Mitä vaimolle 10v. häälahjaksi?

Vähävarainen opiskelija

Tahtoisin antaa vaimolleni ikimuistettavan 10v häälahjan, mutten pysty tekemään sitä kovin suurin varoin. Olimme jo yhdessä syömässä koko perheellämme
(meillä on kaksi kouluikäistä). Mitä antaa? Pääni kumisee ideatyhjyyttä. Kirje/muistelmakavalkadi menneiltä vuosilta? Se voisi olla hyvä. Kävelyretki runoja lausuen kaupungin rantamaisemissa? Vaimoni nauraisi itsensä kipeäksi. Mikä ei sinänsä olisi huono lahja, sillä onhan ilo jo sinänsä suuri lahja.
Jos olet nainen, mitä tahtoisit? Halauksen olen jo antanut.

5

3124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litzi

      jospa lähettäisit hänenlle postissa rakkauskirjeen tia kosipa uudellen nyt 10 vuoden jälkeen....

    • Syksyn morsian

      Tarjoa romanttinen iltapala kahdelle, jonka valmistat itse. Lapset syökööt omat iltapalansa ensin alta pois ja sitten katat pöydän kauniisti kahdelle. Hyvää viiniä, ehkä runonlausunta alkupalaksi, ja sensuellia syötävää. Esim. juustopiirakkaa ja salaatti, jälkiruoaksi suklaamoussea. Jälkiruoalle valitset viiniksi Muscatin, se on silkkaa seksiä naiselle.

    • varrelta

      Onko teillä laitettu kaikki laatikoissa lojuvat kuvat kansioon? Jollei ole, kokoa niistä salaa romanttinen kokoelma kauniiseen kansioon. Esim. ensimmäinen kuva yhdessä, matkakuvia, kuvia ensimmäisestä joulusta jne. Tarkoitus on laittaa juuri sellaisia kuvia, jotka kuvaavat teitä kahta jotenkin tai jotain yhteistä projektia. Laita joukkoon runoja / muisteluita ja lahjakortti. Laita lapset jollekulle hoitoon yöksi ja vie vaimosi romanttiselle kävelylle ulos ja anna lahja siellä. Viettäkää tämän jälkeen intohimoinen yö...

    • rouva_2006

      10 vuotis hääpäivänä me mennään uudelleen kirkkoon ja uusitaan meidän vihkivalamme,
      no luulin ensin että jooopa joo kunhan nyt vain lämpimiksesi sanot mutta
      kyllä tuo minut nyt niin vakuutteli että ehkäpä tuo on tosiaankin toteutumassa...
      eli sinullekin pieneksi vinkiksi ja sehän ei maksa mitään,
      on minusta ainakin ihan älyttömän romanttinen teko

      • Ninni30

        Meille tuli viime syksynä 10 v täyteen kun olemme olleet naimisissa.
        Lähdimme mieheni kanssa (ilman lapsia) 4 päiväksi naantalin kylpylään, se oli todella ihana reissu. Sitten sain vielä 10 ruusua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe