Johnny liian tunnettu!

Girl<3Depp

Tällä hetkellä melkein jokainen nainen unelmoi Johnnystä.Itsekkin pidän Depistä kovasti.Hänen persoonalliset silmät ja ihana luusto tekee minuun vaikutuksen.Pidän Johnnyn kasvoista kovasti myös siksi ,koska itselläni on melkein samallainen luusto ,vaikka olenkin nainen!:DHuom.En tarkoittanut ,että näytän mieheltä! En ole kyllä paljon komeampia miehiä ikinä nähnytkään kuin Johnnyn.En välitä Johnnystä niinkään näyttelijänä ,mutta muusikkona hän on ihana!Onhan Depp pirun hyvä näyttelijä ,mutta itsekkin laulan ja pidän kovasti Rockista.Jos johnny ei olisi päässyt julkisuuteen ja tietäisin/tuntisin hänet jotenkin niin varmana haluaisin tavata hänet.;)Harmi vain ,että hän on julkkis ja miljoonan naisen unelma ja tietysti hän on myös jo varattu!;D Sellaisen komean,persoonallisen,vauhdikkaan,muusikon ja lapsia rakastavan miehen minä vielä haluaisin löytää...Johnny on täydellinen mies vai mitä?;>

14

2023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moonghk

      mutta räytyy muistaa ettei kukaan ole täydellinen

    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ...enpä oo tommoseen kehuun ennen törmännykkään, että jollain ois ihana LUUSTO... :D:D
      Mutta kyllähän Depp on kapteeni Jackina ihan loistava...

      • Agathe

        Katsoppa miten kauniit kasvot Johnny Deppillä on ... Korkeat poskipäät, kauniin muotoiset kasvot muutenkin ja jos "perusta" eli luusto ei ole kunnossa, ei se pintakaan häävi ole!!

        Itse sanoisin,e ttä jos suu olisi aavistuksen verran isompi, olisi aika täydellisen kaunis ihminen.


    • mille

      Hänhän on kaksonen horoskoopissa.
      Minkalainen luonne.

    • Johnny fani!

      Niin, Johnnyssa on karismaa. Hän on varmaan mahtava isä! Johnnyn katse on lumoava kuvissakin entä sitten luonnossa?!
      Jos olisi mahdollista tavata Johnny niin en tiiä mitä tekisin.

      • Girl<3Depp

        Käyn lontoossa välillä ja olen kuullut että Johnny käy välillä itsekkin siellä työasijoilla ,tai muutenkin.Olisi kiva tietää milloin Johnny menee seuraavaksi lontooseen katsomaan fanejaan ,tai työasijoille.Voisin koittaa pyytää nimmaria häneltä ,sillä luulen ,että pelkkä nimmarin saaminen Johnnyltä voisi olla hyvin hankalaa kun hänen perässään pyörii valtava joukko faneja.Onneksi Johnny puhuu muutosta Englannin Bathin kaupunkiin.Ehkä hän sieltä kaupungistaan vierailee englannin pääkaupunkiin useammin.Jos tiedätte jotain johnnyn vierailusta lontooseen ,niin ilmoittakaa siitä minulle...Voi kun vielä joskus tavattaisiin Johnny!


      • mebi912

        niin siis ne jotka rakastavat johnnya ja haluavat tavata hänet!


    • mebi912

      juu johnny on naimisissa vanessa paradiksen kanssa ja hänen poikansa nimi on jack!(tyttöä en muista)
      johnny depp asuu ranskassa pienessä maalaiskylässä..hänellä on ravintolat losissa ja las vegasissa...sekä oma mökki karibialla..
      hän on lupautunut kolmeen elokuvaan pirates of the caribbean elokuvan jälkeen :)ne tulevat valko kankaalle v.2008
      ja ensi vuonna tulee kolmos osa pirateksesta

      • JcDII

        Johnny ei ole naimisissa Vanessa Paradiksen kanssa, eivätkä he edes sitä suunnittele. Tytön nimi on Lily-Rose Melody Depp ja pojan nimi on John Christopher Depp III, kutsumanimeltään Jack. Depp omistaa kokonaisen saaren Bahamalla. Ja näiden POTC elokuvien jälkeen Depp on lupautunut vain kahteen elokuvaan: Rum Diary ja Shantaram, mutta huhujen mukaan hänet on liitetty myös elokuviin I Am Legend ja Sweeney Todd.

        By the way:

        Deppillä on sukujuuria niin Cherokee intiaaneihin, Irlantiin kuin myöskin Saksaan. Sana Depp tarkoittaa saksaksi idioottia/ääliötä :D


    • luustolla,

      kun eivät Johnny-boyn fanitkaan näemmä vaivaudu edes kirjoittamaan kunnolla...

    • *Annabelle*

      Pidin häntä täydellisenä päiväunieni kohteena jo kyllä muutenkin..Jumalaisen kaunis olematta silti naismainen..persoonallinen ja hauska ja älykäs ja suloinen lasten kanssa..eikö se älykkyys loista juuri silmissään ja katseessaan..se salaperäinen nauru siellä silmissään tekee minut ihan sekopääksi.Ei tee halpoja rooleja eikä riisuudu kameroiden edessä.Ihana sielunelämä-kun ei koskaan myisi sieluaan yleisölle.Tulisipa josku suomeenkin..

    • Johnny<3<3

      Olet TÄYDELLISEN oikeassa :P Jos olisin johnnyn kanssa naimisissa niin olisin niiiin onnellinen:) Hän on kyllä maailman ihanin. TEKISIN MITÄ VAIN JOS VOISIN OLLA HÄNEN VAIMONSA

    • Mrs. No-Perfect

      ...vaikka niin sitä moni luulee. En unelmoi näyttelijöistä, vaan ihan tavallisesta suomipojusta. Pidän Deppistä vain näyttelijänä ja parina hahmona: Wade "Cry-Baby" Walter ja Kapteeni Jack Sparrow. Johnnysta en muuten oikein välitä. Heh, älkää hirttäkö minua Johnny Depp -fanit. :D Vaikka kasvot ovatkin komeat ynnä muuta. Ei kukaan ole täydellinen.

      Ps. Luulin aluksi, että "Hohhoih, taasko joku haukkuu Johnnya?" :)

      • JR<3JD

        LA Without a Map on suomalaisen Mika Kaurismäen ohjaama pienen budjetin elokuva, jossa Johnny Depp oli mukana, vaikkakin miniroolissa. Elokuvan myötä Depp lupasi Kaurismäelle tulevansa jonain päivänä vierailemaan Suomessa. että millonhan Johnny päättää käydä ku tostakin lupauksesta on jo 12 vuotta... on tainnu kiireiltään unohtaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe