kertokaa omista perheistänne:)

Jenny93

kertokaa omist perheistänne:) monta lasta ja kaikkee tälläst:). mä kerron meijä perheest:
Meit on siis yhteesä 9 kaikenkaikkiaa. eli äiskä, iskä ja 7 meitä lapsia. Mä olen 13vuotta ja mun sisarukset on: Robin 11v,Ronny 11v,Niki 8v, Nana 6v, Jerry 5v ja Kim ½vuotta. Me pelataa kaikki fudista paitsi Kim, jerry ja nana ei viellä pelaa:D

41

3576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikävaa

      meitä on yhteensä 6

      minä, äiti, isä, apina1, apina2 ja apina3 ja apina3 on kaikkein pahin :D

      • on outo

        Meit on yhteesä 9! äiti ja iskä, sitte mä 11v, Tinja 9v, Tino 9v, Tami 6v, Tessa 5v, Tiko 2v ja Tini 3kk


      • ????
        on outo kirjoitti:

        Meit on yhteesä 9! äiti ja iskä, sitte mä 11v, Tinja 9v, Tino 9v, Tami 6v, Tessa 5v, Tiko 2v ja Tini 3kk

        Tini tyttö vai poika?


      • ei nuo oo edes
        on outo kirjoitti:

        Meit on yhteesä 9! äiti ja iskä, sitte mä 11v, Tinja 9v, Tino 9v, Tami 6v, Tessa 5v, Tiko 2v ja Tini 3kk

        oikeita nimiä. häpeäisitte!!!!! Olette jotain erikoisuudentavoittelijoita?


      • hävettävää
        ei nuo oo edes kirjoitti:

        oikeita nimiä. häpeäisitte!!!!! Olette jotain erikoisuudentavoittelijoita?

        tos nyt sit on? vituttaaks ku oma nimes on homo?


      • smile monkey
        ei nuo oo edes kirjoitti:

        oikeita nimiä. häpeäisitte!!!!! Olette jotain erikoisuudentavoittelijoita?

        ei siinä oo mitään häpeämistä jos on erikoisia nimiä. Mun äitin serkku haluaa kaikkille sen lapsille erikoiset nimet. Siutäpaitsi Tinja ainakin on ihan täysín aitpo tytön nimi. Koska mun serkiun nimi on Tinja. Ja se on vaan aika erikoinen nimi.


      • kuvata

        meitäkin 6. isä, äiti, ja kolme pientä apinaa.
        mä oon se vanhin ja viisain.

        mä17, ne muut on 14,10 ja 8 vuotiaita muistaakseni...


    • tyttååå

      se on vielä pari kuukautta aika pieni, mutta kuitenkin. elän uusperheessä mihin kuuluu, minä 13v,isä,marja (nimi muutettu), ja lokakuussa olis tarkoitus tulla kaksoset, eli saisin sisko ja veli puolen :)
      ja toiseen perheeseeni kuuluu, äitini, ja hänen mies ystävänsä!

    • Nimetön

      äiti,isi ja 8 lasta,joista minä vanhin,nuorin on vähä yli puol vuotta. 4 tyttöö ja 4 poikaa

    • eeduuu

      Mul on iskä, äiti ja 4 veljee.

    • Pööö

      Perheesee kuuluu isoveli, pikkusysteri (mie) ja vanhemmat. Meillä on gerbiili. Muut kolme kuollu .\ Ja me kaikki ollaan ihmisii paitsi meijän gerbiilit ja sitten minä olen 12 ja isoveli on 13 ja mamsu jtn 39 ja iskä suunnillee samanikäne. Ja mulla on hiukset kerroksittain ja tiiän kuka pitää mun isovelistä. Äiti on nyt töissä ja iskä auttaa sen kaveria muutossa.

      Minä nostelen painoja ja isoveli harrastaa jtn. taistelulajii. Mu huonees on akuankka juliste ja mun isoveli on lukenut jo kaikki Harry Potterit mitä on tullut. Ja mun iskä pelaa välillä pokerii tietsikal ja mä oon välil meses. Ja sain äsken viestin kaverilta. Ja se soitti ja kysy voinko olla. Moikka !! Oli hauska jutella---

      • tyttååå

        ja mun huone on päällystetty lätkä kuvilla ja suurin kuva on Antero Niittymäestä, et revi siitä ;)


      • Ja..
        tyttååå kirjoitti:

        ja mun huone on päällystetty lätkä kuvilla ja suurin kuva on Antero Niittymäestä, et revi siitä ;)

        Mitä repimistä siinä on..?


      • revi SIITÄ
        Ja.. kirjoitti:

        Mitä repimistä siinä on..?

