Mietin, kun tekisi mieli ostaa DivX-tiedostoja toistava DVD-soitin, että mahtaako se toistaa Xvid-tiedostoja? Olen nääs pakannut omia videoita Xvid -kodeekilla.
DivX on kaupallinen ja Xvid avoimenlähdekoodin, periaatteessa muuta eroa ei ole, mutta onko mutkia matkassa eihän sitä koskaan tiedä... kokemusta?
DivX soitin ja Xvid-tiedostot
7
631
Vastaukset
- nnnnnnnnnnnnmmm
Ei se toista Xvid-muotoa jos siinä ei lue sitä.
Mutta jos lukee niin sitten kyllä.- Tiinu....
Kaupan setä kun ei ollut Xvideistä kuullutkaan..."asiantuntijat" hah.
- ,,,,
Tiinu.... kirjoitti:
Kaupan setä kun ei ollut Xvideistä kuullutkaan..."asiantuntijat" hah.
Lidlissä olen nähny dvd playereitä mitkä toistaa
Xvid ja Divx -muotoa ja AC3 ääntä ym.
- Pyyhis
Divx ja xviD on Mpeg4:ää. Itsellä on Philipsin dvp 630 divx-dvd soitin ja ainakin se toistaa kummatkin formaatit moitteetta.
- ters ve
molemmat ainakin itsellä.
- Vidioonatan
Kannattaa ostaa sellainen soitin kuin Sigmatek XM-400 Pro. Sellaisen ostin itse kun olis tutkinut asiaa tarkasti netistä. Se soittaa lähestulkoon kaiken mitä ikinä siihen laitat sisään.
Täältä saa
http://www.pixmania.com/fi/fi/54541/art/sigmatek/dvd-divx-sacd-soitin-xm-4.html
On myös uudempi soitin XMB-510, vähän eri näköinen, tällä hetkellä halvempikin, mutta en ole 100% varma onko sen toiminta ihan sama, luultavasti kyllä ihan samat piirit. Siinä on lisäksi HDMI ulostulo joten jos sulla on LCD televisio, tämä on suurta plussaa.
http://www.pixmania.com/fi/fi/128994/art/sigmatek/dvd-divx-soitin-high-defi.html
Älä osta mistään LIDListä ekaa mitä tulee vastaan vaan osta oikeasti jotain hyvää.- Vidioonatan
Turkin just vähän lisää, eli kyllä se XM-400 kannattaa mielummin koska siinä on paremmat firmwaret (eli sisäinen ohjelmisto) ja lisäksi 510 ei kuulemma soita DTS ääniä ollenkaan mikä on kyllä aika hullua.
Soittimista lisää tietoa http://www.sigmatek-players.com/sigmatek-en.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147864Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne906139Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733601Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322137Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222036Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961944- 391933
- 711682
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311460