Tässäpä tuore Janet-haastattelu OK-lehdestä. En jaksanut ihan kaikkea suomentaa, mutta tärkeimmät suomensin:
Kysymys: Mikä on tärkein asia, mitä olet oppinut viimeisen 20 vuoden aikana?
Janet: Asiat, joista puhun The Velvet Rope-albumillani. Masennus, sieluni etsiminen, itsensä rakastaminen... Se oli hyvin opettavainen jakso elämässäni.
Kysymys: Mitä tuleva albumisi (20 Y.O.) Sinulle merkitsee?
Janet: 20 vuotta Control-albumin julkaisusta. Se oli suurien päätösten aikaa. Isoin päätös, minkä jouduin tekemään oli isäni erottaminen managerin virastaan ja uran aloittaminen yksin.
Kysymys: Miten olet selvinnyt viimeisen kaksi vuotta tässä myllytyksessä (Super Bowl)
Janet: Olen vain ollut positiivinen asenteeltani. Kaikilla artisteilla on hyvät ja huonot ajat. Se riippuu sinusta itsestäsi, miten niihin suhtaudut.
Kysymys: Pelkäsitkö masentuvasi sen johdosta uudelleen?
Janet: En ollenkaan.
Kysymys: Mikä ohjasi sinut pois masennuksesta?
Janet: Jermaine suurelta osaltaan. Hän on auttanut minua paljon.
Kysymys: Millaisia olette JD:n kanssa kotona?
Janet: Hän vie roskat, hän pelaa video pelejä... Meillä on yhteisiä lempisarjoja, kuten The Sopranos. Katsomme myös koripalloa.
Kysymys: Millaista oli työskennellä poikaystävän kanssa studiossa?
Janet: Moni piti asiaa outona, mutta tiesin että se toimii.
Kysymys: Eli teillä ei ollut musiikillisia erimielisyyksiä?
Janet: Tottakai oli. Mutta niinhän se aina menee.
Kysymys: Oletteko te todellakin kihloissa?
Janet: Kaikki kysyvät samaa! Jermaine sanoi TV-haastattelussa, että menemme naimisiin albumini julkaisupäivänä, mutta TV-kanava leikkasi sen kohdan pois, jossa JD kertoi vain vitsailevansa.
Kysymys: Eräät huhut kertovat, että olette jo naimisissa?
Janet: Vaikka vastaisin tuohon, ettemme ole, ihmiset eivät kuitenkaan uskoisi sen takia,miten menettelimme Rene Elizondon kanssa.
Kysymys: James Debargen perhe väittää, että sinulla on salattu tytär hänen kanssaan. Miten kommentoit?
Janet: Ei pidä paikkaansa. Kivuliainta tässä ilkeässä huhussa on se, että kukaan ei ajattele miten tämä vaikuttaa sisarentyttäreeni, jota tyttärekseni väitettiin!
Kysymys: Oletko keskustellut hänen kanssaan asiasta?
Janet: Hän soitti minulle. Se on typerää. Lehdistö ei osaa edes laskea. En olisi mitenkään voinut saada lasta salassa niihin aikoihin, kun "tyttäreni" sai mukamas alkunsa. Se oltaisiin huomattu.
Kysymys: Harkitsisitko ottavasi lisää kauneusleikkauksia?
Janet: En tiedä. Ei se kai ole mikään salaisuus, että nenäni pienennettiin kun olin 16.
Kysymys: Onko sinulla ollut syömishäiriöitä?
Janet: Ei
Janetin uusi haastattelu (suomennettuna)
Hannes22
0
245
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741094
- 691024
- 47952
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51895
- 49694
- 32674
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34587- 50580
- 38536