Rahastus on alkanut

toden totta!!

Ja tänävuonna aikaisemmin kun viimeksi! Nyt aiotaan rahastaa muutenkin oikein kunnolla jos kerta joka viikko äänestetään joku ulos...ja vielä lisää asukkaita ja of course more money siinä sivussa!! Subtv:llä ollaan ahneita! Rahat pois tolloilta! Äänestykset pitäis todellakin saada nettiin...tulisi moninkertaiset äänestäjämäärät! Minä en aio äänestää kertaakaan sillä minua ei vedetä kuin tyhmää pässiä narussa :D
Vaikka kuinka olis oma suosikki taloon menijäksi tai voittajaksi niin en sijoita senttiäkään tuollaiseen rahastusprojektiin!

11

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

äänestämään, tai ylipäätään katsomaan bb:tä. Hommahan on niin, että Briteissäkin häädöt tapahtuu viikottain, ja uusia asukkaita tulee sisään kesken kauden. Se viime vuotinen Suomen bb:n tapa potkia sieltä joku pihalle vain joka toinen viikko oli ehkä häiritsevin asia koko ohjelmassa. Hyvä että ovat nyt sen korjanneet. Ohjelmaan saadaan paljon enemmän meininkiä kun vauhtia lisätään.

• saijja

voi itku ja hampaiden kiristys :)
      älä äänestä niin ei mene sulla rahaaa :)

• ...on mahdollisuus ei velvollisuus. Kun omaa rahaa on pelissä niin harkinta kasvaa... Kaiken maailman nettiäänestykset antavat harhaanjohtavia tuloksia kun filunkikonsteilla annetaan satoja ääniä...

Viime kaudella taisin äänestää neljä kertaa yhteensä... Tuskin tälläkään kertaa joka äänestykseen osallistun...

• wizz

Itsekkin katsoin viimevuonna koko ohjelman, mutta kertaakaan en äänestänyt. Itse en ala osallistumaan kanavien rahastuksiin, ohjelmaa voin silti katsoa ilmaiseksi.

• Maksakoot

tyhmimmät...viisaammat katsoo sen ilmaiseksi!

• ...

Typerä koko 'rahastus' termi. Ohjelman katsominen ei maksa mitään eikä äänestäminen ole pakollista. Mutta se on kuitenkin tarpeellista ja ne ketkä haluavat ohjelman kulkuun vaikuttaa myöskin äänestävät.

Nettiäänestys ei ole netin anonyymiuden ja väärinkäytösten vuoksi mahdollinen vaihtoehto.

Subtv ahne? hohhoijaa..

• 123.654

"Subtv ahne? hohhoijaa.."

Niin eihän suurilla monikansallisilla firmoilla ole tapana olla ahneita (Bonnier).

• WannaBEkonomi
        123.654 kirjoitti:

"Subtv ahne? hohhoijaa.."

Niin eihän suurilla monikansallisilla firmoilla ole tapana olla ahneita (Bonnier).

Yksi kysymys: Minkä takia yrityksiä on olemassa?

Vastaus

Että ne kasvavat ja tekevät enemmän ja enemmän voittoa.

Ei yrityksiä sen takia perustella että "hei onpa niin vitun hauskaa tehdä näitä pakastepizzoja ihmisille" vaan tyyliin "rahat tänne ja mun taskuun NYT"

oikeesti kun jotkut ihmiset vois mennä sinne kiinaan tai pohjois koreaan jos kerran rakastavat sitä kommuunielämistä niin paljon!

• sikarikas

onneksi mulla on niin paljon rahaa ettei paskalle taivu, et voi äänestää niin paljon kuin jaksaa!!

• ei vääristä

äänestyksiä yhtälailla kun joku "Einari ilman elämää" äänestää muutamaan sataan kertaan omaa ihqua suosikkiaan!! Eli siis sama asia kun netissä...ja kyllähän netti äänestyskin voitais toteuttaa niin ettei yksi ihminen voi osallistua kun kerran!!

• nainennnnn

Varmaan aika moni firma joutuu maksumieheksi kun BB alkaa. Firmat maksavat niin monen puhelinlaskut katsomatta edes puhelinlaskujen erittelyitä. Itse aion äänestää ehkä finaalissa. Viime BBn aikana en äänestänyt kertaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      236
      10043
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      125
      6816
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6354
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      81
      4916
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4570
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      39
      3800
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3294
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3125
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3118
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3053
    Aihe