psykiatriasta

Tavallisia ihmisiä nuokin etsivät ammatin kautta itseään ja lääkitsevät sairauttaan baareissa hankalina asiakkaina.

Ratkaisua sairauksiin ei vain tunnu löytyvän psykiatriasta eikä baarista.

8

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskyttäjä

      Tarkoitatko siis potilaita vaiko ammatinharjoittajia??!?!!??

      • tässä tapauksessa ammatinharjoittajia mutta molemmat kyllä


      • mukaan
        jii71 kirjoitti:

        tässä tapauksessa ammatinharjoittajia mutta molemmat kyllä

        psykiatreja ohjaillaan Mars-planeetalta, ns. Marcabian Federaation paikallisesta tukikohdasta.

        Pilleripäissään uskontoa perustettaessa tulee melkoisia ylilyöntejä.


      • Psyko - tyyppi jostakin ....
        mukaan kirjoitti:

        psykiatreja ohjaillaan Mars-planeetalta, ns. Marcabian Federaation paikallisesta tukikohdasta.

        Pilleripäissään uskontoa perustettaessa tulee melkoisia ylilyöntejä.

        Jotenkin vaan semmoinen tunne että tämä tieteenala on semmoinen (jos ei mennä jonnekin jungilaisiin poikkitieteellisyyksiin)joka ei tuloksellisesti johta mihinkään. Parempi siis puhua ongelmistaan ajoissa.Se tosin voi auttaa jotakuta että saa jollakin puhua näistä ongelmistäan X, mutta sehän onkin sitten ihan sama (vailla hiuksien halkomisia) että puhuuko vaikka naapurille kuin psykiatrille.

        ..... Ja kyllä tunne muuten muutamia kys. ammatin harjoittajia jotak menevät työpäivien jälkeen nojumaan baaritiskille. Ei tosin tietenkkän ole ainoa ammatti tässäkään lajissa, mutta silti ....


      • ja tieteellä
        Psyko - tyyppi jostakin .... kirjoitti:

        Jotenkin vaan semmoinen tunne että tämä tieteenala on semmoinen (jos ei mennä jonnekin jungilaisiin poikkitieteellisyyksiin)joka ei tuloksellisesti johta mihinkään. Parempi siis puhua ongelmistaan ajoissa.Se tosin voi auttaa jotakuta että saa jollakin puhua näistä ongelmistäan X, mutta sehän onkin sitten ihan sama (vailla hiuksien halkomisia) että puhuuko vaikka naapurille kuin psykiatrille.

        ..... Ja kyllä tunne muuten muutamia kys. ammatin harjoittajia jotak menevät työpäivien jälkeen nojumaan baaritiskille. Ei tosin tietenkkän ole ainoa ammatti tässäkään lajissa, mutta silti ....

        ei ole yhtään mitään tekemistä keskenään. Ihminen, joka uskoo olleensa simpukka, ei ole validi keskustelukumppani yhtään missään. Ikinä.

        Sano Xenulle terveisiä.


    • Andronikos

      "Tavallisia ihmisiä nuokin etsivät ammatin kautta itseään ja lääkitsevät sairauttaan baareissa hankalina asiakkaina."

      Ja tämä liittyy kyseisen tieteenalan validiuteen millä tavalla? Jos kerran lähdemme henkilökohtaisia asioita penkomaan, voisin esimerkiksi huomauttaa scientologien perustajan taholta seuraavat seikat:

      1. Kahden naisen kanssa yht'aikaa naimisissa
      2. Ajoi poikansa, Quentin Hubbardin, itsemurhaan
      3. Valehteli Kirjoituksissaan sotilasurastaan
      4. Valehteli -**- koulutustaustastaan
      5. Valehteli -**- Aasian matkoistaan
      6. Oli riippuvainen useista reseptilääkkeistä
      7. Käytti epäterveitä määriä alkoholia yhdessä reseptilääkkeiden kanssa
      8. Oli huomattavan ylipainoinen, kaljuuntuva, käytti peruukkia peittääkseen jälkimmäisen
      9. Ei ole julkaissut yhtään tieteellistä tutkimusta scientologiasta lupauksistaan huolimatta
      10. Mahdollisesti murhasi laivassaan olleen naisen Marokossa

      • MFM

        Mahtuuko sinun Pinokkio-nenäsi vielä siihen tilaan missä kirjoittelet satujasi???


      • satuja kirjoitettu
        MFM kirjoitti:

        Mahtuuko sinun Pinokkio-nenäsi vielä siihen tilaan missä kirjoittelet satujasi???

        ennenkin. Yksi huimimmista satusedistä oli muuan Ron L. Hubbard, hän, poiketen suurimmasta osasta satuilijoita, sai jopa pienehkön määrän ihmisiä pitämään satujaan täytenä totena.

        Marcabian Federaation Marsin tukikohdat, Venuksen rautatiet, Galaktinen hirmuhallitsija Xenu DC 8-kopioineen ja pommeineen, simpukasta ihmiseksi... Mies sepitti melkoisia tarinoita ja hämmästyksekseen sai ne myytyä hyvään hintaan ja vielä niin, että kassavirta jatkuu, tosin pienenevänä, yhä vuosia kuolemansa jälkeenkin.

        Meitä on moneksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe