Motellien hintoja?

Sanna....

Olen lähdössä tammikuun alussa Brasiliaan Rio De Janeiroon kaverini kanssa ja matkustamme bussilla rannikkoa ylöspäin Salvadoriin. Tarkoituksena on mennä karnevaaleille helmikuun lopussa ja sen jälkeen kotiin. Minkä hintaisia on keskinkertaiset motellit per yö? Onko kellään tietoa?

5

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motellit

      Moikka Sanna,

      Brasiliassa Motellimajoitusta myydään yleensä n. 4-6 tunnin ajaksi. Eli motelliin ei kannata mennä asumaan, sillä siellä vaan naidaan.

      Pousada ja Hotelli ovat hyviä vaihtoehtoja -ja hinnat ovat pousadassa (bed & breakfast) n. 20-30 eur /yö 2hh ja hotellit lähtien 30eur aina 1000 euroon yö.

      • sanna...

        olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.


      • tiinav
        sanna... kirjoitti:

        olen ihan ihmeissäni. Eikö oikeasti ole halvempia asumisvaihtoehtoja? Thaimaassa ollessani olin bangkokin ydin keskustassa halvemmassa hotellissa ja se maksoi 12e/ yö.... hintaan kuului myös aamiainen... käsittääkseni brasseissa on kuitenkin hintataso alhainen.

        Jotkut pousadatkin ovat ihan hotellien hinnoissa, ainakin turistien valtaamilla alueilla, toki siis noita edullisempiakin löytyy, kuten jo mainittiin (ja on sielläkin retkeilymajoja, niitä kannattaa selvittää). Karnevaaliaika onkin sitten paljon kalliimpaa ja yksittäisiä öitä on varmaan vaikea saada, majoitus myydään usein monen yön (esim 7?) paketeissa.


    • suomi poika 74

      Trevehdys!
      olen kaverini kans lähdös kiertämään brasiliaa jo marraskuun puolivälis. mut tarkoitus olis kans olla riossa carnevalien aikaan, jonka jälkeen siirrymme argenttiinan puolelle. Voimme laittaa dataa kunhan olemme päässeet rioon ja sen kautta muihin kaupunkeihin kuten salvadoriin

      • Sanna...

        laittakaa tietoja, kun tiedätte. =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1404
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1109
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      977
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      77
      780
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      721
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe