Tee Vihoista Swappeja.. eli siis swappailu on semmosen vihon koristelu jollain aiheella kuten vaikka kissa-deco. eli jokainen koristelee yhden sivun kissoilla ja kaikella muulla somisteella mitä löytää. sen voi lähettää eteenpäin kavereille,tutuille ja niin edelleen. muista pistää osoittesi swappiin jotta viimeinen tietää palauttaa sen!
Kierrätä Vihot
3
897
Vastaukset
- vihkojen omistaja
Kiva pikku niksi käytettyjen vihkojen loppukäyttöön: leikkaa käyttämättömät sivut pois ja tee niistä muistilappuja esim.ostoslapuiksi jne. Sama toimii myös A4:lla: paperi väärinpäin ja eikun leikaten!
- hyvä
jutska, mut kun se vit...paperi tulee aina rypistettyä ja heitettyä roskiin :)
- tyttönen.
Swappailu kuulostaisi kivalta, kun tykkään muutenkin koristella ja askarrella. En vaan välttämättä haluaisi aloittaa vihkoa ja saada sitä takaisin itselleni nurkkiin pyörimään :D. Voisin koristella vaan sivun ja lähettää eteen päin.
Mistäköhän saisi swappikamuja, kun en ole aikoihin törmännyt ilmoituksiin? Yhteen aikaan tuntui olevan muodissa, mutta en silloin innostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368