Haluan ostaa paperittoman pennun

Olohuone

Niin olen halukas ostamaan paperittoman pennun.

Löytyykö henkilöä jonka koiralle olisi suunnitelmissa paperittomia Dobberin pentuja?

8

2057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota ...

rekattua? Hinta ero ei ole suuri.

• olohuone

Mulla on huonoja kokemuksia

• np1
        olohuone kirjoitti:

Luuletko löytäväsi "terveemmän" yksilön ilman papereita...
        Ota paperillinen koira kunnon yhdistelmästä (ja korostan kunnon yhdistelmästä tänä päivänä kun tuota tarjontaa tahtoo olla laidata laitaan) niin ainakin tiedät mitä sieltä taustalta löytyy...

• TIEDOTUS
        np1 kirjoitti:

Luuletko löytäväsi "terveemmän" yksilön ilman papereita...
        Ota paperillinen koira kunnon yhdistelmästä (ja korostan kunnon yhdistelmästä tänä päivänä kun tuota tarjontaa tahtoo olla laidata laitaan) niin ainakin tiedät mitä sieltä taustalta löytyy...

Älä myy ikinä netissä mitään elävää, äläkä osta! Jos joku myy halvalla esim. Dobberi narttua, voi olla luvattavissa, että sillä on sairauksia, mitä entiset omistajat eivät olleet jaksaneet hoitaa!

_Tiedotus

• kasvattajalta.
        olohuone kirjoitti:

Ota toiselta kasvattajalta kuin viimeksi.

• ...

Minkä takia paperiton?

• riskiä ...rekkaamattomuuteen

on ainava painava syy itselläni nykyisin sairas koira..ja seuraavan aion ottaa kunnolliselta kasvattajalta jonka koirien taustat tiedän ja joita on käytetty luonnetesteissä sekä näyttelyissä ja muutenkin katsottu terveet vanhemmat sekä ulkosiitos. Tulee muuten pirun kalliiksi hoidattaa koiraa ...mieluummin kallis alkuhintakin ja hyvä koira.

• Samuli

Tämähän on selvä provo!!!
      Siksi toiseksi ei ole olemassa parittomia doppereita, on vain parittomia koiria=sekarotuinen.
      Sit voidaan myös puhua sekarotuinen dobermannin näköinen/yhdistelmästä doberman-?
      ETTÄ SILLAIN!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe