eli tarkoitus olisi saada nopealla aikataululla www sivut tehtyä. olen useita sivuja tehnyt,lähinnä harjoitellakseni mutta nyt olisi tarve tosiaan tehdä kunnolliset sivut nettiin eräälle tuotteelle ja yritykselle.pari vuotta sitten itse tehnyt viimeksi ja on tainnut taas vähän systeemit muuttua. olisiko kenelläkään tietoa joistakin sivuista joissa olisi koodaus kieltä (helppoa) ja muita neuvoja ja kuinka sivut sitten julkistetaan netissä. haussa siis neuvoja kuinka saan ne sivut mahdollisimman helposti tehtyä mutta kuitenkin hyvällä lopputuloksella,ei leikkaa liimaa tekniikkaa,siitä ei seuraa mitään hyvää. onko kellään tietoa sivuista joissa olisi näytettynä eri värejä ja niiden koodeja. kiitos jo etukäteen
internet sivut pitäisi saada äkkiä
4
461
Vastaukset
- commerce
..kyllä se perus html ja ftp siirto toimii edelleenkin samoin kuin pari vuota sitten, tiedon lähde on tuolla
http://www.w3schools.com/- PHPhg
SSI olisi hyvä osata. HTML myös
ja kukaties PHP, jonka opettelu vie sairaasti aikaa. - jtr
PHPhg kirjoitti:
SSI olisi hyvä osata. HTML myös
ja kukaties PHP, jonka opettelu vie sairaasti aikaa.Määrittele kauan itsellani taisi menää tosiaan kaksikin viikkoa PHP:n ja Mysql:n opetteluun. Olen nyt tasolla, jolla osaan käyttää (mutta en hyödyntää) kumpaakin.
Hyödyntämiseen mennee kyllä aikaa, mutta kielen oppii todellä helpolla. Tosin aikaisempi ohjelmointitaito ei liene pahitteeksi.
- C>>>
Tuolla saat nopeasti syntymään kotisivut.
http://www.kotisivukone.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628