Onko kellään tietoa mitä suunnilleen maksaa sormuksen suurentaminen ja miten se tapahtuu? Siis voiko sormusta esim. venyttää (Kyseessä 0.5 verran suurennus eli melko vähän) vai vaaditaanko siihen lisää metallia, jos niin voiko tuoda vanhoista koruistaan metallia? Kaikki tieto otetaan vastaan kiitollisena.
Sormuksen suurentaminen
6
29041
Vastaukset
- tälle
Kivettömiä sormuksia yleensä voi venyttää 0,5 mm. Kultasepälle tiesi vieköön.
- etana
Sormuksen mallista riippuu, voiko sitä suurentaa. Kysymäsi koonmuutos on melko pieni, joten todennäköisesti se on mahdollista tehdä.
Kivetöntä sormusta venytetään ja kivellistä suurennetaan yleensä palalla.
Omaa metallia siihen sormukseen ei voi laittaa, mutta jotkut liikkeet voivat ottaa omaa kultaa maksuna niin sanottuna romukultana. - grafter
etana kirjoitti:
Sormuksen mallista riippuu, voiko sitä suurentaa. Kysymäsi koonmuutos on melko pieni, joten todennäköisesti se on mahdollista tehdä.
Kivetöntä sormusta venytetään ja kivellistä suurennetaan yleensä palalla.
Omaa metallia siihen sormukseen ei voi laittaa, mutta jotkut liikkeet voivat ottaa omaa kultaa maksuna niin sanottuna romukultana."Omaa metallia siihen sormukseen ei voi laittaa"
Miksi muka ei voi. Totta hitossa ammattiseppä siihen omaa kultaakin siihen pistää jos mahdollista.
Kivellistä sormusta voi myös takoa pitemmäksi.
- suurentaminen...
suurensin ohutta valkokultaista sormusta koosta 15 kokoon 16 , ja muistaakseni se kustansi n. 25 euroa..
- Naakeli
On kaksi eri työmenetelmää suurentaa sormus.
Pienemmät suurennukset tehdään sormusta venyttämällä ja toiset isommat suurennokset palasuurennuksella.
Kivisormukset yleensä joudutaan tekemään palasuurennuksella.
Sormusten suurentaminen ja yleensä korujen korjaamisen hinnoittelu on tapauskohtainen asia.
Sormuksksen kaiverrusten mahdollisen UUDELLEEN KAIVERRUKSEN ja monien muiden seikkojen.
No kuitenkin 25 euroa vk-sormuksen venyttämisestä on jokseenkin asiallinen hinta.
- googlatkaa
ring mandrel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579