Mitä mieltä olette nimestä Robin? olemme ajatelleet antaa pojalle nimeksi Robin, tai sitten Ronny. Aaika vahvoilla esim. Robin Valtteri. siskoja on kolme kappaletta; ronja,rosa ja reetta.
Robin?
12
2550
Vastaukset
- merika
Mielestäni Robin on ihan kiva nimi, mutta sen verran ruotsinkielinen, että vaatisi kyllä toisenkin nimen sen mukaan. Esimerkiksi Robin Walter olisi parempi. Tai jokin muu hiukan ruotsinkielinen!
- Lilie
On nätti nimi,tykkään :)
- Gil
sointuu paremmin. Robin on ihan ok nimi. Tulee mieleen Robin Hood ja lintu. On ulkomailla myös naisennimi.
Miten kävisi joukkoon Renni/Renny? - miksi,,,
pilata hyvä suomalainen r-sarja ulkomaannimellä?
ronny lausutaan kuitenkin "roni", joten miksi ei sitä? muita: roope, rasmus - kivani...
antakaa vain hänele nimeksi robin sehän on nykyään kuuluisan pojan nimi se robin nous huipulle päivässä
- !!
Ronja, Rosa, Reetta ja Reko
Ronja, Rosa, Reetta ja Rasmus
Ronja, Rosa, Reetta ja Raffe
Ronja, Rosa, Reetta ja Raine
Ronja, Rosa, Reetta ja Raul
Ronja, Rosa, Reetta ja Rami
Ronja, Rosa, Reetta ja Rudolf
Ronja, Rosa, Reetta ja Robert
Ronja, Rosa, Reetta ja Rome
Ronja, Rosa, Reetta ja Riiko - ärrällä
Renne
Reiska - entäpäs
Vanhoista nimistä löytyy mm. seuraavia
Rasmu
Reinari
Remi
Renni
Rubert
Reetu
Rane
Rego - ---
Robin on kiva nimi, ehdottomasti parempi kuin Ronny! Mutta miksi, OI MIKSI, Valtteri? Se ei soinnu ollenkaan etunimen kanssa ja on muutenkin kamala!
- öööÖÖÖ
eiköhän tuo vauva oo jo 4 vuotta sitten nimensä saanut..
- Anonyymi
Joo mutta nimiehdotukset tulee tarpeeseen koska eiköhän pentu painele maistraattiin vaihtamaan hirveän nimensä heti täysi-ikäistymispäivänä...
- Anonyymi
Tosi söpö ja ihana nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371955
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76431