Ovikello

Irma

Mistäköhän kaupasta löytyy ovikelloja? Naapurilla on semmonen missä soi musiikki, mut ei muista mistä on sen aikanaan ostanut...

8

1126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainaskin

      Ainakin Mikrokulmassa noita on, mutta luulisin kyllä löytyvän rautakaupoistakin, kuten K-raudasta.

      • venyttäjä

        Kummastakohan halvemmalla?


      • ...n venyttäjä
        venyttäjä kirjoitti:

        Kummastakohan halvemmalla?

        Meinaatko, että jonkun pitäisi käydä katsomassa, ja ilmoittaa täällä?


      • kysyjälle
        ...n venyttäjä kirjoitti:

        Meinaatko, että jonkun pitäisi käydä katsomassa, ja ilmoittaa täällä?

        En. Se oli retorinen kysymys.


      • venyttäjä kirjoitti:

        Kummastakohan halvemmalla?

        Ostin Robinhoodista taannoin langattoman ovikellon. Taisi ola 10€ paikkeilla.


      • kaukosäädintä?
        enoc kirjoitti:

        Ostin Robinhoodista taannoin langattoman ovikellon. Taisi ola 10€ paikkeilla.

        Montako kaukosäädintä kuuluu perussettiin ja mitä maksaa lisäkaukosäätimet? Voisi olla itsellekin hyvä, kun hankkii kaukosäätimet vain kavereille voi olla varma, että ulosottomiehet, TV-lupatarkastajat ja kaikki muutkin hömppägallupistit eivät pääsisi häiritsemään rikkumatonta kotirauhaa.


      • enoc.
        kaukosäädintä? kirjoitti:

        Montako kaukosäädintä kuuluu perussettiin ja mitä maksaa lisäkaukosäätimet? Voisi olla itsellekin hyvä, kun hankkii kaukosäätimet vain kavereille voi olla varma, että ulosottomiehet, TV-lupatarkastajat ja kaikki muutkin hömppägallupistit eivät pääsisi häiritsemään rikkumatonta kotirauhaa.

        on vain yksi, se ruuvataan oven ulkopuolelle.
        Ainakaan ostamassani paketissa ei ollut kuin yksi. Soitto ääniä sitävastoin on useita.
        Vekottimen nimi on Avec.


      • Ovisilmä
        enoc. kirjoitti:

        on vain yksi, se ruuvataan oven ulkopuolelle.
        Ainakaan ostamassani paketissa ei ollut kuin yksi. Soitto ääniä sitävastoin on useita.
        Vekottimen nimi on Avec.

        Mutta jos ei ole lasia ulko-ovessa, niin eihän sitä kaukosäädintä saa suunnattua siihen ovikelloon ja tuskin se toimii oven läpi, kun ei toimi telkun kaukosäädinkään.
        Asiasta toiseen, sitten kun analogialähetykset loppuvat, täytyykö maksaa TV-luvasta, jos ei hanki dikipoksia lainkaan? Ajattelin pitää töllöttimen ihan pelkästään DVD-video-käytössä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe