Jatko tarina myöskin,osa4

Hermione Potter

Harry lähti laahustamaan kohti Rohkelikko-tornia.(ei,hän konttasi,sillä jalat eivät kannatelleet.Tuntui kuin joku olisi langettanut häneen erittäin tehokkaan löllösääri-kirouksen) Tullessaan lihavan leidin eteen,hän yritti kävellä sen läpi,ikään kuin kyseessä olisi ollut tavallinen ovi.Sitten hän havahtui,ja lausui tunnussanan(Tulisikotulipesä).
Harry astui oleskelu-huoneeseen,jossa ei ollut yhtään ainutta kuolevaista -paitsi Harry itse.Harry kapusi portaita pitkin ylös.Kesti hetken,ennenkuin hän tajusi,että oli melkein mennyt tyttöjen makuusaliin.
Kun Harry lopulta pääsi omaan makuusaliinsa,hän huomaamattaan paukautti oven perässään niin lujaa kiinni,että kaikki huoneessa olijat heräsivät.
"Missä sinä olit",Seamus kysyi uniseti.
"Olin viimeistelemässä ennustuksen ainettani,ja oli jo myöhä,ja minua väsytti.Niinpä nukahdin oleskelu-huoneeseen",Harry valehteli kiireesti.
"Mutta eihän ennustuksesta tullut viimeksi mitään läksyksi",Neville sanoi kurtistaen kulmiaan.
"Mitä?Anteeksi,sanoinko ennustuksen?Tarkoitin tietenkin muodonmuutosten ainetta",Harry sanoi ja pujahti sänkyynsä,ja vaeti verhot eteen,ennenkuin joku esittäisi lisää kysymyksiä.

Aamiais pöydässä Harry oli hyvin uninen.Myös Chon pää nuokahteli Korpinkynnen pöydässä.Harry vilkutti ja tyttö vilkutti takaisin.Samassa Harry sattui katsahtamaan kohti Luihuisten pöytää,ja näki että Malfoy tarkkaili häntä.Harryyn iski paniikki: Tiesikö Malfoy?

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermione Potter

Sori,innokkaat lukijat!Mulla kävi pikku kömmähdys:Tää juttu on tarinani VIIDES osa EIKÄ neljäs!Sorry!

• jokko

ett siit jutust jossä luit niin ootko levittäny sanaa

• Hermione Potter

Mistä jutusta oikeen puhut?Oot sekottanu mut johonkuhun toiseen.

Muille tiedoksi:Jatkan kirjoittamista mahdollisimman pian.Hei,muuten,onks hpfanien osoite muuttunut?Ennen se oli "hpfanit.nocrew.org"

• Cho

hei hermione jatka toi on upeeta ruvetaan mailailemaan mä haluun sun kuvittajaks jos susta tulee kirjailia!!! muuten toi sun suku nimes ahdistaa vaihda se!! oo kiltti !!!!!!!!!!!!!!!

• hyppiilo

JEEEEE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe