mun kotilo ei suostu syömään mitään muuta kuin kurkkua vaikka yrittänyt olen antaa monia ruokia . mitä mu pitäis sille antaa? :F :D
pelkkää kurkkua?
5
545
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani.
Älä tarjoa kurkkua ollenkaan niin kotilon on pakko maistaa muuta ruokaa ja se todennäköisesti oppii monipuoliselle ruokavaliolle. Vaihtele siis joka päivä ruokia niin se oppii monipuoliselle ruokavaliolle ja pysyy terveenä. Sitten kun se on oppinut voit myös antaa välillä kurkkua.
- Kissankuu
'' ei suostu syömään mitään muuta ''
- kotilo-ja-gekkofani
sitä ystävällisiä -o-'
Mutta kannattaa kokeilla jotain makeahkoa, esim. pilttiä, jos se maistuisi..ja antaa vähemmän kurkkua.. - kanerva
oonko mä sanonu että se viesti mitään auttais sen syöntii! mä kysyin vaan että mitä sille kannattais antaa!
- kanerva
kanerva kirjoitti:
oonko mä sanonu että se viesti mitään auttais sen syöntii! mä kysyin vaan että mitä sille kannattais antaa!
en muute tarkota sua tolla ha! viestillä kotilo-ja-gekkofani. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917415- 373947
- 453500
- 2332723
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202178- 451942