kun se on hyvä sarja mutta ei näy keskustelua
kyllähän se lopussa hounoni vähän kun huumoria jäi pois .... tietääkö muuten kukaan muita tekijän teoksia
lukeeko kukaan luupäitä
5
419
Vastaukset
- _*_
Kyllä minä ainakin luen, ja kaverini lukee myös. En tiedä muita hänen teoksiaan, Jeff Smithin siis.
- Viljamin muistolle ....
Aivan loistava tarinahan se oli ....
Mitähän Smith tekee tällä haavaa ja aikookohan aloittaa uuden Luupää -saagan, kuten ainakin joskus puhetta oli ..... - _*_
Viljamin muistolle .... kirjoitti:
Aivan loistava tarinahan se oli ....
Mitähän Smith tekee tällä haavaa ja aikookohan aloittaa uuden Luupää -saagan, kuten ainakin joskus puhetta oli .....Kyllähän se sen sarjan raiskaus olisi jos niihin lisää tehtäisiin. Hyvä se on sellasena kun se on.
- Viljamin muistolle .....
_*_ kirjoitti:
Kyllähän se sen sarjan raiskaus olisi jos niihin lisää tehtäisiin. Hyvä se on sellasena kun se on.
Itse asiassa onhan Smith käyttänyt Luupäitä muissakin yhteyksissä kuin kys. saagan. Muistaakseni teki joskus mm. Luupäät strippejäkin. Itse hahmot ovat siis seikkailleet niin kauan kuin Smithillä on ollut kynä kädessä, mutta tälläisiä isompia saagoja vain ei ole toistaiseksi kuin tämä yksi (se pelkästtän on julkaistu suomeksikin). Joskus Smith uhkaili aloittavansa vielä toisen vasataavanlaisen saagan, mutta siitä ole taoistaiseksi sen enempää kuulunut. Turha kuitenkaan pelätä että mikäli Smith sen joskus aloittaa että se pudottaisi tämän edellisen jalustalta. Kyllä Smithiltä sen verran tyyli tajua ja hyvää makua löytyy, että idean ja tarinan lähtökohdat ovat varmastikin vähintäänkin hyvät .....
Upea seikkailusarjakuva Tolkienin ja Carl Barksin hengessä. Piirrosjälki on hivelevän kaunista katseltavaa.
En tiedä tahtoisinko tarinalle jatkoa. Uskon, että Smith kyllä pystyisi luomaan toisenkin upean saagan, mutta en tiedä haluanko enempää. Jos tuo tarina jää ainoaksi Luupää-seikkailuksi, niin silloin sen merkitys on todella ainutlaatuinen.
Toisaalta hahmot ovat herkullisia. Niissä kyllä riittäisi mahdollisuuksia.
Saapa nähdä milloin joku alkaa vääntää Luupäistä animaatiota. Jos niin käy, niin toivottavasti mukana on myös tyylitajua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569