Hyvä meetinkimesta 60km stadist

Ninja

Kapakka A-oikeuksilla, yöpymismahdollisuus, poretynnyri ulkona, saunominen, y.m mitä toivoo.
Järkihintainen paikka joka syrjässä luonnon helmassa. Ota yht niin annan tarjouksia ja otan varauksia vastaan.Myös koko paikka käyttöön toivomuksesta.

6

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauantaiks

      Joo mä varaisin sen lauantaiks. Maksoin varauksen tänään eli pitäs näkyy tilillä.

      • epäonnistui

        Rahat tuli ja meni. Nyt ne on loppu eli laitappa lisää tulemaan jos haluat pitää varauksesi ensi lauantaiksi.


    • partakrasu

      Mihin mä otan yhteyttä ja ketä mä siellä tapaan? Varaan koko paikan kuukaudeks jos siellä on hyvää seuraa.

      • varauksen

        Varaaminen onnistuu lähettämällä maksu ensin tililleni.
        Ilmoita maksun viestikenttään päivämäärä jolloin haluat sen varata sekä varauksen keston ja nimesi/sähköpostiosoitteesi.

        Kun rahat näkyy tilillä lähetän sulle kartan ja ajo-ohjeet sähköpostilla mikäli kyseinen ajankohta on vapaana. Jos on jo varattuna, ilmoitan asiasta ja voit tehdä uuden varauksen maksamalla uuden varausmaksun. Päällekäin tehdyistä varauksista veloitamme 1,5 kertaisen maksun ilman hyvitysoikeutta.

        Paikanpäällä näytät vai tulostamaasi maksulomaketta ja kerrot varanneesi paikan itsellesi kyseiselle ajalle. Kaljaa löytyy mahdollisesti jääkaapista - jos joku alkaa urputtaa niin näytä nyrkkiä.

        Suorita vuorokausimaksu (399euroa alv 66% sekä viihdemaksu 105 euroa vesimaksu 10 euroa = 777,34 euroa/vuorokausi) tililleni:

        Baiffeisenbank Baldkirch (Branch)
        Hauptwil
        CH-8214
        Schweiz/Switzerland
        SWIFT Code: BAIFCH25XXX
        BC No: 91314
        IBAN: CH15800000001780015C542954E

        Maksu sisältää majoituksen 35 motoristille joten halpaa on - VAIN 22 euroa/vuorokausi per lärvi !!!

        Kiiretapauksessa lähetä extra 1.000 euroa niin käsittelen varauksesi alle 2 viikossa. Merkitse viestikenttään "kiire" sekä nimesi.


      • outooooo

        Että mesta stadin lähellä,ja kohtuullisen halpa,vain 777ekee/ vrk,ja rahat ulkomaiselle tilille,voi helvatta,kaikkia pellejä niitä onkin
        liikenteessä,uskokoon ken haluaa


      • mopoilija58
        outooooo kirjoitti:

        Että mesta stadin lähellä,ja kohtuullisen halpa,vain 777ekee/ vrk,ja rahat ulkomaiselle tilille,voi helvatta,kaikkia pellejä niitä onkin
        liikenteessä,uskokoon ken haluaa

        Toi on hyvä mesta. Mää olin siellä kavereiden kanssa viime viikonloppuna. Kaljaa oli jääkaapissa niin paljon kun jaksoi juoda (6e/plo), ja mehän juotiin. Halpa reissu. Paikan vuokra 777, kaljaan meni jotain tonni, ruokaan 500 ja taksit kotiin ja pyörien kuljetus 1000. Paljon kalliimmaksi ois tullu lähtee johonkin Jänkhälle jytiseen. Sieltä pelkän pyörän kuljetus ois maksanut ton verran.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe