moi! tietääkö kukaan et miten toi criss angel tekee sen tempun missä se nielasee katsojan merkkaaman kolikon ja sit se näyttää sen käsivarren ja katsojat näkee et se kolikko liikkuu siellä ihon alla. Sit se criss ottaa puukon ja viiltää ihonsa auki ja puristaa kolikon pois. Katsojat näkee et se kolikko on sen tyypin merkkaama kolikko. Onko kellään ideoita miten toi temppu saatais rakennettuu? :)
criss angelin kolikkotemppu
4
2838
Vastaukset
- Anu Saukko
Ei hajuakaan.. aika vaikea temppu
- jokuvaaaan
ehkäpä oikeete taikuutta
- Minä011
Eihän se oikeesti ihon alla mee.
Tekoihoo tms. Sit se ujuttaa sen merkatun kolikon puukon taakse ja ottaa "verisen kolikon"
Sen voin sanoa että et tule tuota temppua tekemään- Tuota
en ole ajatellutkaan. Tiesin kyllä miten tuo kolikon kulku ihon alla on järjestetty. En nyt muista sen aineen nimeä jota siihen ihonpäälle sivellään. Sitten se ihoaine värjätään kantajan ihoon sopivalla värillä ja kolikko kulkee siellä oikean ihon ja tekoihon välillä. Mietin että miten se criss saa sen merkatun kolikon sinne käsivarteen tehtyyn käytävään mutta voihan sen kolikon vaihtaa siinä ulos tullessakin. Täytyykin lähteä youtubesta etsimään tuo tempunpätkä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856