Mitä mieltä olette nimestä Robin? olemme ajatelleet antaa pojalle nimeksi Robin, tai sitten Ronny. Aaika vahvoilla esim. Robin Valtteri. siskoja on kolme kappaletta; ronja,rosa ja reetta.
Robin?
12
2551
Vastaukset
- merika
Mielestäni Robin on ihan kiva nimi, mutta sen verran ruotsinkielinen, että vaatisi kyllä toisenkin nimen sen mukaan. Esimerkiksi Robin Walter olisi parempi. Tai jokin muu hiukan ruotsinkielinen!
- Lilie
On nätti nimi,tykkään :)
- Gil
sointuu paremmin. Robin on ihan ok nimi. Tulee mieleen Robin Hood ja lintu. On ulkomailla myös naisennimi.
Miten kävisi joukkoon Renni/Renny? - miksi,,,
pilata hyvä suomalainen r-sarja ulkomaannimellä?
ronny lausutaan kuitenkin "roni", joten miksi ei sitä? muita: roope, rasmus - kivani...
antakaa vain hänele nimeksi robin sehän on nykyään kuuluisan pojan nimi se robin nous huipulle päivässä
- !!
Ronja, Rosa, Reetta ja Reko
Ronja, Rosa, Reetta ja Rasmus
Ronja, Rosa, Reetta ja Raffe
Ronja, Rosa, Reetta ja Raine
Ronja, Rosa, Reetta ja Raul
Ronja, Rosa, Reetta ja Rami
Ronja, Rosa, Reetta ja Rudolf
Ronja, Rosa, Reetta ja Robert
Ronja, Rosa, Reetta ja Rome
Ronja, Rosa, Reetta ja Riiko - ärrällä
Renne
Reiska - entäpäs
Vanhoista nimistä löytyy mm. seuraavia
Rasmu
Reinari
Remi
Renni
Rubert
Reetu
Rane
Rego - ---
Robin on kiva nimi, ehdottomasti parempi kuin Ronny! Mutta miksi, OI MIKSI, Valtteri? Se ei soinnu ollenkaan etunimen kanssa ja on muutenkin kamala!
- öööÖÖÖ
eiköhän tuo vauva oo jo 4 vuotta sitten nimensä saanut..
- Anonyymi
Joo mutta nimiehdotukset tulee tarpeeseen koska eiköhän pentu painele maistraattiin vaihtamaan hirveän nimensä heti täysi-ikäistymispäivänä...
- Anonyymi
Tosi söpö ja ihana nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502