TEKOVERTA?

sili

Osaisko joku teuvoo et mite tehää ite tekoverta tai et mist vois ostaa?
Pitäis siis olla semmost aidon näköst :)

22

5701

Vastaukset

• Ketsupista ainakin saisi ihan hyvää ja halvalla -lähes joka kodistahan sitä löytyy.

• ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D

• sili kirjoitti:

...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D

ketsuppi on sakeaa, veri lientoisempaa. Sekosin :D

• Sili,mihin sä tekoverta tarvit?

• valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.

• sili kirjoitti:

valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.

sekaan vähän vettä ja sitte sekotat sitä niin eiks se oo sitte aika veren näköstä..?

• Sekota siirappia, vettä ja punasta vesiväriä. Siitä saa tosi aidon näköstä, jos tekee sen oikein. Haittapuoli on se, että se on tosi tahmaista. Mutta ainakin aidon näköistä!

• tekoverta voit ostaa citymarketista, siellä alstenosastolla on sellasia tabletteja josata tulee verta.

• Itse olen käyttänyt rypsi öljyä olivii öljyä ja sitten punaista väri ainetta näyttää yleensä jos sotkee oikein niin aidolta ja helppo pestä pois ja voi uudelleen käyttää :)

• Mitä väri ainetta?

• kai tä sopii halloweenasuun?

• Mie tein yhen elokuvan ni käytin siin ainaki sian verta.. ja sitä saa ihan tavallisen kauppojen pakaste osastolta... :DD ei voi väittää ettei aion näköstä ku oikeeta vertaha se on. se on puhistettu eli sitä voi ihan hyvin laittaa suuhu miksei juua koko puolen litran pullonki jos mieli tekee mut ei kyl oo hyvää ku itte jouduin sitä nielemää...

• Laita kirkasta hunajaa/jotain siirappia sitte vähän vettä ja akryyli maalia tai vesi väriä

• Oho vähän myöhässä

• No, siitä voi olla hyötyä jollekulle muulle. :)

• Kysy niiltä jotka "puukottivat" itseään eduskuntatalon eessä

• Miksi et käytä aitoa verta jota saa esim ruokakaupoista?

• teuvoo.. ooooo.. ota meidät kiinni.. jo...

• Mitä voi tehdä tekoverellä?

• Mitä tehdä sillä? No jos just halloween asuun haluat mukaan sillee, et teet synkän ja tumman meikin voit laittaa ns. "Valumaan" tekoverta silmistä, leuasta, otsasta...
      Ei sil sen kummempaa voi "tehdä".

• Tekoverta saa ketsupista ja banaanista♥️

• Siis 🐱

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.