Poistin virustorjunnan, koska viruspäivitys ei toiminut. Asensin uudelleen, mutta en saa ohjelman menua auki jos saa virustarkistukset ym. päälle?
Program filesissä kyllä 144 Mt tavaraa kyseisellä ohjelmalla. (Käyttis on XP-Home).
Asnnus meni ihan ok. Ilmoitti vain, että edellinen sovellus lopettaa toimintansa.
F-Secure virustorjunta ei aukea?
5
301
Vastaukset
- ei mennyt
Eipäs sinulla mennytkään poisto oikein koska et saa sitä toimimaan.
tässä poistotyökalu:
http://support.f-secure.fi/fin/home/downloads/removeav.shtml - ...
Itsekin olen taistellut tuon f-securen kanssa.
Jouduin asentamaan uusiksi, jonkin oudon ohjelma häiriön vuoksi. Poistamisessa tuli kuitenkin ongelmia ja uutta ei saatu asennetuksi kunnolla.
Noista poisto-ohjelmista ei ollut apua. Piti käsin poistaa rekisteristä kaikki F-S tavara ja lopuksi ohjelman kansio. Tämän jälkeen asennus onnistui ja hyvin on pelannut.- ...
bugasi vähän, tuli kaksi samaa eri nimellä?
- oli ongelmia
Itsekin olen taistellut tuon f-securen kanssa.
Jouduin asentamaan uusiksi, jonkin oudon ohjelma häiriön vuoksi. Poistamisessa tuli kuitenkin ongelmia ja uutta ei saatu asennetuksi kunnolla.
Noista poisto-ohjelmista ei ollut apua. Piti käsin poistaa rekisteristä kaikki F-S tavara ja lopuksi ohjelman kansio. Tämän jälkeen asennus onnistui ja hyvin on pelannut. - eräs1
...täältä kyllä aina apu löytyy!
Poistin F-securen ohjelmalla kansiot. Asensin ja nyt pelittää taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204