Miten pussataan?

Ei ole kokemuksia pussaamis...

Ja mihin pussata kun vasta ekaa kertaa nään tytön? Jos tietysti sattuu hyvä hetki pusulle! Pussaanko suuhun vai poskelle?

Kiitti.
T: Jorma15

43

18193

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oiva

Työnnä kielesi ulos niin paljon kuin tulee. Nuole pituus suunnassa koko naamaa. Siinä sulle pusu.

• Kokeile sinä, miten onnistuu

ja kerro kokemuksesi vaikkapa minulle!

• j h
        Kokeile sinä, miten onnistuu kirjoitti:

hei. rakastuin yhteen tyttöön. ikä on 12v voitko antaa vinkkejä iskeä tyttö.

• Ei hemmetti
        j h kirjoitti:

Huoh... Kids these days

• tyttötäältä
        j h kirjoitti:

kannattaa mennä puhumaan tytölle, silloin ainakin voit lähestyä tyttöä paremmin :)

• 668854

Pitääkö suu olla auki vai kiinni

• kö5r.öö
        Kokeile sinä, miten onnistuu kirjoitti:

homo

• Anonyymi
        668854 kirjoitti:

Pitääkö suu olla auki vai kiinni

Kinni

• totatota..

mä luulen, että mielummin kyllä suulle. poskelle pussaaminen taitaa olla enemmänkin tyttöjen juttu.

suudelmaa on aika vaikea selittää, siinä niinkun tavallaan imetään toisen huulta.. esim sinä imet tytön alahuulta ja se tyttö imee ylähuulta, ja välillä vaihdetaan osia.... hmm.... ja kieltä ihan VÄHÄN vain mukaan, älä työnnä koko kieltäs toisen suuhun :D vaan joku sentti vaan kieltä ulos. googlella voisit kattoo jotain kuvia, ite löysin tollasen http://www.boston-legal.org/23-raceipsa/images/23-raceipsa-boston-legal-kiss-2.jpg

suudelma kyllä tulee ihan luonnostaan, älä hermoile!! ja viel ihan vinkkinä vaan, että mielummin suutelee istualteen jos on kyse ensisuudelmasta, oon kuullu jotain tarinoita että joitain olis alkanut huippaamaan päästä ja kaatunut, mut en kyl tiedä ton jutun todenperäsyydestä.

• hahaa...

Älä vaan kuuntele noita imemisneuvoja tai pilaat romanttisen hetken ja kumppanis alahuuli alkaa sinertää :'D

jos ekaa kertaa tapaatte, ettekä ole edes yhdessä, niin herrasmiehenä antaisin kädelle pusun (tosin olen tyttö..) puolivitsillä. minusta se olis ainakin söpöä jos itselle noin tehtäis, eikä liian "lähtentelevääkään" >.<

mutta jos ootte yhdessä niin suulle vaan :D

tai te ite varmaa tiedätte mikä on parasta...

• mä kans
        hahaa... kirjoitti:

Älä vaan kuuntele noita imemisneuvoja tai pilaat romanttisen hetken ja kumppanis alahuuli alkaa sinertää :'D

jos ekaa kertaa tapaatte, ettekä ole edes yhdessä, niin herrasmiehenä antaisin kädelle pusun (tosin olen tyttö..) puolivitsillä. minusta se olis ainakin söpöä jos itselle noin tehtäis, eikä liian "lähtentelevääkään" >.<

mutta jos ootte yhdessä niin suulle vaan :D

tai te ite varmaa tiedätte mikä on parasta...

katoin tota samaa kohtaa, et ''imetään'' , et hei herranjestas ei kyl kauheesti imeä kannata.
        noh, kuka nyt osais suudelmaa järkevästi kuvailla. itte sanoisin sillain, että pussatessa yritetään ''syödä'' omilla huulilla toisen huulia (ÄLÄ KÄYTÄ HAMPAITA!) :D

• ...että

kun pussaat muista keikauttaa pää vähän vinoon oikeelle ettei nenät kolaha vastakkain :D (nimim. kokemusta on :P )

• sfgasfg

Riippuu millanen tyttö on.

