Onko kellään kokemuksia kyseisestä haulikosta? Olen harkinnut ostaa tuollaista, mutta ei ole oikein paljon ittellä kokemusta tuosta pyssystä. Minkälainen pyssy on käytössä?
Sabatti Falcon
6
6509
Vastaukset
- Rahvajello1
...voisin kertoilla, jotta veli osti sellaisen Falkonin noin 6-7 vuotta sitten. On sellainen tyypillinen italiaanopyssy, joita mahtuu 13 tusinaan. Sellainen onkelma siinä yksilössä oli, että usein lähti kumpikin piipullinen yht aikaa. Avasin koneiston ja sen viimeistelyn jälki oli helevetin karheaa, joten vähän fiksailin sitä. Nytten se pelaa niin kuin pitääkin. Toinen onkelma oli sitten nallipiikeissä, jotka olivat joillekin patruunamerkeille liian pitkät. Ja taasen fiksaamaan ja pelaa paremmin. Ase on noin 10 vuotta nuori, nykyisten em. merkkien laadusta en osaa sannoo mittää. Ite ostaisin mieluummin tunnetun merkkisen, hyvän käytetyn aseen.
- ossit
Mulla on ollut sabatin falcon nyt 3 vuotta ja en ole törmännyt yhteenkään ongelmaan. Ase on toiminut kuin junan vessa. Vaihtosupistajia tuli muistaakseni 5 mukaan, joista kokeilin parhaimmat kohdalleen erimerkkisten patien kanssa. Oma mielipiteeni on, että mieluummin tämä kuin itärauta.
- ---
Kertoisitko mitä supistajia käytät missäkin tarkoituksessa. Ne ovat tietysti ase- ja panoskohtaisia, mutta jos vähän sais suuntaa. Itse metsästän pääasiassa sorsaa ja jänistä. Myös radalla tulee käytyä kiekkoja ampumassa. Mitkä supistajat näihin leikkeihin?
- rc50
--- kirjoitti:
Kertoisitko mitä supistajia käytät missäkin tarkoituksessa. Ne ovat tietysti ase- ja panoskohtaisia, mutta jos vähän sais suuntaa. Itse metsästän pääasiassa sorsaa ja jänistä. Myös radalla tulee käytyä kiekkoja ampumassa. Mitkä supistajat näihin leikkeihin?
falkon ollu vuodesta -98 ja ei minkäänlaista ongelmaa....velipojan ja kavereiden tussareitahan korjaillaan aika usein,mutta omaa merkkiä ei tarvii huoltaa..:/
- Falcon 12/76
1/2 ja 3/4 eli kolmen ja kahen viivan suppareilla jälki on loistavaa RC3, Remington ShurShoteilla ja Winchesterin Super Speed G2:silla. Mielestäni loistava ase tuohon hintaan. Moisia tuplalaukeamisia ei ole tapahtunu, enkä usko että tapahtuu jos vain muistaa putsata koneiston vähän väliä ylimääräsestä liasta ja öljystä. Pääasiassa sen takia kaksoislaukeamisia tapahtuu.
- ehkä tuleva
Onko tuossa Sabatissa ejektorit vai ulostyöntäjät?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767