        Ku se pelaaja on niin huono, ni toi varmaan tarkotti et "repikää mun juliste";D


      • lätkä_typy 97
        tyttååå kirjoitti:

        ja mun huone on päällystetty lätkä kuvilla ja suurin kuva on Antero Niittymäestä, et revi siitä ;)

        mun huonees onki julisteet sidney crosbystä , robertto luongosta , mikael granlundista,cory perrystä,steven stamkosista ja pekka rinteestä
        ET REVIPPÄ SIITÄ!!................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................P.s niittymäki on iha paska!!


    • Miinnii

      Minä, äiti, isä ja 2v separikolmoset Oskar, Otto ja Onni. pikkusisko Mila 8v.

    • Shaiya

      Perheeni:
      Isä, äiti, 2 veljee(19 & 25), isosisko(18) & minä(14).Meillä sujuu mukavasti.On ollu pikku riitoja, mut ne on pian unohdettu ja anteeks annettu.Lemmikitkin otetaan perheenjäseneksi eli: kissa(Ykä ja ikää on 9), koira(Jeppe, ikä:3) ja titenkin lehmiä xD
      Noista rakkaimmat ovat miulle äiti & veljeni(25) :)

    • smile monkey

      hei!
      Mun peheeseeni kulluu isä,äiti 7 vutos pikkusisko annika,11 vuotias piikuveli juhani ja minä olen 13

    • vilmaneiti

      Meitä on seitsemän lasta ja isäpuoli ja äiti.

      18v (minä), siskot 17v,9v,8v,7v
      ja veljet 15v ja 3v:)

      Eikä olla mitää lestadiolaisia.
      Mutta ihan kiva perhe meillä
      on ja mun oma perheeni kasvaa toukokuussa
      vauvalla :)

      Eli siis:
      Minä 18, Ukko 30v, masuasukki 5 viikkoa :)

    • meluukkkaaa

      musta on typerää kirjottaa omasta perheestää tänne. Se on iha sama kuin kysyisit kenellä on alkanut menkat yms. Ne yksityisasioita vaikka ne vaikuttavat harmiittomilta yksistäänselvyyksiltä. Nyt mäki voisin mainostaa kaikille ketä sun perhees on ja mitä ne tekee. Koht koko suomi saa tietää et ketä sun perhees on. mä en aio olla tyhmä! OTTAKAA KANTAA!

      • ^jensku^

        Eihän tänne nyt tarvi mitään yksityis kohtaista ruveta perheestään kirjottamaan.Voihan tääl kertoo vaan vaik et minkä ikäsii ja nimisii sun sisarukset on (niinku suurin osa on tainnukki tehä).

        Ja sitä paitsi varmaan nyt ketään sun kaverii kiinnostaa kuulla et esim.jossoin Suomes nyt on semmonen perhe johon kuuluu sen ja sen verran lapsii,ja jotka tekee sitä ja tätä...Kun tää kyseinen perhe nyt asuu ties missä ja Suomes on miljoonii perheit ;D

        Niin et ei se nyt mikään kauhee paljastus oo et kerrot ventovieraille vähä jotain perheestäs,kun ei kukaan ees tiiä missä asut tai saatika sitten minkä näkönen oot ;D Niin et siin ei todellakaan oo mitään tyhmää!

        Mun perheeseen kuuluu äiti,minä(15v)ja isosiskot Maaret(18v)ja Tiia(16v)ja tietenkin meijän Tino koira(6v) :)


      • voi voi

        tiesitkö, ettei kukaan täällä tiedä kenen lähettämiä nää viestit on, ellei itse siitä erikseen kerro. Nii että tuskin kellää mitää hävettävää on jos jotain kirjottaa..

        Sitäpaitsi on mielenkiintosta sillain yleisesti vain katsoa kuinka monella on niitä yli 4 hengen perheitä.. Suomessahan on keskimäärin vajaa kaks lasta per pari.. Täällä näyttää olevan enemmänki..

        Meiän perheessä 6 henkeä:)


    • se on näin...

      Meillä on vanhemmat, kaksi isoveljeä (17 & 19), minä (14) ja 3 pikkeveljeä (8,4,11kk)...

      Harrastuksia ei kellään, paitsi että omistetaan hevonen. Vanhin veli asuu omillaan.. Siin se.