Ei oikeestaan voi mitään tarkkaa neuvoa sanoa.
      Jos sä teet alotteen, niin tee se varovasti, jos tyttö on myönteinen. Jos tyttö tekee aloitteen, voit vähän myötäillä tilannetta, mutta stop heti siihen, jos tyttö yrittää väistää.
      Ajan kanssa alkaa sujua sitten luonnostaan,
      Ja moni tyttö ei pidä siitä, että naama suurinpiirtein nuollaan märäksi ja kieli tungetaan kurkkuun.
      Nätisti, hellästi, niin ainakin omalla kohdalla toimii.
      Elokuvista ja tv-sarjoista näkee, miten ulkoa katsottuna homma toimii ja muuta ei tarvitsekkaan tietää, koska niistä näkee, miten jutun "kuuluu" mennä.
      Eri ihmiset pitää eri jutuista.
      Ekalla kerralla kannattaa kyllä muistaa hampaat ja nenä, niitä pitää varoa ;D Voin näin kokemuksesta sanoa :D. Mutta jos törmäyksiä sattuu, kannattaa ottaa huumorilla. Itse voin ainakin ihan hyvillä mielin nauraa kyseisille kommelluksille. Itse tilanteessakaan ei kannata nolostua turhaan, voi vaikka naurahtaa hyväntahtosesti.
      Itse taisin kyllä kyseisessä tilanteessa revetä nauramaan täysillä:D Jo poikaparka pelästyi vian olevan hänessä :)).
      Mutta, ei siinä muuta, kun muistat ottaa varovasti, etkä käy hätiköimään tai olemaan liian ahne.
      Pussailun voi lopettaa myös lyhyeen, ettei koko juttu tule liian äkkiä. Muttei ihan heti, jos tyttö vaan on halukas, ettei tytön reaktioksi tule, että hänessä on jotain vikaa, kun poika lopetti heti.

Ja oon kyllä sitä mieltä, että suulle siis kannattaa.

Toivottavasti oli apua :)).

• moikka moi

No ainaki mun poikaystävä imee mun huulia sen suuhun ja mä vaan oon ja myös et sä vaikka imet sen alahuulta se sun ylähuulta :D

• jebou:D

:D
        Kädelle pussaaminen on oikeesti kiva kokemus, eräs poika tuli yhes tapahtumas mun luo ja kätteli mua ja sit pussas kädelle... awww :) Se oli ihana kokemus ja tolla pojalla oli sentää käytöstapoja.. ;) Et tavatessa kantsii kokeilla tota kämmenelle pussaamista ja sit myöhemmin pussata suulle. :)

Ja ekalla kerralla ei kannata alkaa imeskeleen.. :D

• 00 poika

Kädelle pussaaminen on iha tyhmää ja vanhanaikasta. Sit ku oot yhes jonkun muijan kans nii sit ku tulee sopiva hetki nii sit vaa huulille.

• kysymys ?

entä voiko cap päässä pussata ? (:

• Vittu nuole sitä piluun nii johan alkaa toimia muttta varoitaan ota kypärä mukaan ettei se lätäse sinua päähän.

• revit sen suun käsilläs auki, työnnät sun kieles sun etuhampaisiin ja kokeilet onks se pessy hampaansa kunnoll

-jätkä on ku eminemi eli siis kunnon seli seli kutsukaa mediheli-
      -trollers club-

• Anonyymi

Eminem on ihan tosi hyvä räppäri mut sulla tais mennää tää aihe vähn ohi

• Kakka69.

^ Näin käy kun annetaan 10 vuotiaalle pojalle ES ja päästetään se koneelle.

• tyttö 13w

Jos haluutte enemmän itetoa kirjottakaa googlee'' miten suudellaan'' nii joha alkaa löytyy ;)

• MAI-215

Niistä gimman nenä su kielel

• namnam

nuole tytön naama irti ja syö se sit se jälkee

• jjjjjjjjjjooohh

Kokeile esim mansikalla sillee et niiku pussaa mansikkaa ja nuole....Näin tvstä omenalki käy kunha se on jogu hedelmä

• se__ee

Voi ladata puhelimeen ohjelman
        . How to kiss
        . Siitä löytyy aika paljon

• first kiss :*
        se__ee kirjoitti:

Voi ladata puhelimeen ohjelman
        . How to kiss
        . Siitä löytyy aika paljon

