Autobildissä näytti olevan ensimmäinen koeajo Antarasta. Tuomio oli aika tyly. Antara on selkeästi korealainen auto, johon on lyöty Opelin merkit. Autossa ei käytetä Opelin mooottoreita, eikä esim. IDS alustaa.
Tämä auto kannattaa ostaa suoraan chevynä, Opelin merkistä on tässä tapauksessa turha maksaa lisähintaa.
Opel Antara
Petel
1
1128
Vastaukset
- Anonyymi
Petel on 12.08.2006 klo.09:53:51 kirjoitellut mielipiteensä julki, joskin ehdottaisin jotain ihan muuta.
Sellainen järkevä tyyppi jättää tuollaiset Korealaiset GM:n romut sinne autoliikkeen lattialle ja on taatusti voittaja, olipa ne romut sitten uusia tai käytettyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k594003Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k222838Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2131944- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57925Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906