TEKOVERTA?

sili

Osaisko joku teuvoo et mite tehää ite tekoverta tai et mist vois ostaa?
Pitäis siis olla semmost aidon näköst :)

29

13862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veri

      Ketsupista ainakin saisi ihan hyvää ja halvalla -lähes joka kodistahan sitä löytyy.

      • sili

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D


      • sili
        sili kirjoitti:

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D

        ketsuppi on sakeaa, veri lientoisempaa. Sekosin :D


    • Sili,mihin sä tekoverta tarvit?

      • sili

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.


      • ...
        sili kirjoitti:

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.

        sekaan vähän vettä ja sitte sekotat sitä niin eiks se oo sitte aika veren näköstä..?


    • tehdä tekoverta..

      Sekota siirappia, vettä ja punasta vesiväriä. Siitä saa tosi aidon näköstä, jos tekee sen oikein. Haittapuoli on se, että se on tosi tahmaista. Mutta ainakin aidon näköistä!

    • hjipii

      tekoverta voit ostaa citymarketista, siellä alstenosastolla on sellasia tabletteja josata tulee verta.

    • JohnWaynes Ghost

      Itse olen käyttänyt rypsi öljyä olivii öljyä ja sitten punaista väri ainetta näyttää yleensä jos sotkee oikein niin aidolta ja helppo pestä pois ja voi uudelleen käyttää :)

      • mitä?

        Mitä väri ainetta?


      • häääh

        kai tä sopii halloweenasuun?


      • Anonyymi
        mitä? kirjoitti:

        Mitä väri ainetta?

        Esim. elintarvikeväriä


      • Anonyymi
        häääh kirjoitti:

        kai tä sopii halloweenasuun?

        Paska tapa


    • Alepale

      Mie tein yhen elokuvan ni käytin siin ainaki sian verta.. ja sitä saa ihan tavallisen kauppojen pakaste osastolta... :DD ei voi väittää ettei aion näköstä ku oikeeta vertaha se on. se on puhistettu eli sitä voi ihan hyvin laittaa suuhu miksei juua koko puolen litran pullonki jos mieli tekee mut ei kyl oo hyvää ku itte jouduin sitä nielemää...

    • Quuuueeennn

      Laita kirkasta hunajaa/jotain siirappia sitte vähän vettä ja akryyli maalia tai vesi väriä

    • Quuuueeennn

      Oho vähän myöhässä

      • No, siitä voi olla hyötyä jollekulle muulle. :)


    • gbdsg

      Kysy niiltä jotka "puukottivat" itseään eduskuntatalon eessä

    • tekoverta

      Miksi et käytä aitoa verta jota saa esim ruokakaupoista?

    • 4958

      teuvoo.. ooooo.. ota meidät kiinni.. jo...

    • Anonyymi

      Mitä voi tehdä tekoverellä?

      • Anonyymi

        Mitä tehdä sillä? No jos just halloween asuun haluat mukaan sillee, et teet synkän ja tumman meikin voit laittaa ns. "Valumaan" tekoverta silmistä, leuasta, otsasta...
        Ei sil sen kummempaa voi "tehdä".


    • Anonyymi

      Tekoverta saa ketsupista ja banaanista♥️

    • Anonyymi

      Siis 🐱

    • Anonyymi

      Emt mut ootteko ikin vetäny VeriPullaa kirkko nummelt sai hommattuu joskus siin oli feikki verta sit ku siit sylkäs ni ihanku ois ollu verta :Dd.

    • Anonyymi

      Osta kaupasta

    • Anonyymi

      Hunajaa ja elintarvikevärii tai sit siirappii vettä ja elintarvikevärii, ite oon käyttäny punasta ja sinistä elintarvikeväriä mut vaan ihan vähän sitä sinistä

    • Anonyymi

      Siirappia,kaakaojauhetta,väriainetta.toimii ja myös voi pistää suuhun

    • Anonyymi

      saako teko verta menna silmiin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe