Osaisko joku teuvoo et mite tehää ite tekoverta tai et mist vois ostaa?
Pitäis siis olla semmost aidon näköst :)
TEKOVERTA?
30
12896
Vastaukset
- veri
Ketsupista ainakin saisi ihan hyvää ja halvalla -lähes joka kodistahan sitä löytyy.
- sili
...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D
- sili
sili kirjoitti:
...mutta verihän on todella "sakeaa", veri on lientoisempaa :D
ketsuppi on sakeaa, veri lientoisempaa. Sekosin :D
Sili,mihin sä tekoverta tarvit?
- sili
valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.
- ...
sili kirjoitti:
valokuvausta ja mun kiinnostais koittaa ottaa angst-kuvia. Kun mulla on jo pari hyvää ideaa mutta tarviin tekoverta. En muokkaa kuvia.
sekaan vähän vettä ja sitte sekotat sitä niin eiks se oo sitte aika veren näköstä..?
- tehdä tekoverta..
Sekota siirappia, vettä ja punasta vesiväriä. Siitä saa tosi aidon näköstä, jos tekee sen oikein. Haittapuoli on se, että se on tosi tahmaista. Mutta ainakin aidon näköistä!
- hjipii
tekoverta voit ostaa citymarketista, siellä alstenosastolla on sellasia tabletteja josata tulee verta.
- JohnWaynes Ghost
Itse olen käyttänyt rypsi öljyä olivii öljyä ja sitten punaista väri ainetta näyttää yleensä jos sotkee oikein niin aidolta ja helppo pestä pois ja voi uudelleen käyttää :)
- mitä?
Mitä väri ainetta?
- häääh
kai tä sopii halloweenasuun?
- Anonyymi
mitä? kirjoitti:
Mitä väri ainetta?
Esim. elintarvikeväriä
- Anonyymi
häääh kirjoitti:
kai tä sopii halloweenasuun?
Paska tapa
- Alepale
Mie tein yhen elokuvan ni käytin siin ainaki sian verta.. ja sitä saa ihan tavallisen kauppojen pakaste osastolta... :DD ei voi väittää ettei aion näköstä ku oikeeta vertaha se on. se on puhistettu eli sitä voi ihan hyvin laittaa suuhu miksei juua koko puolen litran pullonki jos mieli tekee mut ei kyl oo hyvää ku itte jouduin sitä nielemää...
- Quuuueeennn
Laita kirkasta hunajaa/jotain siirappia sitte vähän vettä ja akryyli maalia tai vesi väriä
- Quuuueeennn
Oho vähän myöhässä
- gbdsg
Kysy niiltä jotka "puukottivat" itseään eduskuntatalon eessä
- tekoverta
Miksi et käytä aitoa verta jota saa esim ruokakaupoista?
- 4958
teuvoo.. ooooo.. ota meidät kiinni.. jo...
- Anonyymi
Mitä voi tehdä tekoverellä?
- Anonyymi
Mitä tehdä sillä? No jos just halloween asuun haluat mukaan sillee, et teet synkän ja tumman meikin voit laittaa ns. "Valumaan" tekoverta silmistä, leuasta, otsasta...
Ei sil sen kummempaa voi "tehdä".
- Anonyymi
Tekoverta saa ketsupista ja banaanista♥️
- Anonyymi
Siis 🐱
- Anonyymi
Emt mut ootteko ikin vetäny VeriPullaa kirkko nummelt sai hommattuu joskus siin oli feikki verta sit ku siit sylkäs ni ihanku ois ollu verta :Dd.
- Anonyymi
Osta kaupasta
- Anonyymi
Hunajaa ja elintarvikevärii tai sit siirappii vettä ja elintarvikevärii, ite oon käyttäny punasta ja sinistä elintarvikeväriä mut vaan ihan vähän sitä sinistä
- Anonyymi
Siirappia,kaakaojauhetta,väriainetta.toimii ja myös voi pistää suuhun
- Anonyymi
saako teko verta menna silmiin
- Anonyymi
Hgghjjbkkh655578887765566jk
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663075
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262143Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671719Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251587Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161331- 281311
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61226Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281190Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101137Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621031