http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=15&news_id=20069810
On se mielenkiintoista katsoa, kun yrittävät saada myytyä virustorjunta- ja haittaohjelmienpoisto-ohjelmia linuxille. :D
Kun vielä olisi niitä aktiivisia haittaohjelmia ja viruksia, niin sitten ehkä voisi mennä kaupaksi.
maksavaa virustorjuntaa/haittaohjelmien poistoa linuxiin :D
9
469
Vastaukset
- että siihen tulee
ne kuvittelee että UNIX tyyppisiinkin alkaa tulla viruksia heti kun niiden käyttäjämäärät nousevat. Mutta omapa on asiansa jos laittavat rahansa tuollaiseen tuotekehittelyyn...
- c=3
Linuxeissa (ja UNIXeissa) virustorjuntaohjelma on suurempi uhka tietoturvalle kuin virukset.
- alslkjdfkljraskljdfskljdafl...
Tuo siis asennetaan koneelle, jonka jälkeen se ei tee mitään? Onko tuollainen muka laillista?
- zxcvbnm
Oikeastaan pitäisi ryhdistäytyä ja tehdä Linuxille rekisterinsiivousohjelma. Rahaa saattaisi tulla enemmänkin sillä kaikki entiset Windowsin käyttäjät tietävät että virustorjuntaohjelman lisäksi pitää koneella olla myös rekisterinsiivousohjelma.
- ideoita
Tee sinä tuo niin minä teen levyneheyttäjän.
Eletään herroiksi loppuikämme. :)
tuolla ole tarkoituksena edelleenkin poistaa niitä edelleen leviäviä juttuja windows maailmaan!
Koska se sun edelleen lähettämäsi saastunut tiedosto voi tarttua muihin järjestelmiin, vaikket itse saisikaan tartuntaa siitä!- Eipähän tuommoinen toimi
Jossei siinä ole ominaisuutta siivota Windowskoneet etänä. Ettei tarvisi riekkuloida.
- Pentti Viitonen
Lainaus on ketjun aloittajan antamasta linkistä:
" Kokeiluajan jälkeen tuotetta voi edelleen käyttää maksutta, mutta palveluihin kuten automaattisiin päivityksiin ja kansainväliseen englanninkieliseen tekniseen tukeen oikeuttavat lisenssit voi ostaa Panda Software Finlandista."
Silmiini osui sanat: englanninkieliseen tekniseen tukeen ... voi ostaa Panda Software Finlandista. =)
Näköjään sitä aletaan luomaan tarpeita tällaisillekkin ohjelmistoille Linuxiin kun alkaa leipäpuu muuten olemaan auringonlaskun partaalla.
Kukin taplaa tyylillään mutta käyttäisin noiden ohjelmien käyttämän tehon johonkin 'järkevämpään'.- ukkeli
me ammattilaiset käyttämme linux ja mac koneita skannatessamme pöpöjä windows koneilta...näin oma kone on turvassa....eli asiassa on tiettyä logiikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477