Mistä löytyisi Weed elokuvan tunnus musiikkia ja sellainen, että voi Media Playerilla kuunella?
Milloi ilmestyy Weed2 elokuva?
Weed
17
1326
Vastaukset
- -Quincy-
Weedistä tullut jo yksi elokuva?
- vampira-87
onnistuttiin kysymään täsmälleen samaan aikaan. Heh.
- -Quincy-
vampira-87 kirjoitti:
onnistuttiin kysymään täsmälleen samaan aikaan. Heh.
Sattupa somasti :D
- vampira-87
siitä jo leffakin tehty? Itse en ole törmännyt kun siihen sarjaan.
Aika outoa. Luulisi, ettei siitä leffaa tehtäis.Jep. Mulla on se eka dvd. Tarkoitin milloin siihen tulee kakkos dvd. Se eka jäi niin jännään kohtaan.
- vampira-87
flareon85 kirjoitti:
Jep. Mulla on se eka dvd. Tarkoitin milloin siihen tulee kakkos dvd. Se eka jäi niin jännään kohtaan.
Eli siis puhuit sarjan DVD julkaisusta. Ihmettelinkin, että ei ne ole voineet tehdä siitä elokuvaa.
vampira-87 kirjoitti:
Eli siis puhuit sarjan DVD julkaisusta. Ihmettelinkin, että ei ne ole voineet tehdä siitä elokuvaa.
Toisaalta aavistin, että Weedistä tulee elokuva. Ja onhan Hopeanuoli elokuvat on ainakin, joskus 80-luvulla tehty. Ja outo, kun Weed animeen ei oo tehty Weedin sisaruksia Yukimuraa ja Joo:ta. Ne on vain mangnassa.
- vampira-87
flareon85 kirjoitti:
Toisaalta aavistin, että Weedistä tulee elokuva. Ja onhan Hopeanuoli elokuvat on ainakin, joskus 80-luvulla tehty. Ja outo, kun Weed animeen ei oo tehty Weedin sisaruksia Yukimuraa ja Joo:ta. Ne on vain mangnassa.
Eihän Weedistä ole elokuvaa. Juurihan sanoit puhuvasi siitä DVD:stä, joka tietääkseni on se sarja.
- vampira-87
vampira-87 kirjoitti:
Eihän Weedistä ole elokuvaa. Juurihan sanoit puhuvasi siitä DVD:stä, joka tietääkseni on se sarja.
Hopeanuolesta ei ainakaan ole elokuvaa. Siitä on vaan sarja.
- Nimetön
vampira-87 kirjoitti:
Hopeanuolesta ei ainakaan ole elokuvaa. Siitä on vaan sarja.
näin on
Hopeanuolesta ei oo ku se sarja ja weedistä ei oo ku se sarja, näin minä uskon sen olevan. Nimetön kirjoitti:
näin on
Hopeanuolesta ei oo ku se sarja ja weedistä ei oo ku se sarja, näin minä uskon sen olevan.Onhan Hopeanuoli VHS on niin, ku elokuva muotoon. Niitä ei oo jaksoitettu silleen, ku DVD:llä. Ne on leikattuja.
- vampira-87
flareon85 kirjoitti:
Onhan Hopeanuoli VHS on niin, ku elokuva muotoon. Niitä ei oo jaksoitettu silleen, ku DVD:llä. Ne on leikattuja.
Hopeanuoli vhs:tkin jaksoiteltu neljään osaan. Mutta vaikka ei sarjaa olisikaan mitenkään jaksoiteltu, se on silti sarja jos se on sarjaksi tehty alunperin. Joten on väärin mielestäni puhua elokuvasta.
Eikö Weedin DVD-julkaisuun sitten ole jaksoiteltu niitä jaksoja? Vai onko siitä poistettu alku ja lopputunnarit? Hopeanuolessa ne olivat, joten luulisi Weedissäkin olevan. Tosin mistä näistä tietää.
- weed fani ja kaikki tietävä...
surffaa sivulle www.youtube.com ja laita hakuun Ginga Densetsu Weed Episode 1 (tai minkä jakson nyt haluat kattoo) ja siinä on sitte niitä rivikaupalla ja siitä alat vain kattoon niitä iha ilmaseks. Weedistä ei oo mitään elokuvaaa vaan Weediä on animena ilmestyny 26 jaksoo ja siihen se tössäs, Mangana Weedii´on ainaki 40 :)
flareon85 kirjoitti:
siihen suomenkielisen tekstityksen?
Jos katsot youtubessa niin siinä ei ole kuin enkun kieleinen teksti, jos haluat suomenkielisen tekstin niin sun kannattaa ostaa Weed jakso 1 kaupasta tai lataa ohjelmia tietokoneelles että voit kattoo Weediä ja lataa ´sitte jostaki hevonkuusesta Weed jaksoja joissa on suomenkielinen teksti. :D Se on vähän hankalaa... :( xP
weed fani ja kaikki tietävä... kirjoitti:
Jos katsot youtubessa niin siinä ei ole kuin enkun kieleinen teksti, jos haluat suomenkielisen tekstin niin sun kannattaa ostaa Weed jakso 1 kaupasta tai lataa ohjelmia tietokoneelles että voit kattoo Weediä ja lataa ´sitte jostaki hevonkuusesta Weed jaksoja joissa on suomenkielinen teksti. :D Se on vähän hankalaa... :( xP
Mielummin katon dvd:nä ja järjestyksessä.
flareon85 kirjoitti:
Mielummin katon dvd:nä ja järjestyksessä.
Joop, tee miten haluat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5185623Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255159Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292502- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 651142
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958