Viggo Mortensen on ihan sairaan sexikäs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viggo Mortensen
9
526
Vastaukset
- dodi
ja niin ihanan likanen! harmi kun se käy joissain kohdissa pesulla...
- Arwen
JEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- metsänpiekko
Arwen kirjoitti:
JEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viggosga on 40 tuolla puolen oleva,ryppyvoidetta käyttävä ja ruma ukonkäppänä!!!domic ja lego on superhypermegatriplatupla-sexyt!!!!
- Aaah =)
Nii on! Jos se kävelis kadulla vastaan ni mä en tiiä mitä mä tekisin. =) Se on maailman sexyin mies!
- Arwen
Mä olen jo miettinyt minun ja Vigon yhteistä elämää.....
Me asuttas hienossa omakoti talossa.Viggo näyttelisi,mutta mulla ei olisi töitä.Joku lauantaiaamu heräämme ja minä laitan meille aamiaista......... =)
He is so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so sexy!!!!!!!! - ~mandy
Arwen kirjoitti:
Mä olen jo miettinyt minun ja Vigon yhteistä elämää.....
Me asuttas hienossa omakoti talossa.Viggo näyttelisi,mutta mulla ei olisi töitä.Joku lauantaiaamu heräämme ja minä laitan meille aamiaista......... =)
He is so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so sexy!!!!!!!!OSO, OSO, OSO, OSO, OSO, MULLEKIN!!!!!!!!! Tahtoo ViGon osotteen!!!!!
- aragorn on paras
Arwen?
Onko sulla kik saako tulla kikkaa?- Clematis_
Viesti on 12 vuotta vanha, ehkä et täällä enää kyseistä heppua saa kiinni :D
- 12345678910111213
heh heh, niinpä. but,anyway, I LOVE VIGGO MORTENSEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501577
- 621532
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101108- 60911
- 49884
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86620Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556