TEKOVERTA?

sili

Osaisko joku teuvoo et mite tehää ite tekoverta tai et mist vois ostaa?
Pitäis siis olla semmost aidon näköst :)

29

13862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veri

      Ketsupista ainakin saisi ihan hyvää ja halvalla -lähes joka kodistahan sitä löytyy.

      • sili

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D


      • sili
        sili kirjoitti:

        ...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D

        ketsuppi on sakeaa, veri lientoisempaa. Sekosin :D


    • Sili,mihin sä tekoverta tarvit?

      • sili

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.


      • ...
        sili kirjoitti:

        valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.

        sekaan vähän vettä ja sitte sekotat sitä niin eiks se oo sitte aika veren näköstä..?


    • tehdä tekoverta..

      Sekota siirappia, vettä ja punasta vesiväriä. Siitä saa tosi aidon näköstä, jos tekee sen oikein. Haittapuoli on se, että se on tosi tahmaista. Mutta ainakin aidon näköistä!

    • hjipii

      tekoverta voit ostaa citymarketista, siellä alstenosastolla on sellasia tabletteja josata tulee verta.

    • JohnWaynes Ghost

      Itse olen käyttänyt rypsi öljyä olivii öljyä ja sitten punaista väri ainetta näyttää yleensä jos sotkee oikein niin aidolta ja helppo pestä pois ja voi uudelleen käyttää :)

      • mitä?

        Mitä väri ainetta?


      • häääh

        kai tä sopii halloweenasuun?


      • Anonyymi
        mitä? kirjoitti:

        Mitä väri ainetta?

        Esim. elintarvikeväriä


      • Anonyymi
        häääh kirjoitti:

        kai tä sopii halloweenasuun?

        Paska tapa


    • Alepale

      Mie tein yhen elokuvan ni käytin siin ainaki sian verta.. ja sitä saa ihan tavallisen kauppojen pakaste osastolta... :DD ei voi väittää ettei aion näköstä ku oikeeta vertaha se on. se on puhistettu eli sitä voi ihan hyvin laittaa suuhu miksei juua koko puolen litran pullonki jos mieli tekee mut ei kyl oo hyvää ku itte jouduin sitä nielemää...

    • Quuuueeennn

      Laita kirkasta hunajaa/jotain siirappia sitte vähän vettä ja akryyli maalia tai vesi väriä

    • Quuuueeennn

      Oho vähän myöhässä

      • No, siitä voi olla hyötyä jollekulle muulle. :)


    • gbdsg

      Kysy niiltä jotka "puukottivat" itseään eduskuntatalon eessä

    • tekoverta

      Miksi et käytä aitoa verta jota saa esim ruokakaupoista?

    • 4958

      teuvoo.. ooooo.. ota meidät kiinni.. jo...

    • Anonyymi

      Mitä voi tehdä tekoverellä?

      • Anonyymi

        Mitä tehdä sillä? No jos just halloween asuun haluat mukaan sillee, et teet synkän ja tumman meikin voit laittaa ns. "Valumaan" tekoverta silmistä, leuasta, otsasta...
        Ei sil sen kummempaa voi "tehdä".


    • Anonyymi

      Tekoverta saa ketsupista ja banaanista♥️

    • Anonyymi

      Siis 🐱

    • Anonyymi

      Emt mut ootteko ikin vetäny VeriPullaa kirkko nummelt sai hommattuu joskus siin oli feikki verta sit ku siit sylkäs ni ihanku ois ollu verta :Dd.

    • Anonyymi

      Osta kaupasta

    • Anonyymi

      Hunajaa ja elintarvikevärii tai sit siirappii vettä ja elintarvikevärii, ite oon käyttäny punasta ja sinistä elintarvikeväriä mut vaan ihan vähän sitä sinistä

    • Anonyymi

      Siirappia,kaakaojauhetta,väriainetta.toimii ja myös voi pistää suuhun

    • Anonyymi

      saako teko verta menna silmiin

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe