Olen lähdössä tammikuun alussa Brasiliaan Rio De Janeiroon kaverini kanssa ja matkustamme bussilla rannikkoa ylöspäin Salvadoriin. Tarkoituksena on mennä karnevaaleille helmikuun lopussa ja sen jälkeen kotiin. Minkä hintaisia on keskinkertaiset motellit per yö? Onko kellään tietoa?
Motellien hintoja?
5
648
Vastaukset
- motellit
Moikka Sanna,
Brasiliassa Motellimajoitusta myydään yleensä n. 4-6 tunnin ajaksi. Eli motelliin ei kannata mennä asumaan, sillä siellä vaan naidaan.
Pousada ja Hotelli ovat hyviä vaihtoehtoja -ja hinnat ovat pousadassa (bed & breakfast) n. 20-30 eur /yö 2hh ja hotellit lähtien 30eur aina 1000 euroon yö.- sanna...
olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.
- tiinav
sanna... kirjoitti:
olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.
Jotkut pousadatkin ovat ihan hotellien hinnoissa, ainakin turistien valtaamilla alueilla, toki siis noita edullisempiakin löytyy, kuten jo mainittiin (ja on sielläkin retkeilymajoja, niitä kannattaa selvittää). Karnevaaliaika onkin sitten paljon kalliimpaa ja yksittäisiä öitä on varmaan vaikea saada, majoitus myydään usein monen yön (esim 7?) paketeissa.
- suomi poika 74
Trevehdys!
olen kaverini kans lähdös kiertämään brasiliaa jo marraskuun puolivälis. mut tarkoitus olis kans olla riossa carnevalien aikaan, jonka jälkeen siirrymme argenttiinan puolelle. Voimme laittaa dataa kunhan olemme päässeet rioon ja sen kautta muihin kaupunkeihin kuten salvadoriin- Sanna...
laittakaa tietoja, kun tiedätte. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102321Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from311892Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen271853Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471846- 1001808
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571132- 1101036
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20913- 54860
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110837