Myllylä,Nykänen,Halme,esimerkkejäkö?

Ei kestä poikien pollukka sitä kun on saanut julkisutta niin paljon,ensin suht hyvää,nyt sitten pahaa,lehdet tienaa,henkensä kaupallahan nuo elävät,Myllylä ei varmaan ole rehdisti kertonut toopinkijuttujaan ja ne painaa,kyllä viina rentouttaa hetkeks, mutta se on petollinen tie.Ihmetyttää tuo ihan maailman tähtienkin viinasekoilu.Jos joku tätä maata uhkaa,niin se on rappio joka johtuu siitä,että kaiket vapaa-ajat "rentoudutaan" alkoholin kans.Mitkä kansantaloudelliset rahalliset menetykset siitä koituu yhteiskunnalle!!Käy niinkuin muinaiselle roomalle,huvituksia,elostelua,ryyppäjäisiä jne..Ärsyttää esim.kun sairaalan ensiapua rasittaa juopuneet, huumeissa ja lääketokkuroissa olevat(itse aiheutettu)selvät kivuissa olevat saavat odottaa ja odottaa.Ei nuo julkimot ainakaan hyvää esimerkkiä näytä kasvavalle polvelle.Lapset ovat tässä pelissä ne pahimmat kärsijät.

5

512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martti45

moi

• ...on näreet.

Jonniin joutavia kaikki tyynni, kuten sanonta kuuluu. Olet aivan oikeassa, jotta juopot kuuluisi hoitaa viimeisenä terveyskeskus ja saaraaloiden jonoissa, oikein raivonpuuskaan saa kaikki kunnon ohmiset nämä loiseläjät, jotka pompottaa virkavaltaakin aivan turhaan juoppoudellaan!!!!!!!!!!!!!!

• ..kirjoittaman

...kunnon IHMISET, lipsahti kiireissäni.

• "lehdistön tietojen va...
        ..kirjoittaman kirjoitti:

...kunnon IHMISET, lipsahti kiireissäni.

Eilen noi iltapäivälehdet repi otsikoita Mika ja Suvi Myllylä avioerosta.

Nyt vasta Myllylä kirja riisuttu mestari puhkeaa täyteen voimaansa, pahalta tuntuu!

Mieheltä on viety kunnia, työpaikka viimein perhekin jäljelle ei sitten jääkään kuin miljoonatalo ja omat vanhemmat.

Joko nyt Suomen kansa on tyytyväinen! vai vieläkö pitää lisää kokea pettymyksiä!

Mikä on median osuus tässä näytelmässä, iltapäivälehtien toimittajat tunkeutuvat sisälle asti nuuskimaan, olisko vielä jotain kirjoitettavaa!

Eihän kukaan täyspäinen tälläistä kestä!

• ...
        "lehdistön tietojen va... kirjoitti:

Eilen noi iltapäivälehdet repi otsikoita Mika ja Suvi Myllylä avioerosta.

Nyt vasta Myllylä kirja riisuttu mestari puhkeaa täyteen voimaansa, pahalta tuntuu!

Mieheltä on viety kunnia, työpaikka viimein perhekin jäljelle ei sitten jääkään kuin miljoonatalo ja omat vanhemmat.

Joko nyt Suomen kansa on tyytyväinen! vai vieläkö pitää lisää kokea pettymyksiä!

Mikä on median osuus tässä näytelmässä, iltapäivälehtien toimittajat tunkeutuvat sisälle asti nuuskimaan, olisko vielä jotain kirjoitettavaa!

Eihän kukaan täyspäinen tälläistä kestä!

"Mieheltä on viety kunnia, työpaikka viimein perhekin " - hah, hah! Kenen syy? Alkon ja doping-testaajien vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe