Kannattaisko enää ostaa Gamecube,ku oisin ehkä ostamas....
Pliis nopeit vastauksii!
Kannattaako?
8
586
Vastaukset
Vielä on aikaa! Gamecubelle tulee vielä pari hyvää Nintendo-peliä, mitkä ovat ihan mielenkiintoisia (esim. uusi Zelda). Gamecube on kyllä sen verran halpa nykyään, että kannattaa ostaa konsoli ihan keräilymielessäkin. Jos et aio ostaa konsolia vielä, niin osta tuleva Wii. Wii pyörittää GC:n pelejä. Konsoliin voi ladata myös 5:n vanhan konsolin pelejä (NES:n, SNES:n, N64:n, MD:n ja TurboGrafxin). Eli Wii on kuin 7 konsolia yhdessä paketissa.
Hyviä pelejä Gamecubelle on myös. Parhaimmat tulevat tässä. Jos pelin perässä on *, niin se on pakkohankinta.
- Super Smash Bros. Melee *
- Paper Mario: Thousand-Year Door *
- Super Mario Sunshine
- The Legend of Zelda: The Wind Waker *
- The Legend of Zelda: Twilight Princess *
- Metroid Prime *
- Metroid Prime 2 Echoes *
- Resident Evil 4
- Metal Gear Solid: The Twin Snakes
- Animal Crossing
- Starfox Adventures
Kannattaa ostaa!- Qtio
Kyllähän Gamecubelle pelei tulee viel Wiin julkaisunkin jälkeen?
Qtio kirjoitti:
Kyllähän Gamecubelle pelei tulee viel Wiin julkaisunkin jälkeen?
Nintendo aika varmasti julkaisee vielä muutaman pelin GC:lle Wiin julkaisun jälkeen. Nintendo ei ole ilmoittanut kuitenkaan näiden pelien julkaisua, ja voi olla hyvin mahdollista, että Nintendo kuitenkin heittää nämä pelit kauppoihin ennen Wiin julkaisua. Ne pelit ovat Super Paper Mario, Donkey Kong: Bongo Blast, Harvest Moon: Magical Melody ja... no nyt ei tule enempää mieleen. Muut pelintekijät tekevät vielä pelejä GC:lle. Esim. Barnyard ja Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent ovat tulossa GC:lle.
- Qtio
pelaaja05 kirjoitti:
Nintendo aika varmasti julkaisee vielä muutaman pelin GC:lle Wiin julkaisun jälkeen. Nintendo ei ole ilmoittanut kuitenkaan näiden pelien julkaisua, ja voi olla hyvin mahdollista, että Nintendo kuitenkin heittää nämä pelit kauppoihin ennen Wiin julkaisua. Ne pelit ovat Super Paper Mario, Donkey Kong: Bongo Blast, Harvest Moon: Magical Melody ja... no nyt ei tule enempää mieleen. Muut pelintekijät tekevät vielä pelejä GC:lle. Esim. Barnyard ja Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent ovat tulossa GC:lle.
Kattella Näit uuden sukupolven konsoleita,jos Wiin ostais...
Mut nyt on 360 aika vahvoil... - MrMario
Sunshinessä on? :D
- ...
Osta Wii, koska se pyörittää myös gamecuben pelejä omiensa lisäksi.
Kannattaa hankkia ainakin nämä cube-pelit:
Metroid Prime
Metroid Prime 2
Super Smash Bros. melee
F-Zero GX
Zelda: Wind Waker (alkuperäisen mukana tulee Ocarina of Time)
Super Mario Sunshine
Starfox Adventures- Hätskis
Yrittäny ettiä Paper Mario The Thousand Year Door peliä tosi kauan... Auttakaa mistä sais
- huutoa
Huuto.netissähän tuollainen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579