Motellien hintoja?

Sanna....

Olen lähdössä tammikuun alussa Brasiliaan Rio De Janeiroon kaverini kanssa ja matkustamme bussilla rannikkoa ylöspäin Salvadoriin. Tarkoituksena on mennä karnevaaleille helmikuun lopussa ja sen jälkeen kotiin. Minkä hintaisia on keskinkertaiset motellit per yö? Onko kellään tietoa?

5

636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motellit

Moikka Sanna,

Brasiliassa Motellimajoitusta myydään yleensä n. 4-6 tunnin ajaksi. Eli motelliin ei kannata mennä asumaan, sillä siellä vaan naidaan.

Pousada ja Hotelli ovat hyviä vaihtoehtoja -ja hinnat ovat pousadassa (bed & breakfast) n. 20-30 eur /yö 2hh ja hotellit lähtien 30eur aina 1000 euroon yö.

• sanna...

olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.

• tiinav
        sanna... kirjoitti:

olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.

Jotkut pousadatkin ovat ihan hotellien hinnoissa, ainakin turistien valtaamilla alueilla, toki siis noita edullisempiakin löytyy, kuten jo mainittiin (ja on sielläkin retkeilymajoja, niitä kannattaa selvittää). Karnevaaliaika onkin sitten paljon kalliimpaa ja yksittäisiä öitä on varmaan vaikea saada, majoitus myydään usein monen yön (esim 7?) paketeissa.

• suomi poika 74

Trevehdys!
      olen kaverini kans lähdös kiertämään brasiliaa jo marraskuun puolivälis. mut tarkoitus olis kans olla riossa carnevalien aikaan, jonka jälkeen siirrymme argenttiinan puolelle. Voimme laittaa dataa kunhan olemme päässeet rioon ja sen kautta muihin kaupunkeihin kuten salvadoriin

• Sanna...

laittakaa tietoja, kun tiedätte. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51