Tiiän et tää keskustelu on hirveen vanha mut toivottavasti jollekki ees apuu (:
        mulla ja nykyisellä säädöllä eka pusu tuli jossain puolen vuoden säätämisen vaihees. olin niillä oottaas mun soittotuntii koulun jälkeen ja siinä oli pari sen kaveriiki eikä oikeen kunnolla saatu sitä 'omaa aikaa' mistä olin vähä harmistunu. mun piti sit jossain vaihees lähtee ja se tuli saattaa mua. sit siinä yleisurheilukentän kulmalla se sano ettei se tuu enempää. siinä olin ite iha hermostunu et miten me ny oikein 'erotaan' täs. sit se poika otti mua käsistä kii ja oltii sillee vastatusten, sit se ihmetteli hetken mun puhelinta mikä oli lapases (xd). jossain vaihees tajusin et se haluaa pussata ku se oli jo jonki ajan lähetelly mulle semmosii pusuhymiöitä. sit me vaa oltii siinä sillee eikä oikee puhuttu mitää ja jossai vaihees mun sisko soitti mulle et tuunko pian ja huomasin et oon jo jonku viis minuuttia sieltä tunnilta myöhäs ja mulla kestäis kävelläkki hetki aikaa. sit se poika tuli mua lähemmäks sillee et meiän ottat oli vastakkai ja ensi se 'haisteli' (? xd) mun kaulaa vaikka oli takki päällä ja sillee ja sitte kai kun se oli ottaas sen päätä pois mun kaulalta ku me vähäniinku halattii vaikka meiä kädet oli vielki kiinni, nii sit se vaa laitto sen huulet mun huulii ja annoin sen eka vähä niinku yksi pussata mua about puolisekunttia ku olin ihan WTF??! ja sit samalla hoksasin et kui pussataa ja sitte mä pussasin sitä takasi. sit se sano et nyt mä voin päästää sut ja mä olin niiiiiin onnellinen!! matkalla soitin viel mun parhaalle kaverille ja olin puolituntia myöhäs tunnilta :p.. ei olla viel yhes mut ootan jo toista pusua :3 oon ite 14 ja se 16 :3

• hohhoo

Olen tyttö.. Naurakaa pois! Oon itekki 12. V ja aihekin on tuttu. Itse tykkäisin jos ensin antais pusun poskelle ja sen jälkeen oikeen suudelma!

• Suudeltu

Ku mä ja mun poikkis oltii rannalla. Nii mä vaan pälätin ties mistä koulu projekteista nii yhtäkkii se vaa niin sanotusti 'hiljens' mut sillee ihanalla pusulla..jonka seurauksena tuli vähä niiku 'ensisuudelma' en oo varma miten se meni mut se oli ihan sika ihanaa :3 Kyl se oli joskus mua poskelle pusannu ja mä sitä mut nyt se sit anto sen oikeen

• en tiiä oiken

mitä teen en tiiä kannaataako kieltä "työntää" toisen huulille jos sillä on suu kiinni ja en oo ikinä pussannu nii kertokaa miten homma toimii ja oon sit 14v poika

• vaivautunut123

seurustelen yhden pojankanssa joka ei uskalla pussata minua edes poskelle... mitä tekisin? vinkkejä tarttisin.

• ebuns

Pussauskammo. Liekkö jotain traumoja saanut jostain..

• sadcasdcvs

Ei sitä inhottavalla tai väärällä tavalla voi tehdäkään

• Taikuri69

Ite oon 13v ja mulla on 16v tyttöystävä

• äää

Ite sain ensisuudelmani tänään ja oli muute ihan vitun jännää :D. No en mitää vinkkii muutenkaa osaa/voi antaa ku keskusteluki on jo varmaa 100 vuotta vanha.

• Anonyymi

Ei suuhun eikä poskelle... huulille (: best way

• Anonyymi

sammaa mieltä olen huulille vaan eikä poskelle siitä tulee molemmat iloseks

• Anonyymi

Viesti on lähetetty päivä syntymäni jälkeen

• Anonyymi

Siis aloitettu tämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aloitettu tämä

06 wildin

• Anonyymi

Muhu on ihastunu kaksi tyttöä. Kumman valitsen

• Anonyymi

en ole koskaan pussanut mutta tahtoisin koska hän on minun poikaystävä ja olemme kyllä halaneet ja niin mutta tahtoisin pussata niin mitä teen?

• Anonyymi

He olen kysynyt eräältä tytöltä että alaks oleen se kävi hänelle mutta en tiedä kuinka pussaisin häntä ja mihin olen ajatellut että poskelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe