Mistäköhän kaupasta löytyy ovikelloja? Naapurilla on semmonen missä soi musiikki, mut ei muista mistä on sen aikanaan ostanut...
Ovikello
8
1126
Vastaukset
- Ainaskin
Ainakin Mikrokulmassa noita on, mutta luulisin kyllä löytyvän rautakaupoistakin, kuten K-raudasta.
- venyttäjä
Kummastakohan halvemmalla?
- ...n venyttäjä
venyttäjä kirjoitti:
Kummastakohan halvemmalla?
Meinaatko, että jonkun pitäisi käydä katsomassa, ja ilmoittaa täällä?
- kysyjälle
...n venyttäjä kirjoitti:
Meinaatko, että jonkun pitäisi käydä katsomassa, ja ilmoittaa täällä?
En. Se oli retorinen kysymys.
venyttäjä kirjoitti:
Kummastakohan halvemmalla?
Ostin Robinhoodista taannoin langattoman ovikellon. Taisi ola 10€ paikkeilla.
- kaukosäädintä?
enoc kirjoitti:
Ostin Robinhoodista taannoin langattoman ovikellon. Taisi ola 10€ paikkeilla.
Montako kaukosäädintä kuuluu perussettiin ja mitä maksaa lisäkaukosäätimet? Voisi olla itsellekin hyvä, kun hankkii kaukosäätimet vain kavereille voi olla varma, että ulosottomiehet, TV-lupatarkastajat ja kaikki muutkin hömppägallupistit eivät pääsisi häiritsemään rikkumatonta kotirauhaa.
- enoc.
kaukosäädintä? kirjoitti:
Montako kaukosäädintä kuuluu perussettiin ja mitä maksaa lisäkaukosäätimet? Voisi olla itsellekin hyvä, kun hankkii kaukosäätimet vain kavereille voi olla varma, että ulosottomiehet, TV-lupatarkastajat ja kaikki muutkin hömppägallupistit eivät pääsisi häiritsemään rikkumatonta kotirauhaa.
on vain yksi, se ruuvataan oven ulkopuolelle.
Ainakaan ostamassani paketissa ei ollut kuin yksi. Soitto ääniä sitävastoin on useita.
Vekottimen nimi on Avec. - Ovisilmä
enoc. kirjoitti:
on vain yksi, se ruuvataan oven ulkopuolelle.
Ainakaan ostamassani paketissa ei ollut kuin yksi. Soitto ääniä sitävastoin on useita.
Vekottimen nimi on Avec.Mutta jos ei ole lasia ulko-ovessa, niin eihän sitä kaukosäädintä saa suunnattua siihen ovikelloon ja tuskin se toimii oven läpi, kun ei toimi telkun kaukosäädinkään.
Asiasta toiseen, sitten kun analogialähetykset loppuvat, täytyykö maksaa TV-luvasta, jos ei hanki dikipoksia lainkaan? Ajattelin pitää töllöttimen ihan pelkästään DVD-video-käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437