      • niivissii

        meillä on 15 lasta ja kaks aikuista,56 lehmää,7 hevosta,30 kanaa,1600 sikaa,4 koiraa,9 kissaa,2 marsua,3 kerbiiliä,1 hamsteri,10 kania,3 lemmikki käärmettä,17 kesy rottaa,92 lammasta,5 ponia,16 vuohta,10 sonnia,töissä meillä on 3 renkiä,4 huoraa jne.. :D


    • iina19999993

      Oon 15 v koht 16 ja veli Mikke on 5 vee ja tosi ärsyttävä mut ihana välillä.
      äiti on puhunu et saattaa olla tulos viel toinen pikkusisarus. ää

    • nooo minä

      Meidän perheeseen kuuluu äiti, iskä, minä, 6veljee ja yks sisko.Ja kaikkien nimet alkaa E:llä.Eerika on siskoni minä Essi ja äiti Emilia.Iskä Eetu ja veljet Eemil, Eemeli, Elias, Eelis, Erkka ja Edward.Minusta ihan tavan perhe.

      • nvpodsn

        joo ja mullakin on 7 siskoa nimeltään Erja, Mirja, Merja, Marja, Arja, Tarja ja kuopus Harjakin löytyy vielä. ihan normi perhe minusta


    • Marianne 18v

      Meidän perheeseen kuuluu äiti, isä, minä (Marianne 18v) ja sisarukseni Ari 20v, Kaisa 17v, Jani 15v, Tero 14v, Jarno 12v, Jenna 11v, Emma 9v, Minja 8v, Satu 7v, Vile 4v ja Hanna 2v.

      • baahahahhaaha

        ... sisarusteni nimiä tänne.
        Minä maaliskuussa 15, isoveli 16, toinen isoveli 28 vissii en muista:D:D , isosisko 26v.
        iskä ja äiti, ei muuta. paitti koira. 8v kai:DD


      • muhahahhahaha
        baahahahhaaha kirjoitti:

        ... sisarusteni nimiä tänne.
        Minä maaliskuussa 15, isoveli 16, toinen isoveli 28 vissii en muista:D:D , isosisko 26v.
        iskä ja äiti, ei muuta. paitti koira. 8v kai:DD

        ku näyttää olevan niin vitusti perheenjäseniä... vai sit jotain normei...?


    • almoada

      no mulla on 2 perhettä oikeestaan. biologinen perhe: äiti, isä, veljet peter 19 ja samuel 16, plus minä 17

      perhe jonka kanssa asun. vanhemmat, veli caspar 26, siskot gabriela 22 ja dania 17, plus minä

      • almoada

        kummaa kun suomessa perheissä on keskimäärin se 2 lasta, ja täällä tuntuu kaikilla olevan vähintään se 8 henkeä perheessä.

        taitaa olla mielikuvitusperheitä suurin osa tässä keskustelussa, vai mitäs sanotte. tuskin kaikki vastanneetkaan lestadiolaisia on. en toki väitä, etteikö ihan perus tallaajillakin voisi olla paljon lapsia.


    • vajaalapsi

      öä, meitä on 8.
      vähän päälle kolmekymppiset vanhemmat, veljet jyri 15v , jusa 8v, matti 5v
      siskot ninnu 9v & nuppu 5v minä 13

    • Normmmmmmiiiii

      joo siis mulla on ns, ydinperhe:'D
      Äiti ja iskä minä (kohta 15-vee) ja pikkusisko (11-vee):'D
      kaks koiraa ja kisu:) omakotitalo, ja kaks autoo, grilli ja puutarha:'D

    • toxin filled

      Eronneet vanhemmat, nykyään faija avoliitossa ja mutsi sinkkuna.
      Mutsin ja faijan avioliitosta kolme lasta, isoveli 15v, minä 13v ja pikkuveli 10v
      Isoveli ja pikkuveli ovat liittoutuneet mua vastaan, mä oon perheen ernu (:
      Faijan ja sen naisystävän avoliitosta yksi suloinen, kohta 2v pojanpallero ♥

      Niih!

    • outo(ko)

      olen ainoa kersa, itseni lisäksi mutsi ja faija

    • linneaaa:)

      Mun perheeseen kuuluu äiti, isi, ilona ja minä linnea, ollaan kaksosia ja ikää on kohta 14v ja pikkuveli meille on tulossa syyskuussa, jonka nimeks olis tulossa elias. Sitten meillä on kultainennoutaja luca:)

    • minttu15

      Mul on vanhemmat ja kolme pikkusiskoo minä Minttu 15 v ja sit Henna ja Sanna 11 v ja sit viel Mimosa 5 v

    • omena-limsa

      minä 12v, pikkusisko 9v, siskopuoli 17v, isä 47v ja äiti 43(?)v :--D

    • :DDDD

      Meitä on isi ja äiti, kaksoset lilia ja elea 8kk ja minä rosa 12v.

    • MI MO SA

      Mimosa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe