Jatko tarina myöskin,osa4

Hermione Potter

Harry lähti laahustamaan kohti Rohkelikko-tornia.(ei,hän konttasi,sillä jalat eivät kannatelleet.Tuntui kuin joku olisi langettanut häneen erittäin tehokkaan löllösääri-kirouksen) Tullessaan lihavan leidin eteen,hän yritti kävellä sen läpi,ikään kuin kyseessä olisi ollut tavallinen ovi.Sitten hän havahtui,ja lausui tunnussanan(Tulisikotulipesä).
Harry astui oleskelu-huoneeseen,jossa ei ollut yhtään ainutta kuolevaista -paitsi Harry itse.Harry kapusi portaita pitkin ylös.Kesti hetken,ennenkuin hän tajusi,että oli melkein mennyt tyttöjen makuusaliin.
Kun Harry lopulta pääsi omaan makuusaliinsa,hän huomaamattaan paukautti oven perässään niin lujaa kiinni,että kaikki huoneessa olijat heräsivät.
"Missä sinä olit",Seamus kysyi uniseti.
"Olin viimeistelemässä ennustuksen ainettani,ja oli jo myöhä,ja minua väsytti.Niinpä nukahdin oleskelu-huoneeseen",Harry valehteli kiireesti.
"Mutta eihän ennustuksesta tullut viimeksi mitään läksyksi",Neville sanoi kurtistaen kulmiaan.
"Mitä?Anteeksi,sanoinko ennustuksen?Tarkoitin tietenkin muodonmuutosten ainetta",Harry sanoi ja pujahti sänkyynsä,ja vaeti verhot eteen,ennenkuin joku esittäisi lisää kysymyksiä.

Aamiais pöydässä Harry oli hyvin uninen.Myös Chon pää nuokahteli Korpinkynnen pöydässä.Harry vilkutti ja tyttö vilkutti takaisin.Samassa Harry sattui katsahtamaan kohti Luihuisten pöytää,ja näki että Malfoy tarkkaili häntä.Harryyn iski paniikki: Tiesikö Malfoy?

5

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hermione Potter

      Sori,innokkaat lukijat!Mulla kävi pikku kömmähdys:Tää juttu on tarinani VIIDES osa EIKÄ neljäs!Sorry!

    • jokko

      ett siit jutust jossä luit niin ootko levittäny sanaa

      • Hermione Potter

        Mistä jutusta oikeen puhut?Oot sekottanu mut johonkuhun toiseen.


        Muille tiedoksi:Jatkan kirjoittamista mahdollisimman pian.Hei,muuten,onks hpfanien osoite muuttunut?Ennen se oli "hpfanit.nocrew.org"


    • Cho

      hei hermione jatka toi on upeeta ruvetaan mailailemaan mä haluun sun kuvittajaks jos susta tulee kirjailia!!! muuten toi sun suku nimes ahdistaa vaihda se!! oo kiltti !!!!!!!!!!!!!!!

    • hyppiilo

      JEEEEE

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe