Weed

Mistä löytyisi Weed elokuvan tunnus musiikkia ja sellainen, että voi Media Playerilla kuunella?
Milloi ilmestyy Weed2 elokuva?

17

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Quincy-

      Weedistä tullut jo yksi elokuva?

      • vampira-87

        onnistuttiin kysymään täsmälleen samaan aikaan. Heh.


      • -Quincy-
        vampira-87 kirjoitti:

        onnistuttiin kysymään täsmälleen samaan aikaan. Heh.

        Sattupa somasti :D


    • vampira-87

      siitä jo leffakin tehty? Itse en ole törmännyt kun siihen sarjaan.
      Aika outoa. Luulisi, ettei siitä leffaa tehtäis.

      • Jep. Mulla on se eka dvd. Tarkoitin milloin siihen tulee kakkos dvd. Se eka jäi niin jännään kohtaan.


      • vampira-87
        flareon85 kirjoitti:

        Jep. Mulla on se eka dvd. Tarkoitin milloin siihen tulee kakkos dvd. Se eka jäi niin jännään kohtaan.

        Eli siis puhuit sarjan DVD julkaisusta. Ihmettelinkin, että ei ne ole voineet tehdä siitä elokuvaa.


      • vampira-87 kirjoitti:

        Eli siis puhuit sarjan DVD julkaisusta. Ihmettelinkin, että ei ne ole voineet tehdä siitä elokuvaa.

        Toisaalta aavistin, että Weedistä tulee elokuva. Ja onhan Hopeanuoli elokuvat on ainakin, joskus 80-luvulla tehty. Ja outo, kun Weed animeen ei oo tehty Weedin sisaruksia Yukimuraa ja Joo:ta. Ne on vain mangnassa.


      • vampira-87
        flareon85 kirjoitti:

        Toisaalta aavistin, että Weedistä tulee elokuva. Ja onhan Hopeanuoli elokuvat on ainakin, joskus 80-luvulla tehty. Ja outo, kun Weed animeen ei oo tehty Weedin sisaruksia Yukimuraa ja Joo:ta. Ne on vain mangnassa.

        Eihän Weedistä ole elokuvaa. Juurihan sanoit puhuvasi siitä DVD:stä, joka tietääkseni on se sarja.


      • vampira-87
        vampira-87 kirjoitti:

        Eihän Weedistä ole elokuvaa. Juurihan sanoit puhuvasi siitä DVD:stä, joka tietääkseni on se sarja.

        Hopeanuolesta ei ainakaan ole elokuvaa. Siitä on vaan sarja.


      • Nimetön
        vampira-87 kirjoitti:

        Hopeanuolesta ei ainakaan ole elokuvaa. Siitä on vaan sarja.

        näin on

        Hopeanuolesta ei oo ku se sarja ja weedistä ei oo ku se sarja, näin minä uskon sen olevan.


      • Nimetön kirjoitti:

        näin on

        Hopeanuolesta ei oo ku se sarja ja weedistä ei oo ku se sarja, näin minä uskon sen olevan.

        Onhan Hopeanuoli VHS on niin, ku elokuva muotoon. Niitä ei oo jaksoitettu silleen, ku DVD:llä. Ne on leikattuja.


      • vampira-87
        flareon85 kirjoitti:

        Onhan Hopeanuoli VHS on niin, ku elokuva muotoon. Niitä ei oo jaksoitettu silleen, ku DVD:llä. Ne on leikattuja.

        Hopeanuoli vhs:tkin jaksoiteltu neljään osaan. Mutta vaikka ei sarjaa olisikaan mitenkään jaksoiteltu, se on silti sarja jos se on sarjaksi tehty alunperin. Joten on väärin mielestäni puhua elokuvasta.

        Eikö Weedin DVD-julkaisuun sitten ole jaksoiteltu niitä jaksoja? Vai onko siitä poistettu alku ja lopputunnarit? Hopeanuolessa ne olivat, joten luulisi Weedissäkin olevan. Tosin mistä näistä tietää.


    • weed fani ja kaikki tietävä...

      surffaa sivulle www.youtube.com ja laita hakuun Ginga Densetsu Weed Episode 1 (tai minkä jakson nyt haluat kattoo) ja siinä on sitte niitä rivikaupalla ja siitä alat vain kattoon niitä iha ilmaseks. Weedistä ei oo mitään elokuvaaa vaan Weediä on animena ilmestyny 26 jaksoo ja siihen se tössäs, Mangana Weedii´on ainaki 40 :)

      • siihen suomenkielisen tekstityksen?


      • weed fani ja kaikki tietävä...
        flareon85 kirjoitti:

        siihen suomenkielisen tekstityksen?

        Jos katsot youtubessa niin siinä ei ole kuin enkun kieleinen teksti, jos haluat suomenkielisen tekstin niin sun kannattaa ostaa Weed jakso 1 kaupasta tai lataa ohjelmia tietokoneelles että voit kattoo Weediä ja lataa ´sitte jostaki hevonkuusesta Weed jaksoja joissa on suomenkielinen teksti. :D Se on vähän hankalaa... :( xP


      • weed fani ja kaikki tietävä... kirjoitti:

        Jos katsot youtubessa niin siinä ei ole kuin enkun kieleinen teksti, jos haluat suomenkielisen tekstin niin sun kannattaa ostaa Weed jakso 1 kaupasta tai lataa ohjelmia tietokoneelles että voit kattoo Weediä ja lataa ´sitte jostaki hevonkuusesta Weed jaksoja joissa on suomenkielinen teksti. :D Se on vähän hankalaa... :( xP

        Mielummin katon dvd:nä ja järjestyksessä.


      • weed fani ja kaikki tietävä...
        flareon85 kirjoitti:

        Mielummin katon dvd:nä ja järjestyksessä.

        Joop, tee miten haluat ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe