä työnsin kahta sormea sisääni... Sormet märkänä pyörittelin nännit jöpöttämään entistä terhakkaampina. Annoin sulle pienen live-näytöksen, siittä kuinka halukkaaks sä mut saatkaan.

Otin pöydältä tyhjän pitkäkaulaisen pullon käteeni ja työnsin sen pilluuni. Nussin sillä itseäni, samalla katselin sua... Sä taas katselit kun liukas pullo hyväili litisevää, turpeeta pillua ees
taas. Vinguin ja vikisin, kiemurtelin pöydällä ja näytin sulle kuinka kiltitkin tytöt nauttii moisesta touhuilusta. Kyselin samalla, että miellyttääkö näkymä, vai onko se filminkatselu tästäkin vielä parempaa? Tempaisit housusi pois ja kun näin kovana seisovan kyrpäsi en enää malttanut leikkiä itsekseni. Tietäen sen mikä mut saa hulluuden partaalle... Aloit vetämään käteesi. Käskin sun tehdä sitä juuri samalla lailla kuin sillon, kun lähetit sen viestisi. Katselin sua ihan horkassa. Kansikuvapoika itseteossa... Mikään ei voita sitä näkyä! Kauaa en pystynyt pelkästään katselemaan, tuntui että muuten saisin siihen paikkaan. Laitoin sut vuorostaan nojaamaan pöytää vasten, nuolin sun persettä ja samalla hieroin palleja takaapäin, kulliisi en halunnut vielä koskea, koska halusin hieman kiusoitella. Katselit peilin kautta kuinka hieroin kovia nännejäni sun selkääsi ja persettäsi vasten. Otin kädestäsi kiinni, ohjasin sormesi kokeilemaan pillunhuulille, kuinka kuumana olin.

Sormeilit tosi kuumaa pilluani siinä määrin että sait mut jo melkein laukeamaan. Sitten käänsin sut ympäri enkä enää
malttanut pitää näppejäni erossa sun panokullista. Nuolin sitä kuin tikkaria, välillä otin suihin oikein kunnolla ja hieroin sitä tissien välissä. Samalla puhelin sulle tuhmia. Kerroin kuinka haluaisin, että nussisit mua takaapäin... Ja että tekisit omalle pikkuhuoralles mitä ikinä halusitkaan. Anelit taukoa, ettet vielä saisi. Komensin sut nuolemaan mua ja antaan mulle kurinpalautusta...

Heitit mut sängylle, sidoit pehmeillä naruilla sängyntolppiin kiinni käsistä ja jaloista. Hivelit ja nuolit mua nätisti kauttaaltaan. Yhtäkkiä otit tiukasti persuuksista otteen, kun pyörin sun käsittelyssäs jo liikaakin. Aloit hulluna nuoleen mua. Mä tärisin sun käsittelyssäs. Olit niin mahtavan yllättävä, vaativa. Samalla niin hellä ja kovakouranen. Nautit vallastas, siitä että sait tehdä mulle mitä vain, ja aina mä vaan tykkäsin ja anelin lisää. Pyöritit kieltäs pitkin kuumaa tussua. Ja se vaan valu entistä enemmän. Aloit vatkaan mua sormillas, pillu litisi ja lätisi käsittelyssäs. Sua panetti ihan helkutisti, kuvittelit miltä tuntuis työntää ny kyrpä sisään. Tuntee kun tiukkapillu puristaa varresta ja lopussa täristää holtittomana. Tuntee kun saa oikein kunnolla ja perusteellisesti. Otit mua tukasta kiinni ja pyöräytit mut polvilleni eteesi. Käskit mun palvella sua. Otin molemmin käsin kyrvästäs kiinni, nuolin sitä edes takasin. Välillä otin hellästi hampaiden väliin ja lipsuttelin kielellä päästä. Imin suihin kunnolla, katselin sua samalla silmiin. Aloit oleen jo
laukeemispisteessä, mutta en ollut ajatellut päästää sua niin helpolla. Käskin sut makuulle, toin pilluni sun suulles tyrkylle. Kieles alkoi pyöriin vinhasti, mä pyöritin taas itseeni sua vasten. Olin ihan täpinöissäni, sulla oli taas työ pitää mua ees hetki aloillani. Kauaa et sitä jaksanut, vaan kampesit alta pois.

Suutelin sun leukas mun mehuistani. Siitä siirryin hiukka alemmaks, ja taas alemmas. Iso kyrpäs sojotti täydessä terässä. Hieroin sitä hetken daisareiden välissä. Sä hoit, että sun on just ny saatava pillua, ettet malta enää. Ennenkuin muuta kerkesit olin jo hajareisin päälläsi. Ohjasin kullinpäätä hollille. Hitaasti, hitaasti annoin sen tulla sisälle. Tunsit kuinka kuuma tiukkapimppi otti kyrpäs sisäänsä, puristi tiukasti. Aloin
ratsastaan, nautit kun olin niin märkänä.

Pillu lypsi sun räjähdysaltista aina vaan kovemmin ja tiukemmin ja nopeammin. Hieroit mua samalla tisseistä, välillä otit perseestä kiinni ja annoit vauhtia. Sit mä lopetin. Menin polvilleni ja käskin sut töihin. Olin niin liukas, että vaivatta aloit naida mua perseeseen, sit vaihdoit pilluun. Olin ihan hulluna suhun, sain koko ajan. Tärisin ja hytkyin. Taivaallista! Vaihtelit koko ajan. Mulla ei enää polvet pitäneet vaan lysähdin alas ja tärisin vaan. Otit mua tukasta kiinni ja aloit naida suuhun. Laukesit miltei heti räjähtäen. Nuoleskelin kaiken. Maistutkin
niin hyvältä. Olit aivan puhki. Käperryin sun kainaloos huohottaan.

2

7838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3087
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      545
      2942
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2135
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1962
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1771
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1522
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1257
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1162
    Aihe