opiskeluni. Valmistuin keväällä ja juhlin sitä kaksi päivää, että pääsin siitä helvetistä eroon. Joku voi ajatella, että miksi lähdin opiskelemaan alaa, jos ei innosta. No, opintojen edetessä ja varsinkin työharjoittelujaksojen aikana minulle selvisi, että olen täysin väärällä alalla. Sahu oli suuntautuminen ja täysin väärä minulle. Kun mietin nyt harjoittelujaksoja ja sitä, että jouduin ilman palkkaa kuuntelemaan kaikkea paskaa, mitä järjissään olevat äijät puhuivat, niin voi sanoa, että olen onnellinen nyt, kun en joudu sitä enää kokemaan. jutut koski persettä, nussimista jne...ja ihmisten peseminen, se oli yhtä tuskaa hiki päässä heitä pestä ja äijät seisovan kalun kanssa yrittivät lääppiä. Hyi helvetti, kuka haluaa tuollaista työtä tehdä ja pienellä palkalla. Itse alan opiskelemaan eri alaa ja sen tiedän olevan oma juttuni, joten hoitoala, se oli kait mielenhäiriö :))))
Kaduttaa
3
1156
Vastaukset
- olis ollut virhe
Itse suunnittelin lähihoitaja-linjalle hakemista muutama vuosi sitten ja koska hakuaikaan ja mahd. koulun alkuun oli muutamia kuukausia, niin menin sitten työkkärin kautta työharjoitteluun terveyskeskuksen vuodeosastolle. Sitä suositeltiin mulle just sen takia että näkisin minkälaista työtä lähihoitat jne. voi sellasessa työpaikassa tehdä. Tokihan lähihoitajat voi työskennellä aika monenlaisissa paikoissa, mutta siihen koulutukseenhan kuitenkin sisältyy harjoittelua vuodeosastolla, vai muistanko ihan väärin?
No kuitenkin, oon tosi onnellinen että menin ja olin kaksi kuukautta siellä harjoittelussa, koska muuten oisin hakenut alaa opiskelemaan ja jos oisin päässyt, oisin sitten vasta koulussa jossain vaiheessa huomannut että ei oo todellakaan mulle oikee ala.
Aluksi harjoittelussa oli ihan mukavaa, varsinkin kun ei muuta tekemistä oikeen ois ollut, mutta loppua kohden ajatus siitä että en tämmöstä työtä itselleni halua selkeyty aika voimakkaasti.
Nyt opiskelen toista alaa ja tämä on se mun juttu, mutta arvostan todella paljon kaikkia hoitotyössä olevia. Itse en sellaista työtä haluaisi, hyvä että on sellaisia jotka sitä haluaa tehdä(vaikka en kyllä tajua miksi) :).- näitä katkeria riittäää
aloittaja toivottavasti (!!!) oli provo!!! jos ei ollut, ilmoitan TEO:lle, että terv.huollon ammattihenkilöksi ei voi nimittää henkilöä, joka puhuu ihmisistä noin halveksivaan sävyyn. Jos ihmisellä on erektio se on luonnollinen asia, eikö sitä sinulle siellä ammattikurssilla opetettu?? Paskaa puhut.
- Kandi.
näitä katkeria riittäää kirjoitti:
aloittaja toivottavasti (!!!) oli provo!!! jos ei ollut, ilmoitan TEO:lle, että terv.huollon ammattihenkilöksi ei voi nimittää henkilöä, joka puhuu ihmisistä noin halveksivaan sävyyn. Jos ihmisellä on erektio se on luonnollinen asia, eikö sitä sinulle siellä ammattikurssilla opetettu?? Paskaa puhut.
Siihen en ota kantaa, että oliko aloittajan teksti halveksivaa vai mitä, mutta ainakin ilmeisen realistinen kuvaus siitä, mitä töissä joutuu kohtaamaan. Ihmisten suhtautuminen tuollaisiin asioihin on kovin erilaista. Jotkut eivät erektiota hätkähdä, mutta täytyy myöntää, että kyllä minäkin kavahdan potilaita, jotka auliisti esittelevät vehkeitään "nuorelle lääkärille". Siihen on aika vaikeaa suhtautua ja olla näyttämättä hämmennystään, kun en todellakaan ole moiseen tottunut. Uskoisin, että hoitajat joutuvat työssään kokemaan vielä paaaljon enemmän myös ihan suullista häirintää. Lääkärille kun harva uskaltaa ehdotella mitään sopimatonta. ;-) Mutta joo, nuokin asiat kuuluvat työhön, joten paras vaan sopeutua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068