Niin olen halukas ostamaan paperittoman pennun.
Löytyykö henkilöä jonka koiralle olisi suunnitelmissa paperittomia Dobberin pentuja?
Haluan ostaa paperittoman pennun
8
2078
Vastaukset
- ota ...
rekattua? Hinta ero ei ole suuri.
- olohuone
Mulla on huonoja kokemuksia
- np1
olohuone kirjoitti:
Luuletko löytäväsi "terveemmän" yksilön ilman papereita...
Ota paperillinen koira kunnon yhdistelmästä (ja korostan kunnon yhdistelmästä tänä päivänä kun tuota tarjontaa tahtoo olla laidata laitaan) niin ainakin tiedät mitä sieltä taustalta löytyy... - TIEDOTUS
np1 kirjoitti:
Luuletko löytäväsi "terveemmän" yksilön ilman papereita...
Ota paperillinen koira kunnon yhdistelmästä (ja korostan kunnon yhdistelmästä tänä päivänä kun tuota tarjontaa tahtoo olla laidata laitaan) niin ainakin tiedät mitä sieltä taustalta löytyy...Älä myy ikinä netissä mitään elävää, äläkä osta! Jos joku myy halvalla esim. Dobberi narttua, voi olla luvattavissa, että sillä on sairauksia, mitä entiset omistajat eivät olleet jaksaneet hoitaa!
_Tiedotus - kasvattajalta.
olohuone kirjoitti:
Ota toiselta kasvattajalta kuin viimeksi.
- ...
Minkä takia paperiton?
- riskiä ...rekkaamattomuuteen
on ainava painava syy itselläni nykyisin sairas koira..ja seuraavan aion ottaa kunnolliselta kasvattajalta jonka koirien taustat tiedän ja joita on käytetty luonnetesteissä sekä näyttelyissä ja muutenkin katsottu terveet vanhemmat sekä ulkosiitos. Tulee muuten pirun kalliiksi hoidattaa koiraa ...mieluummin kallis alkuhintakin ja hyvä koira.
- Samuli
Tämähän on selvä provo!!!
Siksi toiseksi ei ole olemassa parittomia doppereita, on vain parittomia koiria=sekarotuinen.
Sit voidaan myös puhua sekarotuinen dobermannin näköinen/yhdistelmästä doberman-?
ETTÄ SILLAIN!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897