Tämä palsta on vaipunut unohdukseen, ikuiseen unohdukseen. Kukaan ei kirjoittele täällä.. Haluisin tietää miksi, ja taikauskostakin tahtoisin tietää.
Unohdettu??
7
620
Vastaukset
- AROSUSI-09
Tieto siitä,ettei aina tarvi jutella niin kauhean viisaita ja että on lupa höpöttää puutaheinää jotenkin aihetta sillai ovelasti sivuten? Phoh...Näitä kuolleita palstoja on paljon.../Tottakai sä haluat tietää kaiken ja heti nyt ja että joku osais vielä kertoa sen sulle niin että ymmärtäisit ja plääh.Mitä voit antaa vastineeksi? Ikuisen kiitollisuuden?
- tuota
Niihä se on että vapautunut asenne puuttu. monet lukeevaan mut omia ajatuksiaan ei uskalla kirjottaa.
- siksi koska
kukaan ei jaksa tällaista skeidaa.
- Kristallikuu
...kukaan ei jaksa tyyppejä jotka sanovat ettei kukaan jaksa tällaista skeidaa.
- se vain
kertoo vain sitä, ettei kukaan ole taikauskoinen =P Tai näkevät, että täällä on todella järkevää porukkaa, eivätkä vaivaudu kirjottamaan tänne. Itse olen ainakin samaa mieltä niiden kanssa, jotka katsovat teitä outoina!!
- Zamiel
Tulipa tässä mieleen juttu Hämiksestä,jotkut on taikauskoisia,tulee kuulemma vanhalta kansalta,että Hämähäkin päälle jos astuu,niin joku Omainen kuolee?tai jotain muuta.
Ja Lasihan on vanha juttu kans,7-vuoden onnettomuus-.- peili,ei tuu nyt muita mieleen.
Ps:Mitään ei saa tuhota,älä tapa-.-. - Liekkiö
Mäkin eksyin tänne just sen takia että olisin halunnut saada tietoa taikauskosta ja sen sellasista kaikista yliluonnollisista asiaoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982