Mitä vaimolle 10v. häälahjaksi?

Vähävarainen opiskelija

Tahtoisin antaa vaimolleni ikimuistettavan 10v häälahjan, mutten pysty tekemään sitä kovin suurin varoin. Olimme jo yhdessä syömässä koko perheellämme
(meillä on kaksi kouluikäistä). Mitä antaa? Pääni kumisee ideatyhjyyttä. Kirje/muistelmakavalkadi menneiltä vuosilta? Se voisi olla hyvä. Kävelyretki runoja lausuen kaupungin rantamaisemissa? Vaimoni nauraisi itsensä kipeäksi. Mikä ei sinänsä olisi huono lahja, sillä onhan ilo jo sinänsä suuri lahja.
Jos olet nainen, mitä tahtoisit? Halauksen olen jo antanut.

5

3614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • litzi

jospa lähettäisit hänenlle postissa rakkauskirjeen tia kosipa uudellen nyt 10 vuoden jälkeen....

• Syksyn morsian

Tarjoa romanttinen iltapala kahdelle, jonka valmistat itse. Lapset syökööt omat iltapalansa ensin alta pois ja sitten katat pöydän kauniisti kahdelle. Hyvää viiniä, ehkä runonlausunta alkupalaksi, ja sensuellia syötävää. Esim. juustopiirakkaa ja salaatti, jälkiruoaksi suklaamoussea. Jälkiruoalle valitset viiniksi Muscatin, se on silkkaa seksiä naiselle.

• varrelta

Onko teillä laitettu kaikki laatikoissa lojuvat kuvat kansioon? Jollei ole, kokoa niistä salaa romanttinen kokoelma kauniiseen kansioon. Esim. ensimmäinen kuva yhdessä, matkakuvia, kuvia ensimmäisestä joulusta jne. Tarkoitus on laittaa juuri sellaisia kuvia, jotka kuvaavat teitä kahta jotenkin tai jotain yhteistä projektia. Laita joukkoon runoja / muisteluita ja lahjakortti. Laita lapset jollekulle hoitoon yöksi ja vie vaimosi romanttiselle kävelylle ulos ja anna lahja siellä. Viettäkää tämän jälkeen intohimoinen yö...

• rouva_2006

10 vuotis hääpäivänä me mennään uudelleen kirkkoon ja uusitaan meidän vihkivalamme,
      no luulin ensin että jooopa joo kunhan nyt vain lämpimiksesi sanot mutta
      kyllä tuo minut nyt niin vakuutteli että ehkäpä tuo on tosiaankin toteutumassa...
      eli sinullekin pieneksi vinkiksi ja sehän ei maksa mitään,
      on minusta ainakin ihan älyttömän romanttinen teko

• Ninni30

Meille tuli viime syksynä 10 v täyteen kun olemme olleet naimisissa.
        Lähdimme mieheni kanssa (ilman lapsia) 4 päiväksi naantalin kylpylään, se oli todella ihana reissu. Sitten sain vielä 10 ruusua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe