Paljon autokatos varasto tulee maksamaan kokonaisuudessaan, kun rakennetaan talopaketin yhteydessä? Esitteessä hinta 5500 €, mutta kyllähän sillekin pitää perustukset tehdä. Eli miten paljon hintaa tulee paketin päälle tuon 5500 €:n lisäksi?
Entä jos tekee kahden auton katoksen? Onko lopullinen hinta samassa suhteessa yhden autonkatoksen kanssa?
Autokatoksen kokonaishinta?
13
13961
Vastaukset
- rakentanut
Teimme itse yhden auton katoksen varasto päätyyn 12m2,hintaa tuli kokonaisuudessaan 4200e. Kannatti kyllä tehdä itse. Katos 4m leveä ja 9m pitkä sisältyy päähän 12m2 lämmin varasto. Katokseen tuli myössähköt.
- ???????
??????????
- tehty
Meille valmistui juuri 9m * 7m autokatos jossa lämmin varasto 3.5m * 7m, puuverhous, sekä valmius muuttaa autokatos lämpimäksi autotalliksi. Katos rakennettiin pitkästä tavarasta ja tässä suunnilleen hintoja:
Antura, formex, ja sokkeli tarvikkeet 2200€
Anturan valu 800€
Sokkelin täyttö 500€
Runkotavarat 1000€
Lattiavalu ja työt 1500€
Kattotuolit 1300€
Kattotiilet ja pellit 1800€
2 kpl ovia ja 4 kpl ikkunoita 800€
Julkisivu tarvikkeet 2000€
Tämän päälle vielä kaikki työt.- rakentanut
Siinä mielessä kannatti tehdä itse, et säästi:)
Huimia summia anturan valusta yms. Tuon kahen auton katos täytyy olla pääkaupunki seudulla. Meillä pohjanmaalla. Anturan valu 200e... - varmaan
laadukkaat ovet ja ikkunat... (yht.800eur)
- rakentanut
1kpl ovi 360e, 3kpl ikkunoita 150e,kattotuolit 660e, tässä jotain mitä muistan viel, hinnat eriteltynä.
- JTI
rakentanut kirjoitti:
1kpl ovi 360e, 3kpl ikkunoita 150e,kattotuolit 660e, tässä jotain mitä muistan viel, hinnat eriteltynä.
tuli Puutalokympin 2:n auton katos varastolla. Itse paketti maksoi vuosi sitten n. 4.500,- Katoksen pystitty sama timpuriporukka, joka teki talon. Myös pohjat tehtiin samalla talon pohjien kanssa. Siksi hinnan arvioiminen vähän epätarkkaa, mutta laskin että yht. n. 10.000,- rahaa kului ilman paalutusta. Lopulliset kustannukset riippuvat paljon maatöiden laajuudesta ja hinnasta.
- rahaa mennyt?
no huh huh! kylläpäs sitä on saatu rahaa menemään!!
Me saatiin lämmin autokatos ja isompi puolet halvemmalla avaimet käteen!! - Rakentaja3
rahaa mennyt? kirjoitti:
Me saatiin lämmin autokatos ja isompi puolet halvemmalla avaimet käteen!!Otitteko talopaketin kautta? Mikä talopaketti oli kyseessä? Teille tuli siis 2 auton katos varasto? Monta neliötä varasto on?
- JTI
Rakentaja3 kirjoitti:
Otitteko talopaketin kautta? Mikä talopaketti oli kyseessä? Teille tuli siis 2 auton katos varasto? Monta neliötä varasto on?
meillä on Lapplin talopaketti, mutta talli on Puutalokympin. Malli on kahden auton KP15 AKV, mutta autoille varattua tilaa on pidennetty n. 80 cm. Varasto on katoksen päädyssä ja on n. 15m2.
- maksoi?
JTI kirjoitti:
meillä on Lapplin talopaketti, mutta talli on Puutalokympin. Malli on kahden auton KP15 AKV, mutta autoille varattua tilaa on pidennetty n. 80 cm. Varasto on katoksen päädyssä ja on n. 15m2.
vai joko se on valmis?
- jotain?
Tuohon täytyisi kai lisätä vielä ainakin seuraavat:
- mahdollinen kaivutyö
- salaojat
- rännit ja kaivot
- maalaus
- sähkötyöt ja -tarvikkeet - Tuulee
rahaa mennyt? kirjoitti:
Me saatiin lämmin autokatos ja isompi puolet halvemmalla avaimet käteen!!Anteeksi saivartelu, mutta onko se katos lämmin talvellakin? Eikö se ole autotalli, jos se on lämmin ja tarvitsee vielä avaimenkin?
"Me saatiin lämmin autokatos ja isompi puolet halvemmalla avaimet käteen!!"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829