Ihana nähdä Sinut!

*Elisa*

Mutta voi, kuinka olen sinua kaivannut ja ikävöinyt. Edellisestä kosketuksesta on aivan liian kauan. Minun on vaikea pitää itseäni kurissa niin kauan että pääsemme pois ihmisten katseiden alta.

Menemme ensin syömään ravintolaan. Istumme kahden hämyisessä loosissa, vierekkäin sen takaosassa. Tarjoilija, joka on nuori mies, tuo meille ruokalistan. Kun valitsemme ateriaa, en voi olla koskettamatta sinua enää. Kuljetan kättäni pohkeesi sivua ylöspäin, kunnes se kohtaa sukkien pitsisen suun. Vihdoin käteni alla on paljas ihosi. Yrität näyttää siltä kuin mitään ei tapahtuisikaan ja hieman köhien ääntäsi auki tilaat oman ruokasi. Minä kuljetan koko ajan kättäni kohti pyhimpääsi. Kun kohtaan nimettömäsi, tunnen kuinka ne ovat jo kostuneet. Levität jalkojasi hieman enemmän ja annat minulle sanattoman luvan jatkaa hyväilemistäsi. Koskettamisesi kiihdyttää minua. Tunnen kuinka nännini ovat kovat ja häpyni kostuu jo pelkästä läsnäolostasi. Kaipaan syliisi..

Hivelen häpyäsi keveästi nimettömien päältä. Huokaat hieman ja silmäsi kapenevat nautinnosta. Varovasti ujutan someni housuihisi. Sivelen kevyesti silkkiseltä tuntuvia häpyhuuliasi. Vaikka tunnen kuinka pursuat kosteutta, en halua vielä päästää sinua pahasta. Sormeni liukuu kosteuteesi aivan hieman ja sitten otan käteni pois. Päästät pettyneen äännähdyksen. Katson sinua suoraan silmiin kun imaisen sinulta maistuvan sormen suuhuni. Huokaiset. Meidän on vaikea keskittyä ateriaamme. Tiedän, vaikka en enää koskekaan sinuun, kuinka sinun on vaikea istua turvonneen kosteutta tulvillaan olevan häpysi, joka huutaa lisää kosketusta, kanssa aivan kuin ei mitään. Tunnen itsekin kostuvani koko ajan yhä enemmän odottaessani sitä, että pääsemme aivan kahdestaan... rauhaan.. Nauttimaan toisistamme.

Huoneessa, vihdoinkin kahden. Painaudumme toisiamme vasten kiihkolla. Tunnen kuinka rintasi painuvat omiani vasten, tunnen kovat nännisi, jotka aivan kuin huutavat kosketustani. Huulesi ovat niin pehmeät ja suusi kostea, ihana.. Voisin hukkua sinuun. En malttaisi irrottautua sinusta hetkeksikään, tunnut niin hyvältä. Mutta haluan saada sinut nautinnon huipulle. Minulla onkin sinulle yllätys.

Avaan paitasi napit ja vapautan rintasi pois liivien puristuksesta. Imaisen nännisi suuhuni, samalla kun nostan hameesi vyötärölle. Ujutan kosteat pöksysi pois jalastasi. Häpysi kiiltelee kosteana, terälehdet kutsuvasti auki ja odottaa sisäänsä jotain. Se näyttää kauniilta, kutsuvalta. Kumarrun maistamaan sinua. Levitän huulesi aivan äärimmilleen auki ja lipaisen klitoristasi. Olet kuin sähköiskun saanut. Lantiosi nousee aavistuksen, odottaen seuraavaa kosketustani. Imaisen klitoriksesi suuhuni melko tiukasti. Päästät kireän äännähdyksen ja samalla tunnen kuinka leukani kastuu sinusta. Vuodat suorastaan kiihkoa. Tunnen kuinka itsekin kostun aina vain enemmän, kiihdyn sinusta. Minulla on jotain, jolla olen päättänyt yllättää sinut, housuissani. Se on kovana sinua varten.

Kun otan lopultakin takkini pois ja heitän myös housuni menemään, näen kuinka henkäiset syvään. Näet patukan, joka vain odottaa sinua. Kiusaan sinua sen avulla. Kuljetan sitä häpyhuulillasi. Nostat hieman lantiotasi ja katsot minuun anovasti. Hymyilen sinulle. En aio vielä päästää sinua huipulle. Laskeudun vielä maistamaan sinua. Kuljetan kieltäni kevyesti häpyhuulillasi. Imaisen ensin toista ja sitten toista. Tukahtunut ääntelysi kannustaa minua jatkamaan kiusaamistasi. Levitän jälleen huulesi levälleen. Lantiosi nousee kohti kasvojani anoen helpotusta. Livon vielä muutaman kerran klitoristasi ja työnnän kieleni sisääsi. Mehusi maistuu kiihdyttävälle, voisin hukkua siihen. Mutta teidän, etten kestä enää kauaa ja haluan päästää sinut huipulle.

Levitän huulesi auki ja työnnyn sinuun lähes rajusti. Vaikerrat ja nostat lantiota minua vastaan. Hivelen samalla, kun liikun sisälläsi, klitoristasi ja kumarrun imaisemaan kovana seisovan nännisi suuhuni. Tunnen kuinka täriset allani, matkaat silmät lähes kiinni kohti huippua. Katsoessani sinua, pidellessäni sinua, tunnen itsekin yllätyksekseni laukeavani lähes yhtä aikaa kanssasi... Matkaamme yhdessä tähtiin... Salainen rakkaani…

1

2170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gloria

      Kiitos, oli hieno tarina...en ole ajatellut tyttöjä pitkään aikaan, mutta nyt tuntuu, että voisin siirtyä sänkyyn haaveilemaan! Tosin menen sinne yksin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe