Tämä palsta on vaipunut unohdukseen, ikuiseen unohdukseen. Kukaan ei kirjoittele täällä.. Haluisin tietää miksi, ja taikauskostakin tahtoisin tietää.
Vastaukset 7
- AROSUSI-09
Tieto siitä,ettei aina tarvi jutella niin kauhean viisaita ja että on lupa höpöttää puutaheinää jotenkin aihetta sillai ovelasti sivuten? Phoh...Näitä kuolleita palstoja on paljon.../Tottakai sä haluat tietää kaiken ja heti nyt ja että joku osais vielä kertoa sen sulle niin että ymmärtäisit ja plääh.Mitä voit antaa vastineeksi? Ikuisen kiitollisuuden?
- tuota
Niihä se on että vapautunut asenne puuttu. monet lukeevaan mut omia ajatuksiaan ei uskalla kirjottaa.
- siksi koska
kukaan ei jaksa tällaista skeidaa.
- Kristallikuu
...kukaan ei jaksa tyyppejä jotka sanovat ettei kukaan jaksa tällaista skeidaa.
- se vain
kertoo vain sitä, ettei kukaan ole taikauskoinen =P Tai näkevät, että täällä on todella järkevää porukkaa, eivätkä vaivaudu kirjottamaan tänne. Itse olen ainakin samaa mieltä niiden kanssa, jotka katsovat teitä outoina!!
- Zamiel
Tulipa tässä mieleen juttu Hämiksestä,jotkut on taikauskoisia,tulee kuulemma vanhalta kansalta,että Hämähäkin päälle jos astuu,niin joku Omainen kuolee?tai jotain muuta.
Ja Lasihan on vanha juttu kans,7-vuoden onnettomuus-.- peili,ei tuu nyt muita mieleen.
Ps:Mitään ei saa tuhota,älä tapa-.-. - Liekkiö
Mäkin eksyin tänne just sen takia että olisin halunnut saada tietoa taikauskosta ja sen sellasista kaikista yliluonnollisista asiaoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t931153Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83893Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237880- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34632- 58609
- 41580
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555