Sellasta täällä mietitään, että milloin kertoisi tulevan hääpäivän lähimmäisille. Eipä kai sillä loppujen lopuksi ole merkitystä, milloin kertoo, mutta kun ei huvittaisi liian aikaisin kuulutella :) Hääpäivä on ensvuoden heinäkuun 21. päivä, eikä kukaan vielä tiedä meidän suunnitelmista. Milloin te ootte kertonu porukoille?
Milloin julkaistu hääpäivä?
5
824
Vastaukset
- häähuuma
me mennään ensi kesän heinäkuun 14:sta pvä naimisiin ja ollaan kerrottu asiasta heti kun kirkko varattiin! eli siitä vaan...
- Morsian-07
Siis mie oon luvannu soitella tulevana maanantaina 14.8 sinne meiän mahdollisesti tulevaan hääjuhlapaikkaan ja siellä myös vihkiminen. Samalla varataan paikka lopullisesti ja käydään perjantaina 18.8 katsomassa se. Hääpäivä olis 20.01.07. "Etiäiset" laitan liikkeelle syyskuun alussa ja lokakuun lopulla oikean kutsun. Vp. sitten joulukuun alkuun. :)
- kellekään
Häät on toisen parin kanssa yhtäaikaa 02/-07, ja eipä asiasta tiedä vielä kellekään...
- ~Hellu~
...voitte kertoa koska vaan. Eihan silla valia vaikka tietasvat ajoissa. Tietaavatpahan ettei hommaa mitaan etelan matkaa tai muuta sellasta samalle ajankohdalle.
- Morsian -07
Tänään pudotin postilaatikkoon ennakkoilmoittautumiset. Viralliset kutsut laitan ens kuun alussa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428