DVD:ltä Tietokoneelle

kipe

Tyhmä kysyy! Minulla on lainassa tallentava DVD kovalevyllä, SAMSUNG DVD-HR720. Kovalevyllä on projekti joka pitäisi siirtää tietokoneelle. Miten onnistuu? Mitä johtoja tarvitsen? Tietokoneessa ei ole TV-Korttia.

DVD-soittimen kovalevyllä oleva tiedosto on koottu VHS-nauhoista ja on luultavasti niin iso ettei saada poltettua sitä suoraan DVD:lle ja se vaatisi vielä vähän editointiakin.

3

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Polta se levylle ja kuljeta levy tietokoneelle. Näin simppeliä. Jos se on liian iso, niin pilko se osiin. Katso voiko laite puristaa materiaalin uudestaan polton yhteydessä.

Miksi ihmeessä yleensä teit tuollaisen manmmuttikoosteen?

• kipe

Näin oli tarkoitus tehdä, mutta DVD ei suostu oikein toimimaan (tai en osaa käyttää)
        Ilmoittelee joka polttokerralla tiedoston eri kokoiseksi ja kun aloitan polton se loppuu 41% kohdalle. DVD ilmoittaa, että poltto suoritettu onnistuneesti, vaikka on todellisuudessa polttanut vain sen 41% ja sen tiedoston koko on n. 220 megaa!
        Ohjekirja on ollut kovassa käytössä, mutta en tajua...

• kipe kirjoitti:

Näin oli tarkoitus tehdä, mutta DVD ei suostu oikein toimimaan (tai en osaa käyttää)
        Ilmoittelee joka polttokerralla tiedoston eri kokoiseksi ja kun aloitan polton se loppuu 41% kohdalle. DVD ilmoittaa, että poltto suoritettu onnistuneesti, vaikka on todellisuudessa polttanut vain sen 41% ja sen tiedoston koko on n. 220 megaa!
        Ohjekirja on ollut kovassa käytössä, mutta en tajua...

Jos 220 megaa on 41 % eihän tuo edes ala lähestyä DVD:n kapasiteettia. Kokeile eri tyyppisiä levyjä. Voi olla myös, että tiedosto on korruptoitunut.

Olisi muuten hyvä kertoa kerralla kaikki relevantti tieto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      47
      6442
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4101
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2109
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      36
      1778
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1391
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1099
    7. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1064
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      998
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      949
    Aihe